به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس پلیس پایتخت گفت متاسفانه در سایت های داخلی که در آنها خریدو فروش انجام می شود مثل سایت های داخلی دیوار و شیپور تخلفات زیادی می شود.
"خیبرآنلاین" - سردار حسین رحیمی اظهار داشت:متاسفانه در میان سارقانی که در طرح های مختلف پلیس مثل طرح رعد  پلیس پیشگیری دستگیر می شوند مشاهده می کنیم که این افراد اقدام به فروش اموال سرقتی داخل سایت هایی مثل شیپور و دیوار می کنند.بارها اعلام کرده ایم که در این سایت ها تخلفات زیادی اتفاق می افتد.


به گزارش میزان، وی در ادامه اضافه کرد:با توجه به اینکه در سایت های دیوار و شیپور تخلفات زیادی رخ می دهد پلیس از مردم درخواست می کند که مراقب باشند اموالی که در داخل سایت های مجازی به فروش می رود سرقتی نباشد و پای سارقان در میان نباشد .

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد:متاسفانه برخی از شهروندان به دلیل عدم آگاهی اقدام به خرید اموال سرقتی از داخل این سایت ها کرده و پس از آن دچار مشکل می شوند.افرادی که این اموال را خریداری می کنند به نوعی خریدار مال سرقتی به حساب می آیند.

وی در ادامه اضافه کرد:ما مکلف هستیم که وظیفه و ماموریت خود را انجام بدهیم ،اگر تلاش های همکاران بنده نباشد شما ببنید چه ا تفاق هایی در شهری مثل تهران رخ می دهد.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد:افرادی که توسط پلیس دستگیر می شوند 50 درصد آنها تکرار جرم دارند،حتی محکوم شده و زندان رفته اند اما بازهم دست به نکرار جرم می زنند،حتی برخی از آنها کاملا آزاد نشده و با قید ضمانت بیرون از زندان هستند که دوباره دست به سرقت می زنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
وقتی شما کار کنی حقوقتو ندن برای دو ماه کار شکایت کنی اگر بتونی ثابت کنی چون کسی قرارداد کار نمیده وهیچ مواخذه ای هم نیست شش ماه معطل شی کارفرما برای این معطل کردن جریمه هم نشه آخرشم طلبتو به عدد بنویسن 14000000ریال و به حروف بنویسن چهار میلیون ریال همون چهارمیلیون ریال هم صرف بیمه شه ،توقع داری چه کار کنه بنده خدا؟ وقتی کارفرما به جای تاجر بشه مافیا و مجازاتی هم برای مافیا نباشه میخواد مرضش رو تسری بده و.میده و همه میشن مجرم ،این علت که دزدی میشه معلولش، کی دوست داره بره زندان شما خودت برو ببین یک ساعت میشه موند اما وقتی چاره برات نذارن مجبوری به این زندگی نکبت ادامه بدی اینا از برکات (...) امریکاییه که امریکا داره حمایتش میکنه مشایی اومد علیه این (...) کار کنه بی آبرو شد این مافیاست این (...) این اصلاحاته
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: