به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری وقوع سیل و بارش های شدید در غرب آسیا احتمالا سبب ایجاد خسارات مالی و جانی در این مناطق خواهد شد. بنابر اعلام این پایگاه هواشناسی توفان دیگری پایان این هفته در ترکیه به وقوع خواهد پیوست، که خطر وقوع توفان‌های همراه با رعدوبرق شدید در مناطق مرکزی ایران تا پاکستان را افزایش خواهد داد
"خیبرآنلاین" - پايگاه هواشناسى بين‌المللى AccuWeather نسبت به وقوع توفان همراه با رعدوبرق و بارش شديد باران در مناطق جنوب غربى، مركز و شرق ايران هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اين پايگاه هواشناسى همچنين هشدار داده است كه بارش شديد باران در اين مناطق و مناطقى از افغانستان و پاكستان ممكن است باعث جارى شدن سيل و وارد آمدن خسارت مالى و احيانا جانى در اين مناطق شود.

به دنبال وقوع بارندگی‌های اوایل هفته گذشته، دور تازه‌ای از توفان و بارش‌های شدید در ایران و مناطقی از افغانستان و پاکستان در اوایل هفته جاری پیش‌بینی شده است. مناطقی از خاورمیانه اوایل بهار امسال با بحران آب و هوایی بارش‌های شدید و وقوع سیل روبه‌رو بودند. وقوع سیل و بارندگی شدید در اوایل هفته گذشته در پاکستان ده ها کشته برجای گذاشت.

بنابر پیش‌بینی پايگاه هواشناسى بين‌المللى AccuWeather از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری وقوع سیل و بارش های شدید در غرب آسیا احتمالا سبب ایجاد خسارات مالی و جانی در این مناطق خواهد شد. بنابر اعلام این پایگاه هواشناسی توفان دیگری پایان این هفته در ترکیه به وقوع خواهد پیوست، که خطر وقوع توفان‌های همراه با رعدوبرق شدید در مناطق مرکزی ایران تا پاکستان را افزایش خواهد داد.

پیش‌بینی می‌شود توفان‌های رعدوبرقی خطرناک همراه با وزش بادهای شدید، تگرگ، بارش و رعدوبرق خواهد بود. پایگاه  هواشناسى بين‌المللى AccuWeather اعلام کرد توفان و رعدوبرق شدید در روز دوشنبه مناطق جنوب غربی، شمال شرقی و مناطق مرکزی و شرقی ایران را تهدید می‌کند و روزهای سه شنبه و چهارشنبه افغانستان و پاکستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: