به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
باید به داماد بنفش یادآور شد مرثیه‌سرایی در مظلومیت پدرزنی که با تویوتا لندکروزر به دیدار کارگران می‌رود،جلسه دولت را در کاخ سعدآباد برپا می‌کند، در ولنجک خانه چندده میلیاردی دارد و... بیشتر شبیه به دروغ 13 فروردین است که یک ماه به موعد آن باقی مانده!
"خیبرآنلاین" - کامبیز مهدی زاده داماد رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم، که پیشتر در جریان انتصابش به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت حاشیه ساز شده بود، اخیراً طی یادداشتی با عنوان اشک‎آورِ «تنهاترین رئیس جمهور»(!) در روزنامه شرق، اینچنین به جانبداری از پدر همسرش پرداخته است: «این روزها همه از دولت روحانی گلایه می‌کنند؛ راست و چپ هم ندارد، اصولگرایان این مخالفت را با صدای بلند داد می‌زنند و اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند از دولت رفته‌رفته فاصله بگیرند و آرام‌تر شیخ اعتدال را نقد می‌کنند. این مسئله درباره تمام رؤسای جمهور ایران بی‌سابقه بوده است. روحانی مظلوم‌ترین و تنهاترین رئیس‌جمهور ایران بوده است.»

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، مشاور سورنا ستاری (معاون علمی حسن روحانی) در ادامه می نویسد: «نزدیکان رئیس‌جمهور فقط به فکر حفظ خود در قدرت بوده و هستند و دوست ندارند کمتر آسیبی ببینند. با نگاهی به شرایط رؤسای جمهور قبلی ایران به این نتیجه می‌رسیم که هر یک از این رؤسا طبقه‌ای داشتند که از او حمایت می‌کردند. طرفداران هاشمی به او لقب سردار سازندگی دادند، اصلاح‌طلبان هم که حسابی پای کار رئیس دولت اصلاحات بوده و هستند و همواره از او دفاع می‌کنند. اما در این بین محمود احمدی‌نژاد با اینکه مخالفان زیادی هم داشت، کسانی را در اطراف خود دارد که پای کار او هستند؛ حتی حاضرند تمام فشارها را به جان بخرند تا خم به ابروی احمدی‌نژاد نیاید.‌»

شاه داماد اما در بخش دیگری از تقدیرنامه خود از پدرزنش، با اشاره به دستاوردهای عظیم(!) دولت های 11 و 12، افاضه می کند: «تا دیروز شریکان استراتژیک ایران، جیبوتی، بوتان و نیکاراگوئه بودند اما امروزه قدرت‌های بزرگ دنیا با ایران پشت میز مذاکره می‌نشینند. وضعیت ایجاد شده مؤسسات بانکی در دولت قبل را به یاد بیاوریم که مردم هر روز جلوی بانک مرکزی شعار می‌دادند. احترام بزرگان نظام در دولت قبل کم‌رنگ شد و شأن و جایگاه وزرا و معاونان با حرکات ناشایست و گرفتن زنبیل، سبد و گرفتن عکس تنزل پیدا کرد. امروز وزرا و معاونان ما در دنیا جایگاه دارند. امروز وقتی رئیس‌جمهور در سازمان ملل صحبت می‌کند خبری از هاله نور نیست و همه شرکت‌کنندگان به واسطه صحبت‌های عقلانی روی صندلی خود می‌نشینند. امروز از جملات قصار… را لولو برد و... خبری نیست. امروز کسی نیست که قهر ۱۱ روزه کند و کسی سراغش هم نرود بلکه دولت در جایگاهی قرار گرفته که وقتی وزیر امور خارجه استعفا می‌دهد، همه واکنش نشان می‌دهند که او باید برگردد و استعفای او به نفع مصالح ملی نیست»!

فغان از مظلومیت کلیدساز!

ناگفته پیداست که جانبداری ها و طرفداری های موجود در متن آنقدر پیش پا افتاده و دم دستی است که ارزش تحلیل ندارند اما در عین حال بی پاسخ گذاشتن آنها نیز جفا به دامادی خواهد بود که ناآگاهانه، سیاهی های مثل روز روشن در دولت پدرزن خود را سفید می بیند و خود را به ندیدن می زند.

اینکه هیچیک از نزدیکان و دولتمردان در حمایت از دولت سنگ تمام نمی گذارند و یکی پس از دیگری میدان تحت فرماندهی شیخ کلیدساز را خالی کرده و او را تنها می گذارند، نه از باب مظلومیت و بی‎کسی نامبرده، بلکه از جهت کارنامه کاملاً خالی و معدل مردودی دولت تدبیر و امید است که حتی مسئولان و دست اندرکارانش را به شک واداشته که آیا استمرار حمایت و همکاری شان با این دولت عقلانی – و حتی وجدانی - است یا خیر؟!

جالب اینجاست که شاه داماد مذاکره با کشورهای 5+1 را دستاورد پدرزنش می پندارد! گویی فراموش کرده که اعتباری که جمهوری اسلامی را در طرف مقابل 6 کشور نشانده، نه سازشگری سازشکاران منعقدکننده خسارت محضی همچون برجام، بلکه خون بیش از 200 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایضاً 2 هزار شهید مدافع حرمی است که عزت و اعتبار کنونی را نصیب ملت ایران کرده است؛ در غیر اینصورت معلوم نبود که با وجود غربزدگان و آقازادگان تَرک‌دیارکرده، خاک پاک ایران اسلامی در زیر چکمه های سربازان کدامیک از کشورهای مستکبر و استعمارگر قرار می گرفت؟!

در ادامه گویا این جوانک نمی خواهد ببیند اعتراضات هر روزه سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری و حتی برخی بانک ها را و این مسائل را همچون پدرزنش، فقط و فقط به دوران دولت قبل نسبت می دهد! خنده دار اینکه داماد روحانی در حالی وزرا و معاونان دولت را دارای شأن و اعتبار بین المللی می پندارد که زانوزدن وزیر خارجه در برابر امیر کویت و عدم صدور ویزا از سوی سعودی ها برای وزیر ارشاد را به دست فراموشی سپرده است.

تلاش نافرجام برای به فراموشی سپردن پدرزن ناکام!

ضروری است به داماد بنفش یادآور شد مرثیه سرایی در مظلومیت پدرزنی که با تویوتا لندکروزر به دیدار کارگران می رود، توچال گردی دوره ای را همواره در برنامه دارد، با پله برقی کذایی از هواپیمای اختصاصی پایین می آید، جلسه دولت را در کاخ سعدآباد برپا می کند، در ولنجک خانه ای چندده میلیاردی دارد، برادرش آنقدر ذی‎نفوذ است که برخی روسای بانک ها بدون اجازه او آب نمی نوشند و... بیشتر شبیه به دروغ 13 فروردین است که یک ماه به موعد آن باقی مانده و شایسته بود از هم اکنون به پیشواز آن نرود!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
1
کارنامه شیخ پرزیدنت کلیدساز اصلا و ابدا خالی نیست سیاست ورشکستگی کاسپین برای این بود که بسیاری بانکهای خصوصی دولتی شوند منع صدور جواز تاسیس جی تی ال و فراوری فلزات از سنگ معدن (تدوینی مهریزی) برای این بود که پالایشگاه دولتی ستاره خلیج فارس و کارخانه های فولادی دولتی به صنایع اصلی خصوصی کوچک وپراکنده احداث شوند ،کارنامه روحانی رشته کردن زحمات هشت ساله اجرای اصل 44قانون اساسی است علتی که موسوی فتنه 88را به پا کرد این بود که موسوی میخواست قانون اساسی را تغییر دهد و آنچه از تغییر مد نظر اصلاح طلبان سوسیالیست بود حذف همین اصل 44بود این اقتصاد کمونیستی است کومونیست با اسلام ویهود و مسیح وزردشت و صابئی ضد است سوسیالیسم ضد دین است این کارنامه پر بار (...) است دولتی سازی وانحصاری سازی اقتصاد این کارنامه (...) است تعیین وابستگان منافقین به عنوان اعضای اتاق (...) که به جای دولت در اقتصاد تصمیم میگیرند این کارنامه برای اصلاح طلبان معدل بیست است این دولت دوازدهم دولت تمام عیار اصلاح طلبی است اصلاح طلبان نمیتوانند وانمود کنند شیخ کلید ساز اعتدال است پس دولت دوازدهم هم اعتدال است و اصلاح طلب نیست ،نه خیر، بچه (...) را از شباهت به پدرش میشناختند دولت دوازدهم (...) اصلاح طلبان و روحانی است مرگ بر اصلاح طلبی مرگ بر خرابکاران چپ ،چپ وسوسیالیست آماده هستند اگر مطامعشان حاصل نگردد هر چه زنده هست را مرده کنند ،اینان وسربازانشان مرده باد
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ه ث
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
1
شیخ حسن بلائی برسر مردم و مملکت آورد که حمله مغول نیاورد!شادوماد بچسب به شیخ که نونت تو روغنه؟!اگر تو تعریف نکنی می خوای مردمی که بخون این (...) تشنه هستند تعریف کنند!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
1
پلید ترین انسانی که در جمهوری اسلامی ایران پست گرفت (...) بود.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
1
روی کار آمدن او در سال 92 لا اقل از بیست و هفت سال قبل از آن مهندسی شده بود. او را در مذاکرات سال های 65 و نیز 82-84 کاملا شناختند، از او آتوهایی به دست آوردند، به او مدرک تحصیلی (...) دادند، و او را به عنوان یک مهره ی خودی درون سیستم به مدت چهار دهه جا زدند. رسانه هایشان، به ویژه شبکه های تلویزیونی و رادیویی در انتخابات 92، 94 و 96 به طور تمام قد از او حمایت کردند. او نیز در طی شش سال حاکمیت خود، ایران را با ژستی اتو کشیده به طور تقریبا کامل منهدم کرد.
روند پیشرفت علمی ایران تقریبا به طور کامل منهدم شد و تمام تلاش های دولت قبلی وی برای ارتقای علمی ایران، به طور کامل خنثی شد. توانایی هسته ای ایران منهدم گردید. ایران پیشگام فضایی شدن در غرب آسیا و شمال آفریقا، از دولت های امارات و قطر و نیجریه عقب افتاد. به لحاظ امنیتی چنان ضعیف شد که از شرق و غرب هر از چند گاه به درون آن نفوذ اساسی می کنند. یک دولت تروریستی را در مرز آن به وجود آوردند که حتی با حمایت هایی از داخل ایران نیز همراه بود! آن دولت تروریستی را سپاه منهدم کرد. در واکنش مقابله ی سپاه با داعش، آن فرد به توانایی موشکی سپاه حمله می کرد! اقتصاد ایران را منهدم و به علاوه، آن را کاملا شرطی کرد. پشتیبان او نیز رای 23 میلیونی کسانی بود که برای (...) هایش در خیابان های ایران به رقص و پایکوبی می پرداختند.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
1
داستان گوساله ی سامری، داستانی بسیار عبرت آموز و تکرار شونده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: