به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
یکی از ترفندهای احمدی‌نژاد چنین است که مدتی خود را از دوربین و تریبون دور می‌کند تا به تدریج سوالی درباره وضعیت او در اذهان شکل بگیرد و زمانی که چنین شد به یکباره تصمیم می‌گیرد با رسانه‌های مخالف دیدگاه خودش مصاحبه کند و به سفرهای استانی برود!
"خیبرآنلاین" - کریمی قدوسی از نمایندگان مجلس که اظهارات وی همواره با واکنش های متعددی روبه رو می شود اخیرا گفته است: «عامل اصلی فلاکت‌های امروز احمدی‌نژاد است. او در دولت نهم با شعار احیای گفتمان امام و رهبری از طبقات محروم و مستضعف رأی گرفت ولی دولت دهم تحت نفوذ جریان لیبرالیسم بود.» وی افزود: «دو سال دوم دولت دهم، به دنبال باج‌گیری از نظام بود. بازار را رها کرد تا اوضاع بهم بریزد. ارز، مرغ و تخم‌مرغ گران شد.»

ماجرای باج‌خواهی احمدی‌نژاد از نظام و بازداشت او

به گزارش جهان نیوز، اما کریمی قدوسی در ادامه مدعی شد: «از مقام معظم رهبری وقت گرفت و بر خلاف معمول آقا فرمودند که تریبون را بیاورید تا من صحبت کنم. یعنی به او اجازه صحبت ندادند. آقا بیست دقیقه صحبت کردند. همان زمان شش خط از آن بیست دقیقه به صورت کتبی به دست من رسید و این بود که آقا خطاب به احمدی‌نژاد می‌فرمایند؛ «چه‌قدر به شما گفتم قهرمان شدن راه دارد. راه آن این نبود که شما رفتید. روزی که من با معاون اولی آن بنده خدا مخالفت کردم (مشایی) منتظر چنین روزی بودم. این همه حمایت بچه حزب‌اللهی‌ها را دست‌کم گرفتی. شما برای من چه گذاشته‌اید که انجام بدهم. بروید و هیچ انتظاری از من نداشته باشید.» خانه ملت نوشت؛ کریمی قدوسی افزود: «باجی که می‌خواست تأیید مشایی در انتخابات بود؛ سفارش آقا به شورای نگهبان برای تأیید مشایی. من از دولت نهم حمایت کردم ولی با دو سال آخر دولت دهم به شدت مخالف بودم. از همان ابتدا و چینش کابینه، انتخاب استانداران، خانه نشینی و حاشیه‌هایی که نشان می‌داد جهت او تغییر کرده است».

خندیدن به خبر بازداشت احمدی نژاد
روزنامه شرق هم طی گزارشی نوشته است: در بحبوحه بروز سيل و گرفتاري مردم بود كه خبر بازداشت محمود احمدي‌نژاد در كانال‌هاي تلگرامي و شبكه‌هاي مجازي دست به دست شد. از آنجايي كه بعد از وقوع سيل، توقع مي‌رفت كه احمدي‌نژاد با حضور در صحنه طبق معمول هميشه نمايشي از هم‌دردي با مردم سيل‌زده برگزار كند، عدم حضور او در اين شهرها باعث شد ترديد به بازداشت او جدي‌تر مطرح شود. البته بعد از مطرح شدن اين شايعه رييس دولت مهرورزي عكسي با نوه‌اش در كانال تلگرامي‌اش منتشر كرد تا خط بطلاني بر شايعات مطرح شده بكشد. عبدالرضا داوري، مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد در پاسخ به اين سوال كه آيا خبر بازداشت آقاي احمدي‌نژاد صحت دارد، گفت: «ما هم اين خبرها را ديديم و فقط خنديديم. برخي جريانات كه مخالف حقوق مردم و آزادي و مخالف آقاي احمدي‌نژاد هستند آرزوهاي‌شان را در قالب اين اخبار كذب منتشر مي‌كنند.»

به گزارش خبرآنلاين، او ادامه داد: «آقاي احمدي‌نژاد روال عادي فعاليت‌هاي‌شان را دارد و در ايام نوروز ملاقات‌هايش را در دفتر و منزل خود داشت و در همين ايام نوروز سه يا چهار جلسه مصاحبه با خبرنگاران داخلي و خارجي داشت. آخرين مصاحبه هم همين ديروز بود كه مصاحبه‌اي مفصل دو ساعته داشت.»
داوري به اين سوال كه اگر اتفاقي نيفتاده است اين سكوت آقاي احمدي‌نژاد براي چيست به هر حال او معمولا در حوادثي مانند سيل و زلزله خودي نشان مي‌دهد، پاسخ داد: «ايشان پيام داد و اين پيام در كانال تلگرامي‌ منتشر شد. فراموش نكنيد آقاي احمدي‌نژاد امروز موقعيت اجرايي ندارد لذا دسترسي و ابزار لازم را براي حضور در مناطق سيل‌زده هم ندارد بنابراين به صدور پيام اكتفا كرد.»

مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد گفت: «من نمي‌دانم چرا اين دوستان كه آرزوهاي‌شان را در قالب خبر مطرح مي‌كنند آن‌قدر غيرحرفه‌اي عمل مي‌كنند به هر حال بازداشت احمدي‌نژاد اتفاقي نيست كه بخواهد در كانال‌هاي تلگرامي مطرح شود بالاخره ايشان 8 سال نفر اول اجرايي كشور بودند مگر چنين موضوعي مي‌تواند به اين سادگي رخ دهد.»

تلاش مرد غایب برای دیده شدن!
روزنامه اصلاح طلب آرمان نیز نوشت: یکی از ترفندهای احمدی‌نژاد چنین است که مدتی خود را از دوربین و تریبون دور می‌کند تا به تدریج سوالی درباره وضعیت او در اذهان شکل بگیرد و زمانی که چنین شد به یکباره تصمیم می‌گیرد با رسانه‌های مخالف دیدگاه خودش مصاحبه کند و به سفرهای استانی برود! احمدی‌نژاد و یارانش می‌دانند که راه بازگشت آنها به قدرت ساده نیست و شاید بتوان اذعان داشت غیرممکن است، اما او می‌خواهد که دیده شود پس هوشمندانه ادعاهایی را درباره برخی مسئولان مطرح می‌کند تا تصویر آنها را در ذهن افکار عمومی مخدوش کند؛ اما به این بخش توجه ندارد که اعتبارش آن اندازه پایین است که ادعاهایش را غیرقابل باور کرده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
مسبب شوک ارزی سال 91مجلس نهم بود (...) احمدی نژاد که بود حداقل حقوق ماهانه بیش از نیم اونس طلا بود الان یک دهم هم نیست مجلس هشتم ،مجلس احمدی نژادی ها بود مجلس اصولگراهای واقعی،اصولگراهای منتقد احمدی نژاد ومشایی حزباللهی نیستند نوکر اصلاح طلبند اصلاح طلب نوکر دست دوم امریکایت نوکر دست اول منافقین اند که اصلاح طلبان به شاگردیشان میروند اصولگراهای منتقد احمدی نژاد هم به شاگردی و نوکری اصللح طلب رفتند حزباللهی ریشو که غرب زده شد ریش روی صورتش فقط نشان هیپیگری او میشود هیپی ها ریش دارند اما اعتقاد به هیچ دینی ندارند این جماعت (...) ضد خدا هم هیپی هستند که از احمدی نژاد انتقاد میکنند کجای کار هستید؟ ما چیزی را خودمان دیدیم را به گفته منافقین فراموش نمیکنیم مرگ بر منافق، شک نکنید (...) رحیم مشایی قدرت بگیرد رحیم مشایی نظر کرده خداست آنکه را خدا بخواهد زمین وزمان هم اراده کنند نمیتوانند شکست دهند حالا اصلاح طلب ومنافق (سازمان مجاهدین خلق ایران)میحواهند با حمایت رضا پهلوی ملعون سوسیال دموکرات وامریکای دزد دریایی واسرائیل غاصب نظام را ققنوسی براندازند و حاکم شوند مالیخولیا مرگ بر منافق مرگ بر اصلاح طلب (...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: