به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
در خبرها آمده بود که روسیه خود را به طور کلی از این شبکه ها جدا کرده است و فضای مجازی خاصی برای خود ایجاد کرده اند. اگر نمی شود، چطور اینها توانسته اند؟
"خیبرآنلاین" - آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، به دنبال توضيحاتي كه فرماندهان انتظامي درباره حجاب داد، با بیان این که امروزه مساله حجاب از یک موضوع صرفا مذهبی فراتر رفته و به مساله سیاسی تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان و معاندان تمام همت خود را برای شکستن این سد به کار گرفته اند و معتقدند اگر بتوانند مساله حجاب را بشکنند، به نظام ضربه وارد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، وی با بیان این که تنها در حد یک مساله شرعی نمی توان با موضوع حجاب برخورد کرد، گفت: با توجه به سرمایه گذاری همه جانبه دشمن در این زمینه، رفتار و واکنش ما نیز باید برای تقویت مقوله حجاب و عفاف در جامعه قوی باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه با انتقاد از برخی غفلت و تغافل ها و مقایسه نادرست ایران با برخی کشورها دیگر درخصوص موضوع حجاب، اظهار داشت: ما جمهوری اسلامی هستیم نه یک کشور سکولار که با کشورهاي سكولار قابل قیاس باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم فضای مجازی اشاره کرد و با انتقاد از اظهارات اخیر بعضي از مسئولين كشور در این خصوص گفت: جای تاسف است که نسبت به این موضوع مهم که آمارها نیز به صورت وحشتناك بالا رفتن جرائم فضاي مجازي را خبر مي دهد، بی تفاوتي وجود دارد.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: فضای مجازی از نخستین مساله های کشور است که اگر حل نشود، آینده تاریک خواهد بود؛ امیدواریم مسئولين اين آمار و ارقام وحشتناك را ببینند و توجه کنند در فضای مجازی چه خبر است و چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی ادامه داد: در خبرها آمده بود که روسیه خود را به طور کلی از این شبکه ها جدا کرده است و فضای مجازی خاصی برای خود ایجاد کرده اند. اگر نمی شود، چطور اینها توانسته اند؟

مرجع تقلید شیعیان ابراز داشت: یکی از مهمترین مسائل کشور همین مساله فضای مجازی است، باید در این خصوص ریشه ای کار کنیم؛ این که گفته شود آب از سر گذشته و نمی شود كاري كرد، اشتباه بزرگي است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: