به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در یک مقطعی در کنگره آمریکا بیش از ۱۰۰ طرح ضد ایرانی تهیه شده بود؛ البته همه آن‌ها مطرح نشد، اما وقتی این تعداد طرح علیه ایران تهیه می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها خیلی پای کار هستند، در حالی که در مجلس شورای اسلامی واقعاً این اتفاق رخ نداد.
"خیبرآنلاین" - با اشاره به گله رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره «تصویب یا ارائه طرح و لایحه در مقابل خباثت‌های آمریکا از سوی مجلس شورای اسلامی»، گفت: گلایه رهبری، گلایه به جایی است.

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از «کافی‌نبودن قوانین ضد آمریکایی»

به گزارش میزان، وی افزود: در یک مقطعی در کنگره آمریکا بیش از ۱۰۰ طرح ضد ایرانی تهیه شده بود؛ البته همه آن‌ها مطرح نشد، اما وقتی این تعداد طرح علیه ایران تهیه می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها خیلی پای کار هستند، در حالی که در مجلس شورای اسلامی واقعا این اتفاق رخ نداد.

عضو کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس تصریح کرد: حداقل ۴ قانون در مجالس هشتم، نهم و دهم علیه آمریکا به تصویب رساندیم یعنی میانگین هر مجلس یک قانون مصوب شده است.

نقوی‌حسینی گفت: «قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه»[مصوب ۲ مرداد ۱۳۹۶] و «قانون الزام دولت به پیگیری حقوق جانبازان و قربانیان جنگ شیمیایی علیه جمهوری اسلامی ایران» [مصوب ۶ بهمن ۱۳۸۷] از جمله قوانین تصویب شده علیه آمریکا در مجلس است.

وی اذعان داشت: با توجه به تصویب این قوانین، باید گفت که این تعداد کافی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نهاد قانونگذاری است و هر قانونی را که بخواهد می‌تواند تصویب کند؛ همچنین مسئول نظارت بر اجرای قانون است.
 
نقوی‌حسینی همچنین  از تشکیل فراکسیون جدیدی با عنوان «پیگیری تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در مجلس» خبر داد و تصریح کرد: این فراکسیون به طور اختصاصی مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه رونق اقتصادی، مقابله با استکبار، رسیدگی به مستضعفین و موضوعات عمرانی را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اول فروردین امسال در بخشی از بیاناتشان در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی فرمودند: شرارت و شیطنت، طبیعت قدرت‌های غربی است، آمریکا و اروپا هم ندارد؛ البتّه آمریکا شرورتر است، شرارت آمریکا به دلایل مختلف بیشتر است، مخصوص این شخصی هم که حالا در رأس دولت آمریکا است، نیست، [بلکه]سیاستشان این است. به من گزارش دادند که در همین قضایای اخیر، کنگره‌ی آمریکا -این آمار جالبی است- در سال‌های ۹۶ و ۹۷، ۲۲۶ طرح و لایحه علیه جمهوری اسلامی، یا تصویب کرده، یا ارائه کرده! ۲۲۶ طرحِ ضدّیّت و خباثت علیه جمهوری اسلامی؛ شرارت است دیگر. حالا البتّه اینجا من یک گِله‌ای هم از مجلس خودمان بکنم: مجلس شورای اسلامی خودمان چند طرح و لایحه در مقابل خباثت‌های آمریکا ارائه کرده‌اند یا تصویب کرده‌اند؟ خب، پس این قدرت‌های غربی این [طور]هستند، از این‌ها انتظار نمیشود داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
آقای نقوی به داد ما برسید مشکل کشور از خارج نیست از داخل است گرانی و تورمی که کمر ملت را شکست قبل از خروج ترامپ از برجام بود وادامه روند تورم بعد از سه ماه از خروج ترامپ از برجام به ترامپ جرات بازگرداندن تحریمها را داد اگر باور نمیکنید اخبار را نگاه کنید محمدرضا منصوری اصلاح طلب نماینده مردم ساوه در این شرایط سخت اقتصادی از کاهش سود سپرده ها میگوید تا آن دسته از سپرده هایی که صاحبانشان قدرت سرمایه گذاری ندارند را به طرف طلا ودلار ببرند و مردم تلف شوند اگر مردم از گرسنگی تلف شوند امریکا بدون بهانه نیرو در خاک ما پیاده خواهد کرد اصلاحطلب منصوری دقیقا همین هدف را دنبال میکند آقای نقوی به داد مردم برسید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: