به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
طبق گزارش‌ها و قرائن آشکار و پنهان متعدد، علیرغم نهی صریح رهبر فرزانه انقلاب و اعلام توقف اجرای آن از سوی مقامات دولتی، با کمال تأسف گزارش‌ها و قرائن مختلف حاکی از آن است که بخش‌های مختلف این سند استعماری به صورت چراغ خاموش در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال اجراست
"خیبرآنلاین" - محمدجواد آذری جهرمی وزیر جاه‌طلب ارتباطات که میل و اشتیاق شدید او برای دیده شدن هرچه بیشتر (احتمالاً به عنوان ویترین انرژی و پویایی در کابینه لَخت و سنگین دولت اعتدال) برای مقاصد سیاسی «آتی!» دیگر امر چندان پوشیده‌ای نیست، روز ۲۰ فروردین (۹ آپریل ۲۰۱۹) در اجلاس سران جامعه اطلاعاتی در ژنو موسوم به «WSIS2019» سخنرانی کرد و خود او و بازوهای رسانه‌ای وزارت ارتباطات از این سخنرانی به عنوان «دستاورد» یاد کردند.






به گزارش مشرق، جهت اطلاع باید تاکید شود که اصولاً سخنرانی جناب وزیر در این اجلاس ذیل عنوان «WSIS action lines and 2030 agenda» صورت گرفت. به بیان دیگر، سخنرانی وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس عیناً و صراحتاً نوعی گزارش عملکرد درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در حوزه ارتباطات کشور بوده است!






گرچه عوامل رسانه‌ای جناب وزیر (که طبیعتاً در شبکه‌های اجتماعی کم‌تعداد هم نیستند) در کمال حیرت، مدعی شدند که سخنرانی وزیر هیچ ربطی به سند ۲۰۳۰ معروف که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب و دیگر مسؤولان و دلسوزان کشور مورد نکوهش و انتقاد صریح قرار گرفت، نداشت و آقای وزیر درباره بند ۱۶ و بند ۱۷ از یک سند توسعه پایدار دیگر سخن گفتند!


دستور کار ۲۰۳۰ همان سند اهداف توسعه پایدار یا SDG است که آذری جهرمی به صراحت در سخنرانی درباره اجرای آن گزارش می‌دهد
 










اینکه جناب وزیر و حامیان او گمان می‌برند در عصر ارتباطات می‌توان با چشم‌بندی یا لشکرکشی توئیتری و مجازی، حقیقت آشکار و عیان را وارونه جلوه داد، واقعاً مایه تأسف است. در سخنرانی آذری جهرمی به صراحت از عملکرد خود برای دستیابی به "نهادهای کارآمد، پاسخگو و شفاف" می‌گوید. این دقیقاً ترجمه تبصره ۶ از بند ۱۶ سند «اهداف توسعه پایدار» یا همان «برنامه ۲۰۳۰» است که تصویر آن را، برگرفته از سایت سازمان ملل، مشاهده می‌کنید:












از همان ابتدای امر در سال ۹۶ که ماجرا اجرای چراغ خاموش سند ۲۰۳۰ توسط دولت افشا شد، رهبر معظم انقلاب جزو منتقدان صریح آن بودند و با نهیب ایشان، ظاهراً اجرای این سند متوقف شد، در حالی که رئیس جمهور با وجود صراحت نقد رهبر معظم انقلاب مدعی شدند که اطلاعات نادرست درباره این سند به رهبری داده شده است! با این وجود، طبق گزارش‌ها و قرائن آشکار و پنهان متعدد، علیرغم نهی صریح رهبر فرزانه انقلاب و اعلام توقف اجرای آن از سوی مقامات دولتی، با کمال تأسف گزارش‌ها و قرائن مختلف حاکی از آن است که بخش‌های مختلف این سند استعماری به صورت چراغ خاموش در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال اجراست. اما سخنرانی امام خامنه‌ای در جوار حرم رضوی در روز نخست سال 98 آب پاکی را روی دست مدافعان و حامیان این سند ریخت و موضع صریح و قاطع ایشان را بار دیگر مؤکد کرد. ایشان در بخشی از سخنرانی خود فرمودند: "کسانی که افکار، سبک زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ می‌کنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه‌ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند. این‌هایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - سند ۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند. البته امروز به توفیق الهی جوان‌های مؤمن و مردم انقلابی ما نخواهند گذاشت این تقی‌زاده‌ها حرف‌شان به کرسی بنشیند." [۱]

حال باید از وزیر جویای نام که یک روز با شلوار جین و تی شرت در فضایی تبلیغاتی با دختر تکواندکار دیدار می‌کند و روز دیگر چفیه بر گردن در مسیر پیاده‌روی اربعین عکس می‌اندازد و اصطلاحاً فاز «همراه با مردم، همگام با مسؤولین» برمی دارد، پرسید که با چه مجوز و با چه توجیهی در روز روشن در یک جلسه برون‌مرزی، اینچنین برخلاف منویات ارکان عالیه نظام عمل می‌کند و مفتخرانه به بیگانگان گزارش عملکرد می‌دهد؟ آیا نباید با این وصف، به همه‌ی لجبازی‌ها و مداومت‌ها و عملکردهای چراغ خاموش آذری جهرمی (از زمینه‌سازی او برای سلطه‌ی تلگرام بر فضای مجازی کشور تا قرارهای غیرعلنی او با پاول دوروف (مدیر تلگرام) تا کم‌لطفی و کارشکنی برای کمک به پیام رسان‌های داخلی و…) مشکوک شد؟!

در تازه‌ترین دسته‌گل آقای وزیر، که ظاهراً برای دیده شدن مو به مو به توصیه‌ی تیم تبلیغاتی خود عمل می‌کند، ایشان در توئیتر، پستی را از یکی از صفحات رژیم صهیونیستی، با نام «اسرائیل به فارسی» (که در واقع یکی از پایگاه‌های عملیات روانی در توئیتر علیه جمهوری اسلامی است) «کوت» کرده تا مثلاً با ادبیاتی شاعرانه از سردار قاسم سلیمانی دفاع کند، در حالی که نفس «کوت» کردن این صفحه توسط وزیر جمهوری اسلامی، یک نوع رسمیت بخشیدن به رژیم منحوس صهیونیستی است و ادبیات ملایم و لطیف ایشان هم چندان دفاع مقتدرانه‌ای محسوب نمی‌شود.



[۱] http://dana.ir/1469905
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
رحیم مشایی اگر جای این اقا بود شصت سال حبس براش بریده بودن این آقا جایزه هم گرفته وقتی کواکبیان سال 91 با حداکثر تاثیر گذاری در مجلس نهم قیمت دلار را برابر می‌کند و این کواکبیان در امریکا لقب احیا کننده دموکراسی را میگیرد کسی چیزی نمیگوید نتیجه همین خواهد شد که امثال آذر جهرمیها از زیرش یکی یکی درمیان ،شما از ریشه مشکلات رو حل کنید اینها از آنجایی مورد تایید امریکا هستند که با گران کردن دلار،به امریکا اجازه غارت ایران رو میدهند امریکا جیب ما را خالی میکند بعد تقی زاده ها را می‌فرستند که به ما بگویند علت فقر شما ایمان شماست ایمان خود را کنار بگذارید اندکی آسوده تر و مرفه تر شوید این سیاست امریکاست نمیدانم چقدر اثربخش است فعلا در مرحله آزمون و خطاست احمدی نژاد که بود کارفرما اینقدر توان داشت ماهانه بیش از نیم اونس طلا مزد بپردازد اما الان کارفرما زیر یک دهم اونس طلا هم زاییده چون اصلاح طلب با گرانی دلار به امریکا یارانه میدهد ازین رو احیاکننده دموکراسی شده،احمدی نژاد که بود قیمت دلار ثابت بود و با کالاهای تولید شده توسط کارگر ارزان و انرژی ارزان به امریکا یارانه نمیدادیم امروز اصلاح طلب با کارگر ارزان وانرژی ارزان و احتکار کالا در داخل صادرات میکند و با این صادرات به غرب یارانه میدهد این مار در آستین پرورش دادن نیست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: