به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
انتظاری که از مسئولین مربوطه می‌رود این است که با این سگ‌گردانی های آزادانه در فضاهای عمومی همچون پارک‌ها برخورد جدی کنند. خصوصاً در این ایام که مردم پس از افطار برای شب نشینی به پارک ها و بوستان ها مراجعه می‌کنند.
"خیبرآنلاین" - شب گذشته دقایقی پس از افطار، یک شهروند دانشجو، بخاطر اعتراض به سگ‌گردانی در پارکی در حوالی ستارخان تهران، مورد حمله سگ‌باز قرار گرفت. این حمله که با چاقو صورت گرفته است، باعث آسیب دیدن ریه جوان دانشجو شده است که حال وی در بیمارستان چندان مساعد نیست.


به گزارش رجانیوز،از همین رو طی گفتگویی کوتاه با برادر فردی که مورد حمله قرار گرفته است، به تشریح و چگونگی ماجرا پرداخته شده است که در ادامه می‌آید.
 
 برادر فرد مضروب اینطور نقل می‌کند: «شب گذشته پس از افطار به همراه برادرم به یکی از فست‌فود های منطقه ستارخان رفتیم. چون در مغازه فضایی برای نشستن نبود، مجبور شدیم برای صرف غذا به پارکی که در نزدیکی مغازه قرار داشت برویم. در بوستان مذکور نشسته بودیم که فردی با یک سگ به نزدیک ما آمد. سگ به سمت برادرم حمله ور شده و شروع به پارس کردن کرد که اعتراض برادرم به صاحب سگ را در پی داشت. با اعتراضی که برادرم بخاطر سگ گردانی در پارک داشت، صاحب سگ به همراه دوستان خود به ما حمله ور شده و کار به زد و خورد کشیده شد که پس از دخالت مردم حاضر در محل، این درگیری جزئی به پایان رسید.»
 
این شاهد عینی ماجرا ادامه داد: «پس از آن درگیری در حال خروج از پارک بودیم که صاحب سگ از پشت سرمان با چاقویی به برادرم حمله کرده و او را زخمی کرد و سپس متواری شد.»
 
برادر مضروب وضعیت کنونی برادرش را اینطور تشریح کرد: «از دیشب که برادرم را به بیمارستان منتقل کردیم، حال عمومی وی تعریفی ندارد و امروز صبح با معاینه پزشکان مشخص شد که ریه برادرم بخاطر ضربات چاقو آسیب شدیدی دیده است.»
 
این شخص در پایان از مراجع ذیربط و نیروی انتظامی درخواست کرد که «با جدیت، فرد ضارب را که اکنون متواری شده است را مورد تعقیب و پیگیری قرار دهند.»
 
این بار اولی نیست که یک سگ یا صاحب آن، آنهم در فضاهای عمومی به مردم حمله می‌کنند. پیش از این نیز سگ‌های ولگرد در حضور صاحب خود به شهروندان حمله کرده بودند که بهار دختر بچه لواسانی یکی از قربانیان این حملات بود.
 
انتظاری که از مسئولین مربوطه می‌رود این است که با این سگ‌گردانی های آزادانه در فضاهای عمومی همچون پارک‌ها برخورد جدی کنند. خصوصاً در این ایام که مردم پس از افطار برای شب نشینی به پارک ها و بوستان ها مراجعه می‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: