به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای ضمن محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا اعلام کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا خواهد داد.
"خیبرآنلاین" - در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف مبارزه و علی‌الخصوص در میدان جنگ علیه تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه و...، شکست‌های سهمگینی به طرح‌ها و نقشه‌های آمریکایی - صهیونیستی وارد کرده و کینه و عداوت این ابر تروریسم‌های جهان را برانگیخته است.

به گزارش دانشجو، در این بیانیه تصریح‌شده است: دولت یاغی آمریکا در پی ایجاد موج جدید تلاش‌ها برای فشار به جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد که این امر اوج حماقت و رذالت هیئت حاکمه آمریکا و ضعف و سردرگمی استکبار در برابر اراده‌ی ملت ایران را نمایان می‌کند.

در این بیانیه آمده است: این ایده و اقدام مذبوحانه در حالی از سوی دولت آمریکا طرح و اجرا می‌شود که ایجاد و تجهیز اکثر گروه‌های تروریستی در اقصی نقاط جهان با هدایت و فرماندهی دولت مستکبر آمریکا صورت گرفته و افکار عمومی جهان این حقیقت را به‌خوبی می‌داند و در مقابل آن‌ها سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در منظر کشور‌های منطقه در اوج عزت و اقتدار هستند و این تحرکات کوته‌بینانه مانع از حرکت پویا و قدرتمند آن‌ها نخواهد شد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رزمندگان سلحشور و انقلابی سپاه پاسداران مدال افتخار محبوبیت مردمی را دارند و این رابطه عمیق ملت و نیرو‌های مسلح قدرت و اقتداری حقیقی به توانمندی‌های نظامی ایران داده که هیچ تحریم و تهدیدی توان ایستادگی در مقابل این قدرت مردمی را ندارد.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک و تهنیت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگداشت روز پاسدار و تقدیر و تشکر از اقدام متقابل دولت و مجلس در برابر نظام تروریست پرور آمریکا اعلام می‌دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا خواهد داد که مقدمه‌ای برای دیگر شکست‌های آمریکا شود و خواب‌های جبهه استکبار را به کابوسی هولناک بدل خواهد کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: