به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
روحانی باید پاسخ دهد که چرا مرتکب اقدامی بی‌سابقه در محدودیت آزادی و انتقاد، آن هم در فضایی تخصصی و برای اعضای اصلی و حقیقی شوراهای عالی کشور شده است؟
"خیبرآنلاین" - دیکتاتوری بنفش علیرغم زدن نقاب آزادی، بی سابقه ترین اقدامات در برخورد با منتقدان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، پس از انتقادهای جداگانه ی حسن رحیم پورازغدی و سید عزت الله ضرغامی اعضای اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی، به عملکرد حسن روحانی و بی توجهی او و دولتش به مصوبات این شورا و عدم برگزاری منظم جلسات و... که با عصبانیت و خشم او در هر 2 جلسه مواجه شده بود، حالا نوعی از دیکتاتوری بی سابقه با منتقدان به روش عدم دعوت از آنان برای حضور در جلسات در دستور کار طیف غربگرای سازشکار قرار گرفته است.

پیش از این اقدام دیکتاتورمآبانه و رفتار غیرقانونی، از حسن روحانی عبارتی نقل شده بود مبنی بر اینکه "در صورت شرکت آقایان ضرغامی و رحیم‌پور ازغدی، من در جلسات شورا حضور نخواهم یافت"!

این اقدام سرکوبگرایانه در شرایطی اتفاق افتاده که نفس برگزاری جلسات، بحث و بررسی پیرامون موضوعات مختلف است و اتفاقا این 2 عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی، از اختیارات خود استفاده ی صحیح و به جایی نموده اند و برخلاف روند حاکم بر دولت که مباحث را به رسانه ها و مردم و اینستاگرام و توئیتر و... می کشانند، در فضایی کارشناسی و تخصصی و در حضور فرد (روحانی) انتقادات کارشناسی شده ی خود را مطرح کرده اند.

اعمال دیکتاتوری بنفش در شوراهای عالی کشور

طی این مدت، رسانه های پرشمار و رنگارنگ وابسته به دولت تلاش کردند با انواع خبرسازی های کذب و دروغ، بساط حضور اعضای منتقد را جمع کنند. یک روز خبر از دستور رهبری برای عدم حضور آنان در جلسات را دادند، روز دیگر دروغ دیگری بافتند، اما خورشید واقعیت هیچ زمان پشت ابر باقی نمی ماند و جماعت فریبکار، ناگزیر دست به رفتار سرکوبگرایانه زدند.

حسن روحانی که 6 سال است به عنوان رئیس جمهور مشغول به کار شده، در ایام شعارهای انتخاباتی از آزادی سخن می گفت و در روزهای ابتدایی انتخابش، آشکارا اعلام کرد: "پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان"! او حالا باید پاسخ دهد که چرا مرتکب اقدامی بی سابقه در محدودیت آزادی و انتقاد، آن هم در فضایی تخصصی و برای اعضای اصلی و حقیقی شوراهای عالی کشور شده است؟

آیا مردم ایران نباید از فریبکاری و دروغگویی و سرکوب منتقدان و تحدید آزادی توسط تیم امنیتی بنفش به خدای متعال پناه ببرند؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: