به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس اندیشکده یقین گفت: ما امروز در عراق، سوریه و لبنان دولت سازی می‌کنیم و به همین دلیل از دولت سازی، نظام سازی و ملت سازی سپاه و نیروی قدس می‌ترسند.
"خیبرآنلاین" - حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در سی امین دوره همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که با عنوان جوان پیشرو در مسیر تمدن سازی در واحد علوم و تحقیقات تهران در حال برگزاری است، گفت: در مسئله ظهور ما منتظر آمدن نیستیم ما منتظر ظهور هستیم، چون حضرت در بین ماست و همواره از خداوند خواسته ایم این ظهور اتفاق بیفتد.



به گزارش 598، وی افزود: اقتدار وقدرتی که رهبر معظم انقلاب داشته در دوره هیچ یک از ائمه و انبیاء نبوده است و حتی شرایط ایشان از امام خمینی هم بهتر بوده است.

عباسی بیان کرد: تا کنون ۴۷۰ نفر از رهبران و سران جهان با رهبر معظم انقلاب در همان اتاق کوچک ملاقات کرده اند و به دست بوس ایشان آمده اند.

وی با اشاره به اینکه فلاسفه جهان جنگ اضداد را تمدن ساز می‌دانند، تصریح کرد: گاهی اوقات خیلی از صلح طلبی‌ها مقابله با تمدن است؛ بنابراین اگر دفاع مقدس رقم نمی‌خورد معلوم نبود انقلاب اسلامی ۴۰ سال دوام بیاورد و امسال قاسم سلیمانی که کارمند اداره برق کرمان بوده به جنگ بروند.

وی با بیان اینکه پایه‌های تمدنی ما در دفاع مقدس رقم خورد و در جنگ انقلاب اسلامی را صادر کردیم، افزود: باید نقش تمدن سازی جنگ را به یاد داشته باشیم، چون از آن اقتصاد و فرهنگ بیرون آمد در هر حال ما فرهنگ بومی مثل دفاع مقدس نداریم.


رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه سلبریتی‌ها انسان تراز لیبرالیسم، چگوارا انسان تراز مارکسیسم و شهید حججی انسان تراز ماست، افزود: انسان تراز انقلاب اسلامی محصول آموزش و پرورش و آموزش عالی ما نیست.

عباسی با بیان اینکه علت ترس از سپاه دولت سازی در فلسطین است، افزود: روس‌ها توان دولت سازی ندارند، اما در فلسطین آمریکایی‌ها دولت محمود عباس را ساخته اند و ما دولت حماس را ساخته ایم.

وی افزود: ما امروز در عراق، سوریه و لبنان دولت سازی می‌کنیم و به همین دلیل از دولت سازی، نظام سازی و ملت سازی سپاه و نیروی قدس می‌ترسند در واقع سپاه بدیل دولت سازی، ملت سازی و نظام سازی آمریکا است و سپاه این مسائل را آموزش می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نظامی‌ها هستند که تمدن سازند، افزود: سوال این است که آیا این سردار سلیمانی بود که بشار اسد را به دست بوس آورد در حالی که یک واحد روابط بین الملل نخوانده و یا ظریف بود که به عنوان درس خوانده دانشگاه‌های آمریکا توانست جان کری را به پابوس بیاورد.

رئیس اندیشکده یقین اقدامات صورت گرفته علیه سپاه را در راستای جنگ جهانی چهارم دانست و گفت: رئیس اطلاعات و امنیت فرانسه در کتاب خود تصریح کرده ما در جنگ جهانی چهارم اسلام و ایران را به عنوان ایدئولوژی و کشور دشمن قرار می‌دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: