به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:این روزها امتیاز دادن بدون اینکه چیزی در ازای آن به دست بیاریم هزینه کردن از مردم است.
"خیبرآنلاین" - حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص اظهارات برخی افراد که به دنبال القا این موضوع هستند که برای ثبات در بازار ارز باید به FATF پیوست، اظهار داشت: واقعیت این است که هیچ یک از این کنوانسیون ها نمی تواند بر قیمت ارز تاثیرگذار باشد.


به گزارش دانشجو، وی افزود: زمانی بحث برجام مطرح بود و آقایان می گفتند با تصویب برجام مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور حل می شود اما در واقعیت دیدیم که اوضاع بدتر شد. دولتی ها امروز نیز اعلام کرده اند که FATF و لوایح مربوط به آن نمی تواند بر معیشت و زندگی مردم تاثیرگذار باشد.
حاجی بابایی با بیان اینکه اراده آمریکا بر تشدید تحریم ها جدی است و ما هم باید به صورت جدی بایستیم و مقابله کنیم، تصریح کرد: این روزها امتیاز دادن بدون اینکه چیزی در ازای آن به دست بیاریم هزینه کردن از مردم است.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکیدبر اینکه متاسفانه علاوه بر فشار غربی ها به کشور عده ای در داخل برای پذیرش این لوایح نظام را تحت فشار قرار می دهند، گفت: شان دوستان این نیست که چنین عملکردی داشته باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شاهد بودید به محض اینکه پذیرش لوایح مربوط به FATF به تاخیر افتاد آنها تعلیق ایران از لیست سیاه کارگروه ویژه مالی را فورا برای 4 ماه دیگر تمدید کردند و قطعا اگر باز هم این موضوع به تاخیر بیفتد 4 ماه دیگر هم تمدید می کنند چراکه قرار است چیز مفتی گیرشان بیاید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
مشکل ما امریکا نیست مشکل ما تهدید تروریستی همین اصلاح طلبهاست به یاد داریم اسفند 96که با فتنه دراویش وابسته به منافقین واصلاح طلبان مواجه شدیم ارز گران شد این خواسته چپ های اصلاح طلب بود وقتی ترامپ دید دلار به هفت هزار تومان رسیده بعد از دو سال زمامداری در کاخ سفید و هشت بار تمدید برجام از برجام خارج شد و وقتی دید دلار به ده هزار تومان رسیده تحریمها را اعمال کرد تا به امریکا وجهه و هژمونی بدهد اگر ایران می توانست فتنه دراویش را کنترل کند و با آنان مماشات نمیکرد تحریمها اعمال نمیشد اگر فتنه 88به وقوع نمیپیوست اوباما تحریم اعمال نمیکرد وامروز ما دارای صنعت غنی سازی بیست درصدی بودیم تمام ذلالت ملت ما از اصلاحات است قراداد گلستان وتکمن چای از اصلاحات وروشنفکری(بهتره بگم (...)) عباس میرزا بود معاهده پاریس حاصل اصلاحات امیر کبیر بود مشروطه حاصل اصلاحات بود فتنه منافقین در سال 1353و شروع رشد منفی اقتصادی از آن پس وشروع جنگ تحمیلی پس از فتنه (...) حاصل اصلاحات شاه بود
(...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: