به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
22 بهمن 97 می‌تواند روز رفراندوم برای برجام، fatf، غربزدگی، پیاده‌روی با جان کری، دروغگویی به مردم، ناکارآمدی، ناتوانی، سوءمدیریت، ماجرای حقوق‌های نجومی، حاشیه‌سازی، ترویج بی بندوباری اجتماعی، ولنگاری فرهنگی، بی‌انضباطی سیاسی، خالی‌کردن پشت مقاومت و... تبدیل شود
"خیبرآنلاین" - 6 سال است کشور را معطل بازی های مذاکراتی خود قرار داده اند؛ بیش از 32 سال است در تمامی مسندهای حاکمیتی و دولتی سکونت دارند و در طی همه ی این دوران هرچه خواستند کرده اند، اما باز هم با پررویی و گستاخی، چشم در چشم مردم به آنها دروغ می گویند و وعده های جدید ارایه می کنند و به روی خود نمی آورند که آن همه فریبکاری قبل از انتخابات، به چه سرانجامی مبدل شد!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، بنفش های مشکوک که حقوقشان را از بیت المال مسلمین می گیرند اما مشخص نیست دقیقا کدام ماموریت از کدام دستگاه جاسوسی بیگانه را در حال اجرا هستند، حالا که کم آورده اند و حتی برای تهیه گوشت و مرغ ملت نیز تصویر ناتوانی‌شان منتشر شده است و مردم را برای بازهم به صف کرده اند، دست از دغل کاری و حاشیه سازی بر نمی دارند.

حالا، هرجا که تریبونی به دست می آورند، سخن از رفراندوم و مراجعه به آرای عمومی مطرح می کنند؟ با چه هدفی؟ با هدف انحراف افکار از مسایل اصلی و ایجاد تنش و حاشیه ی بیشتر برای کشور!

هر کاری که دلشان خواست، کردند؛ با هرکه کس و ناکسی که دوست داشتند، پیاده روی نمودند؛ هر کاغذپاره ی خسارت باری را امضا نمودند؛ هر دروغی که بلد بودند به خورد خلق الله دادند؛ هر تحقیری که از دستشان بر می آمد، نسبت به ملت روا داشتند؛ هر جاسوسی و نفوذی که مدنظر سیا و ام آی سیکس و... بود را به اتاق های محرمانه آوردند؛ هر سیاه نمایی که به ذهنشان می رسید، مرتکب شدند اما باز هم همچنان در انتهای همان چاهی هستند که بودند.

اما رفراندوم!

حالا که از رو نمی روند و خودشان برای عدم حضور در تریبون های رسمی متعلق به ملت و انقلاب پیشقدم نمی شوند، و حالا که عقلای قوم نیز دچار بن بست فکری و عملیاتی شده اند، چاره ای نیست جز آتش به اختیار مردم؛ دقیقا همانند 9 دی 88.

آنانی که در آن روز حماسی و تاریخی و بی سابقه حضور میدانی داشتند و تنها به تصاویر سانسورشده و گزینشی تلویزیون محافظه کار رسمی اکتفا نکردند، یادشان هست که مردم، بی توجه به شعارهای کلیشه ای که از تریبون رسمی سر داده می شد، و بدون اعتنا به مصلحت سنجی های مشتی جاه طلب و تشنه ی قدرت، هر کس هر متنی که به ذهنش می رسید، روی کاغذی نوشته و سر دست گرفته بود.

مردم آن روز راس فتنه را به خوبی شناسایی و رسوا کردند؛ هرچند صدایشان از تلویزیون پخش نشد.

حالا، 22 بهمن 97، در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ظاهرا باز هم باید خود مردم دست به کار شوند؛ با این تفاوت که حالا با دوربین ها و تلفن ها و شبکه های اجتماعی که در اختیار آنان قرار گرفته، می توانند سانسور رسمی تلویزیون را نیز بشکنند و روز ورود به چله ی دوم انقلاب را تبدیل به رفراندومی کم نظیر برای غربزدگان نمایند.

دستنوشته های خودجوش، تصاویر اختصاصی فردی، شعارها و... همه می توانند برآیند کلی مطالبه اصلی مردم پای کار انقلاب و کشور را به اطلاع عموم مسئولین و رسانه ها برسانند.

22 بهمن 97 می تواند تبدیل به یک رفراندوم خیابانی از سوی مردم تبدیل شود تا آنانی که می کوشند با قافیه سازی و کلمات آهنگین و ریش های رنگ شده، باز هم برای مردم شعر دروغ ببافند، با گودش خود بشنوند آنچه که تن اربابان و کدخداهایشان را به لرزه در می آورد.

22 بهمن 97 می تواند روز رفراندوم برای برجام، fatf، غربزدگی، پیاده روی با جان کری، دروغگویی به مردم، ناکارآمدی، ناتوانی، سوءمدیریت، ماجرای حقوق های نجومی، حاشیه سازی، ترویج بی بندوباری اجتماعی، ولنگاری فرهنگی، بی انضباطی سیاسی، خالی کردن پشت مقاومت و... تبدیل شود.

به شرط آنکه عموم ملت ایران، به ویژه راهپیمایان تهرانی همت کنند و یکصدا و متحد، در دفاع از آرامان های انقلاب و امامین آن فعال شوند و بخواهند کشور را از چنگال نااهلانی که به هر دلیلی چند صباحی است به قدرت رسیده اند، نجات دهند.
برچسب ها: 22 بهمن ، رفراندوم ، برجام ، fatf ، cft ، خیبر ، آنلاین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
آخر عزیزان! هر وقت اجازه دادید مردم انقلابی علنا شعار مرگ بر فلان و بهمان مسوول فاسد و غربزده ( با ذکر نام منحوس آنها) را سر دهند و جوانان غیوری را که قصد (...) به مسوولان فاسد در این تظاهرات ها را دارند حمایت کردید و تندرو نخواندید می توانید بگویید این مراسم رفراندم است. اما یک مراسم کارناول تکراری که تازه از یک مراسم انقلابی به یک مراسم ملی گرایانه تبدیل شده است و به جای صدای تکبیر و صلوات صدای سوت و کف زدن شیطانی آن را فرا گرفته است و سخنرانان آن عموما افرادی (...) و سازشکار و وابسته (...) هستند دیگر ربطی به انقلاب اسلامی ندارد. انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان افتاد و کارش تمام شد. یقین کنید اگر به جای کامنت گذاری و راهپیمایی دنبال الگو گرفتن از نواب صفوی نباشیم کار اسلام هم تمام است. مگر ندیدید روحانی در حرم امام خمینی چه گفت؟ با امام پیمان می بندیم گکه وفادار به ایران و منافع آن باشیم. هر چند (...) می گوید. اما دقت کنید که امام خمینی را دیگر قهرمان و نماد انقلاب اسلامی و اجیای توحید نمی دانند. شده یک شخصیت ملی گرا!
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: