به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در شبکه های اجتماعی از جمله ایسنتاگرام سونامی خشونت عریان از جسمی و جنسی گرفته تا کلامی و روانی موج می زند و خرید و فروش اسلحه در ایران گویا آزاد شده، هر روز فاجعه ای همچون به شهادت رسیدن طلبه همدانی رخ می دهد، اما اراده ای از سوی رییس جمهور برای کنترل و نظارت این فضا وجود ندارد، او حتی پاسخگوی اعضای خبرگان هم نیست، به همین راحتی!
"خيبرآنلاين" - از کوچه که می گذرد، نزدیک به اذان است، قدم هایش کمی آهسته است شاید به دلیل پوشیدن کفشی که پاشنه آن پاره شده، خود را برای رفتن به مسجد آماده کرده است و تسبیح همیشگی در دستش، خودرویی در نزدیکی او متوقف می شود و شلیک اول و بعد شلیک دوم، این گونه که گفتند او را به خاطر عمامه و عبایش به قتل رساندند اما حقیقت چیز دیگری است.


به گزارش شهدای ايران، قاتل فردی سابقه دار است و لایک خوری حرفه ای در صفحات ایسنتاگرام با تصاویری منتشر شده از انواع و اقسام اسلحه و مشروبات! این گونه انتشار خشونت های عریان از همه نوعش در ایسنتاگرام طبیعی است.

برخی ها گفتند به همین راحتی یک طلبه را در روز روشن به شهادت رساندند و کمی قبل تر شنیدیم که در فلان شهر هم چندین و چند بار درگیری هایی انجام شده و نیروی انتظامی با تعدادی از اوباش مسلح مواجه می شوند، باز هم به همین راحتی!

*خرید و فروش انواع و اقسام اسلحه در شبکه های اجتماعی

به همین راحتی در بیخ گوش ما پسر یا دختر همسایه شاید هوس کند اسلحه ای همچون کلتی تهیه کند، در جیبش بگذارد برای بازی کردن؟! نه. برای پُز دادن؟ نه. ... پروژه ناراضی سازی مردم از سوی برخی ها اجرایی شده، هم یک طرف ماجراست که عصبانت ها و نارضایتی ها را نیز هر روز بیشتر و بیشتر می کند، معلوم نیست چه خبر است.

در فضای افسارگسیخته مجازی از تلگرام گرفته تا توییتر و ایسنتاگرام که زمین بازی خوبی برای دشمن است خرید و فروش اسلحه مانند آب خوردن شده است، به همین راحتی!

اینکه برخی سلبریتی ها دست به اظهار نظرهایی می زنند و این فضا را ملتهب می کنند جای سوال بسیار دارد و گزارش های مفصل جدایی می خواهد و اما اگر هم اینک تنها در ایسنتاگرام واژه کلت را سرچ بزنیم بیش از 2853 بار کلت کمری می آید و واژه کلت هم 17077 مورد یافت می شود.

*فروش اسلحه به صورت مستقیم بدون بیعانه!

انواع و اقسام کلت و دیگر سلاح های جنگی با هر نوع قیمتی در برخی شهرها و استان های کشور خریداری می شود، فروشنده می گوید کلتی با این مشخصات دارم اگر کسی خواست بیاید دارکت(خصوصی)، بیعانه هم نمی گیرد مستقیم به فروش می رساند، مافیای کمپانی های اسلحه سازی هم چه چیزی بهتر از این نمی خواهند، دستشان باز است آن هم همه جوره، به همین راحتی!

*تأکید رهبر انقلاب بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح از سوی نیروی انتظامی

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در جمع فرماندهان نیروی انتظامی بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح از سوی نیروی انتظامی تأکید کردند و فرمودند: " قاتل دیروز روحانیِ همدانی در صفحه‌ی اینستاگرام با چهار نوع اسلحه تصاویری از خود منتشر کرده است که مقابله با این‌گونه موارد وظیفه‌ی نیروی انتظامی است."

چرا و به چه علت این فضا باید برای ایرانی هایی که به تاریخ و تمدن خود می نازند ناامن شود، تا هر کسی به هر بهانه ای و با قیمتی ارزان اسلحه ای از جمله کلتی تهیه کند و در جیبش بگذارد و از این طرف به آن طرف برای ایجاد رعب و وحشت برود؟ آیا وقت آن نرسیده که از صدر تا ذیل شورای فضای مجازی برای نجات مردم دست به کار شوند؟

* سونامی خشونت عریان از جسمی و جنسی گرفته تا کلامی و روانی در ایسنتاگرام

خشونت در پیج های بسیاری در ایسنتاگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی موج می زند، از جسمی و جنسی گرفته تا کلامی و روانی همه و همه بستری برای خشنونت عریان است به همین راحتی! انگار نه انگار اینجا جمهوری اسلامی است و باید با آن برخورد قاطعانه ای شود.

* عضو خبرگان رهبری: فرماندهی فضای مجازی را از دست رییس جمهور بگیرید

« آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» عضو خبرگان رهبری در این باره در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مسئله اصلی مبارزه با سرشاخه های این گونه اتفاقات تلخ نیست، بلکه ریشه خراب است و تا ریشه درست نشود نتیجه کاملی نخواهد داشت، از این رو بارها در سخنرانی های خود گفته ام و همچنین از مقام معظم رهبری خواهش کرده ایم تا فرماندهی فضای مجازی از دست ریس جمهور بگیرند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: