به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۸ از امروز آغاز می‌شود.
"خیبرآنلاین" - حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده، ثبت نام  برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۸  و  پذیرش در رشته های با آزمون برای ورود به دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیردولتی و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها , رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد از امروز  آغاز  و تا پایان روز پنج شنبه دوم اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود و تمام داوطلبان علاقه  به تحصیل از امروز  می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: داشتن یکی از مدارک تحصیلی شامل دیپلم نظام آموزشی جدید، دیپلم دوره چهارساله نظام آموزشی قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی (فوق دیپلم) الزامی است و  داوطلبان باید این مدارک را تا ۳۱ شهریور ۹۸ اخذ کرده باشند.

مشاور سازمان سنجش بیان کرد: هر داوطلب می تواند در صورت تمایل علاوه بر شرکت در گروه های آزمایشی اصلی در یکی از۲ گروه های آزمایشی هنر  یا زبان  یا هر ۲ گروه آزمایشی هنر و زبان شرکت کند.

هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون
وی تاکید کرد: هزینه ثبت نام ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) است که پس از پرداخت شماره سریال اعتباری ۱۲ رقمی به داوطلب داده می‌شود همچنین  در صورتی که داوطلب در گروه های آزمایشی دوم و یا سوم شرکت کند موظف است ۲۷۵ هزار ریال دیگر به عنوان وجه ثبت نام در گروه آزمایشی دوم و ۲۷۵ هزار ریال دیگر به عنوان وجه ثبت نام در گروه آزمایشی سوم پرداخت کند.

توکلی اظهار کرد: کسانی که علاقه دارند در زمان انتخاب رشته (پس از اعلام نتیجه اولیه) رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی را انتخاب کنند باید مبلغ ۱۳۸ هزار ریال دیگر به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و شماره سریال ۱۰ رقمی دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبی که علاقمند به استفاده از خدمات پیامک است می تواند مبلغ ۲۸۱ هزار ریال شامل ۲۷۵ هزار ریال هزینه ثبت نام در گروه آزمایشی اصلی و ۶ هزار ریال هزینه استفاده از خدمات پیامکی را پرداخت کند.

نیمه دوم مرداد ماه اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری
وی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۸ از روز ۱۰ تیر ۹۸  روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان ضرورت دارد از ۱۰ تیر تا ۱۲ تیر ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند و آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: