به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سوزان مالونی یک مقام اسبق وزارت خارجه آمریکا و کارشناس مسائل ایران در مؤسسه بروکینگ (مطالعات خاورمیانه) نوشته: «هر کسی که توئیتر احمدی‌نژاد را می‌گرداند، یک نابغه کمدی است.»
"خیبرآنلاین" - حواشی عجیب احمدی نژاد به مواضع سیاسی او محدود نمی شود و او این روزها درباره موسیقی رپ آمریکایی نیز اظهار نظر می کند.

عدم تعادل در مواضع رئیس‌جمهور سابق به اوج خود رسید/ پیام‌های توییتری محمود احمدی نژاد به دختر فلسطینی: رپرهای محبوبت را به من بگو!

به گزارش جهان نيوز، چندی قبل بود که در ایام وفات یکی از خوانندگان قدیمی ایرانی در لس آنجس در تهران، نامه احمدی نژاد به وزیر ارشاد منتشر شد که او در آن به وزیر دستور داده بود که شخصا زمینه فعالیت هنری این خواننده را فرآهم کند.

ضمن اینکه اواخر مهر 97 بود که میدل ایست نوشت: «محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران نشان داد که بیشتر از روال معمول از موسیقی رپ سر در می‌آورد. او بخشی از کلام آهنگ توپاک، خواننده رپ آمریکایی را در سلسله توئیت‌های غافلگیرکننده‌ای مورد استفاده قرار داد. توئیت او به سالگرد تاسیس حزب بلک پنزر آمریکا اشاره داشت که در سال ۱۹۶۶ کار خود را آغاز کرد. یکی از اهداف اصلی این حزب کمک به تغذیه کودکان سیاهپوست بود که حمایت درخوری از دولت آمریکا دریافت نمی‌کردند. در ادامه این مطلب آمده است: احمدی‌نژاد در توئیت خود از بخشی از آهنگ «تحولات» توپاک شکور با مطلع «اکنون زمان جنگ متقابل است» استفاده کرد. این آهنگ به درگیری‌های باندهای مواد مخدر و درگیری سیاهپوستان با نژادپرستی بدرفتاری پلیس اشاره دارد. کاربران شبکه‌های اجتماعی از آشنایی احمدی‌نژاد با موزیک هیپ‌هاپ غافلگیر شدند. اما چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ چرا احمدی‌نژاد از کلام یک خواننده رپ استفاده می‌کند؟ مردم با طرح این توئیت‌ها می‌پرسند چه شده که احمدی‌نژاد از توئیتر برای بیان مواضعش استفاده می‌کند، شبکه اجتماعی که در دوره ریاست جمهوری او در ایران فیلتر شد. کاربران در توئیتر از او می‌پرسند که آیا سایر ایرانیان نیز به توئیتر دسترسی دارند؟»

بر اساس گزارش آرمان، 26فروردین سال جاری هم احمدی‌نژاد چنین توئیت کرد: «اخیرا از مرگ «نیپسی هاسل» مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس‌آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم. چگونه می‌توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟ عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر، حتی وقتی که جاده سخت است، هرگز تسلیم نشو». توئیت احمدی‌نژاد موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی از سوی کاربران ایرانی و خارجی به همراه داشته است. سوزان مالونی یک مقام اسبق وزارت خارجه آمریکا و کارشناس مسائل ایران در مؤسسه بروکینگ (مطالعات خاورمیانه) با به اشتراک گذاشتن این توئیت نوشته: «هر کسی که توئیتر احمدی‌نژاد را می‌گرداند، یک نابغه کمدی است.»

ماجرای توییت با دختر فلسطینی
اما اقدام آخر احمدی‌نژاد شاهکار بود. خبرآنلاین نوشت؛ احمدی‌نژاد خبرنگار دختر جوان فلسطینی مقیم استرالیا را که پای توئیتش کامنت گذاشته را به حرف می‌گیرد! این دیالوگ اکانت احمدی‌نژاد است با جلین خلیک، دختر جوان روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل که برای ای‌بی‌اس استرالیا می‌نویسد. او از سال ۲۰۰۹ در توئیتر به عنوان یک فعال اجتماعی علیه کشتار اشغالگران اسرائیلی توئیت می‌کند اما احمدی‌نژاد با او درباره علایقش درباره گروه‌های موسیقی رپ آمریکایی چت کرده و گفته کدام گروه‌ها را می‌شناسد! جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپرهای آمریکایی را به من بگو.» احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشته بودید. اول شما رپرهای محبوبت را به من بگو.» جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!» احمدی‌نژاد: «بله؛ گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.» جالب اینکه خلیک بعد از این چت توئیتری، فالوو شدنش توسط احمدی‌نژاد را توئیت کرده بود و نوشته بود: «دیگر می‌تواند اکانتش را با خیال راحت ببندد!»

لازم به ذکر است که بسیاری از ناظرین سیاسی معتقدند مواضع ماه‌های اخیر محمود‌احمدی نژاد کاملا نشان می دهد که وی در اتخاذ مواضع دچار عدم تعادل شده و به طرز عجیبی برخی مواضع و اظهارات وی سبک و دور از شان یک فعال سیاسی در سطح وی می‌باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
اگر احمدی نژاد تکذیب نکند یا عنوان نکند برای شوخی بوده، تمام اعتبارش را خواهد باخت چون فلسفه موزیک رپ ایجاد فتنه است میگویند رپ نشانه اعتراض سیاهان به بردگی بود اما این فتنه های سیاهان هرگز آنها را از بند دموکراتهای مدعی آزادی، آزاد نکرد بلکه شمشیر کانسروتیو، ایشان را از بند دموکرات رهانید تا قلبهایشان به نور ایمان روشن شده وبدانند خداوند کانسروتیو را وسیله آزادی آنان از بند قرار داده تا به انجیل (یا قران یا تورات)خدا مومن شوند اگر اینان خواستار آزادی اند خواستار رهایی اند باید مومن ومسیحی(یا مسلمان)شوند کفر دوران جاهلی در رپ مشهود است رپ ادامه بندگی است چون با کفر آزادی در زمین ممکن نیست حتی اگر قروت قارون داشته باشید کفر بندگی است و در آخرت هم آتش جهنم است خدا میخواهد شما را از پلشتی برهاند اما آنان که پیرو شهواتند میخواهند شما به کلی منحرف شوید، مردم دنیا احدی نژاد را کانسروتیو(اصولگرا)میدانند اگر او لائیک هم باشد یا خواهان موزیک هنری باشد موزیک مناسب کانسروتیوها اپرا است نه رپ،رپ موزیک چپ هاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: