به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
۱۴۰۰ نفر از دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای اعلام کردند: مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص بررسی لوایح FATF مانند همیشه پاسدار و محافظ منافع و عزت کشور و نظام و مردم باشد.

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

حضور پررنگ و چشمگیر مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان از بصیرت و روح انقلابیگری در آحاد جامعه ایران اسلامی بود. این حضور به همه نشان داد که انقلاب اسلامی ایران با تکیه به مردم از پس سخترترین تحریم‌ها و تنگناترین موقعیت‌ها برخواهد آمد.

بی شک شکرانه چنین مردمی از سوی مسئولین جز با خدمت به آن‌ها راه دیگری ندارد. مردم عزیز ایران پیامی روشن به همه آن‌هایی که عزمشان در حل مشکلات به سستی گرویده است، داده اند که حاضر نیستند عزت را فدای مصلحت اندیشی‌های کاذب کنند. در روز‌های پیش رو لوایحی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که با عزت ملی ناسازگار است و متاسفانه برخی از مسئولین پیوست مصلحت را بر آن چسبیده اند. به استناد اصل ۱۱۲ قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام موظف است که مانع از تصویب لوایحی شود که خلاف موازین شرع و مغایر با مصلحت نظام است.
 
لوایح FATF با سیاست‌های کلی نظام مغایرت دارد و به صلاح کشور و به ویژه اقتصاد و امنیت مردم نیست. تصویب این لولیحِ آمریکایی_اروپایی، یعنی اشراف اطلاعاتی دشمنان قسم خورده انقلاب، بر منابع و سیستم‌های مالی کشور و اعمال خواست‌های غرب مفلوک در مورد افراد و شرکت‌هایی که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته اند.

در نگاه منویات حاکم بر FATF، حسین همدانی‌ها متهم محسوب می‌شوند و باید تحریم شوند و اطلاعات آن‌ها به راحتی در اختیار دشمن قرار بگیرد، ولی در همین نگاه، جنایتکارانی مانند سازمان ترو‌ریستی منافقین مجاز هستند در کشور‌های آمریکایی و اروپایی، پایگاه و جایگاه داشته باشند و تامین مالی شوند.

افکار عمومی هنوز وعده‌های اقتصادی دولتمردان را در خصوص برجام فراموش نکرده است. برجامی که طبق گفته‌ها و اقرار وزیر محترم امور خارجه کشورمان، انگیزه اقتصادی و رفع تحریم نداشت و نه تنها داشته‌های هسته‌ای را برد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل نکرد.

همان‌ها این بار تصویب کامل FATF را منجی حل مشکلات کشور می‌دانند؛ در حالی که این از برجام هم بدتر است و در صورت تصویب و اجرا، امنیت کشور به خطر می‌افتد و اقتصاد از شرایط امروز به مراتب پیچیده‌تر و مشکل‌تر خواهد شد.

امروز بیش از دو سال است که از اجرای ۳۷ بند از ۴۱ بند FATF توسط دولت می‌گذرد. خوبست کسانی که اصرار بر تصویب این ۴ بند دارند گزارشی از مزایای ۳۷ بند اجراشده دیگر بدهند.

آیا مشکلات اقتصادی حل شده اند؟

آیا هیچ تغییری در مبادلات بانکی ایران با بانک‌های خارجی ایجاد شده است؟

مجمع محترم تشخیص تشخیص مصلحت نظام

جامعه دانشجویی استان کهگلویه و بویراحمد خواستار مخالفت صریح شما به عنوان دلسوزان حقیقی نظام و اسلام با پیوستن به لوایح استعماری FATF است که یک سازمان بین دولتی مافیایی هست و سازوکار آن در اختیار اربابان شبکه اخلالگر ارزی است و ناظران اجرای این سازوکار، رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیست و عربستان سعودی خونخوار است. لوایحی که به معنای خودتحریمی است و با آن تمام روزنه‌های دور زدن تحریم‌ها برای ما بسته خواهد شد.

امروز جمهوری اسلامی جز هفت قدرت برتر دنیا و مایه مباهات منطقه است. آیا در شان ایران اسلامی است که اجازه بدهیم بیگانگان برای ما قانون تعیین کنند و کاپیتولاسیونی دیگر را بر ما تحمیل کنند؟»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: