به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند. بازی آمیرزا از دسته بندی بازی های حدس کلمات است که کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است. شاید شما به صورت گروهی به حل بازی آمیرزا پرداخته باشید و از این مسئله بی اطلاع باشید که این بازی به صورت انفرادی یکی از سخت ترین بازی های سبک خودش می باشد. اگر بخواهید به تنهایی تمام 500 مرحله این بازی جذاب را انجام دهید؛ کار چندان آسانی در پیش روی شما نخواهد بود. پس بهترین راه کمک گرفتن از یک منبع معتبر برای این کار می باشد.

سایت تخصصی بازی کمک، یک سایت قدیمی و البته معتبر در زمینه ارائه پاسخ های بازی های موبایلی می باشد که تا امروز توانسته است جواب بیشتر بازی های ایرانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. زمانی که یک سایت تمام بازی های را پوشش دهد، این کاملا طبیعی است که حل بازی آمیرزا به هیچ عنوان از قلم نخواهد افتاد. بازی آمیرزا خود یک برند معتبر شناخته می شود که سایت های تازه کار می توانند با انتشار پاسخ های این بازی دوست داشتنی، نام بزرگی برای خود به دست آورند. البته سایت بازی کمک از سری سایت هایی است که پیش از این به صورت حرفه ای و تخصصی این کار را دنبال کرده و با انتشار تقریبا تمامی جواب های بازی محبوب، بین کاربران به شهرت رسیده بود.


اما اگر بخواهیم یکی دیگر از موفق ترین گیم های موبایلی که توسط سایت بازی کمک به صورت تخصصی بررسی شده است و جواب های آن در این سایت قرار گرفته است را مورد بررسی قرار دهیم، نام بازی فندق سریعا به ذهنمان خواهد رسید. به دست آوردن جواب بازی فندق هم یکی از سخت ترین کارهایی است که یک شخص می تواند به تنهایی مسئولیت انجام آن را بر عهده بگیرد. اما سایت بازی کمک در این مورد هم بسیار حرفه ای عمل کرده است و با انتشار جواب های این بازی پر مخاطب، کار این افراد را در بازی به شدت آسان کرده است. بازی فندق بدون تردید در بین بازی های برتر موبایلی داخلی قرار می گیرد.

کیفیت تولید بازی فندق باعث شده است که تعداد زیادی از مردم عادی نیز که اصولا به انجام بازی با تلفن همراه خود نمی پردازند؛ علاقه مند شوند که به سمت این بازی بیایند. بازی از مرحله های ساده تر شروع می شود و با شیبی ایده آل به سمت دشوار شدن پیش می رود. شاید یکی از دلایلی که باعث شده است تعداد زیادی از مخاطبین این بازی به دنبال جواب بازی فندق باشند؛ این است که در مرحله های آخر آن به سوالاتی خواهیم رسید که برای حل کردن آن به تمرکز بسیار بالایی نیاز است. سوالات بسیار دشواری که در بین تمامی بازی سازان سر و صدا به پا کرده است و همه بازی فندق را با این مرحله ها می شناسند.


پس از دو بازی محبوب و دوست داشتنی آمیرزا و البته بازی فندق، یکی دیگر از بازی هایی که جای خالی آن کاملا احساس می شود؛ بازی باقلوا می باشد. این بازی محصول شرکت نردبان اندیشه است یعنی همان تیم تولید کنند بازی آمیرزا. افرادی که با تلاش خود و به تنهایی به دنبال رسیدن به پاسخ گیم باقلوا می باشند، بدون تردید خیلی زود در این مسیر دچار ناامیدی خواهند شد! مرحله های بازی باقلوا برخلاف دو بازی دیگر به صورت رندوم و تصادفی دارای سطوح مختلفی می باشند که در سخت ترین حالات می تواند به صورت کامل شما را به فکر فرو ببرد. به همین خاطر بازی هم سایت بازی کمک نقش بسیار مهمی در تمام کردن این بازی ها ایفا خواهد کرد.

این سایت با تلاش نیروهای جوان و بسیار با تجربه ای که در اختیار دارد، بسیار متعهد است که کامل ترین و به روزترین مجموعه جواب های هر بازی را در مطالب خود قرار دهد که کاربران مجبور به جست و جوهای طولانی و خسته کننده در محیط اینترنت نباشند. پاسخ گیم باقلوا البته در بسیاری از سایت های دیگر موبایلی موجود می باشد ولی این نکته نیز حائز اهمیت است که در بیشتر موارد این پاسخ ها مربوط به ورژن های بسیار قدیمی تر این بازی جذاب می باشند. پس اگر بخواهیم دو ویژگی کامل بودن و جدید بودن پاسخ های بازی های تلفن همراه را رعایت کرده باشیم و از چنین سایتی به عنوان یک منبع معتبر کمک بگیریم، بدون شک سایت بازی کمک انتخاب اول ما خواهد بود.

عده ای فکر می کنند که سایت هایی مانند سایت رسمی بازی کمک، فقط قادر به انتشار پاسخ بازی های حدس کلمات می باشند. در حالی که این سایت ها با دانشی که در اختیار دارند این روزها می توانند بیشتر بازی های موبایلی را پوشش داده و برای آن ها دقیق ترین پاسخ ها را ارائه نمایند. به طور مثال بازی ترول یک بازی معمایی است که هیچ نیازی به نوشتن یا حدس کلمات در آن ندارید و باید در هر مرحله یک کار منحصر به فرد را انجام دهید. سایت رسمی بازی کمک حتی جواب بازی ترول را نیز به سادگی و به صورت راهنمایی کردن مرحله به مرحله در مطالب خود قرار داده است.

یا شاید سوال بزرگ تری که ذهن برخی از کاربران را درگیر کرده است این باشد که سایت بازی کمک در بازی های آنلاین چگونه می تواند به افراد کمک کند؟ جواب سوال این است که در قسمت آنلاین به دلیل سخت بودن پاسخ دهی در زمان تعیین شده، حتی اگر چنین قابلیت مهمی نیز توسط یک سایت به کار گرفته شده باشد، بدون تردید هیچکس نمی تواند پاسخ صحیح را در آن زمان کوتاه ارائه کند. اما به دلیل ماهیت دو فازی اینگونه بازی ها، سایت رسمی بازی کمک در اقدامی قابل تحسین، فقط به قسمت آفلاین این بازی ها پرداخته است و تمام جواب های بازی های دو بخشی مانند بازی آفتابه ورژن 2 و یا بازی دانا، به صورت دقیق در این سایت منتشر شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: