به‌روز شده در: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مدیر شبکه افق طی نشستی ضمن اشاره به ذائقه‌سازی در رسانه‌های حرفه‌ای خارج از کشور تاکید کرد رسانه‌های داخلی نیز باید چنین رویه‌ای داشته باشند.
"خیبرآنلاین" -  نشست «رسانه ملی در گام دوم انقلاب اسلامی» امروز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور جلال غفاری مدیر شبکه افق سیما در دانشگاه صداوسیما برگزار شد.


غفاری در ابتدا با اشاره به ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: بیانیه گام دوم یک اتفاق مهم و دارای صلابت متن و جامعیت است. برخی بر تهیه یک پیوست رسانه‌ای برای بیانیه گام دوم تاکید داشتند و اتفاقاً این متن خودش یک متن و پیوست رسانه‌ای قدرتمند است.

وی با اشاره به عملکرد شبکه افق عنوان کرد: شبکه افق سعی می‌کند منظومه فکری انقلاب را برای مخاطبش تبیین کند.

غفاری درباره مخاطبان این شبکه نیز گفت: شبکه افق رتبه اول مخاطب وفادار و هوادار را دارد که بسیار با اهمیت است.

وی در بخشی از سخنانش درباره رویکرد‌های این شبکه گفت: فیلم‌های سینمایی که ما جمعه‌ها پخش می‌کنیم درباره نظام سلطه است و مخاطب دارد. نباید فکر کنیم برای پرمخاطب شدن یک شبکه دست به هر کاری زد درواقع شبکه‌ای که داعیه دارد که می‌خواهد خطی را دنبال کند نباید وارد کپی کاری شود.

مدیر شبکه افق درباره ماهیت رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه باید پرهیز کند از اینکه به خاطر مخاطب دست به هر کاری بزند. اتفاقاً رسانه‌های خارجی در این زمینه بسیار حرفه‌ای عمل کرده و به خوبی ذائقه‌سازی می‌کنند ما هم باید با اولویت‌های مخاطب سعی کنیم برنامه سازی کنیم.

وی با اشاره به یک نظرسنجی عنوان کرد: در آخرین نظرسنجی‌ها میزان اقبال و همچنین اعتماد به تلویزیون از فضای مجازی بیشتر است.

مدیر شبکه افق درباره افق این شبکه و اهداف آن و اینکه قرار است در شبکه سریال ساخته شود یا خیر اظهار کرد: شبکه افق هنوز جوانه نورسی است که باید مراقبت شود. شبکه افق پول زیادی برای سرمایه گذاری ندارد و تولید سریال با توجه به شبکه‌های اصلی صورت می‌گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: