به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مجلس باید این تکلیف را ایجاد کند بدین صورت که خودروسازها مکلف شوند ۳۰ درصد از تولیدات خود را با پایه گازسوز تولید کنند.
"خیبرآنلاین" -  اسدالله قره‌خانی با اشاره به موانع گرایش افراد به گازسوز کردن خودروهای‌شان، گفت: اگر خودروها از پایه و طراحی اولیه گازسوز نباشند افراد تمایل و رغبت چندانی برای استفاده از گاز پیدا نمی‌کنند مگر اینکه تفاوت قیمت میان بنزین و گاز فاحش و معنی‌دار باشد.

به گزارش شفاف، افراد به گازسوز کردن خودروهای خود تمایل نشان نمی‌دهند چراکه موتور خودروها با بنزین بهتر کار می‌کند

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیستم احتراق موتور خودرو با بنزین و گازوئیل بهتر از گاز کار می‌کند مگر اینکه خودرو از ابتدا گازسوز تعریف شده باشد به همین دلیل افراد به گازسوز کردن خودروهای خود تمایل نشان نمی‌دهند.

مجلس خودروسازها را مکلف به تولید ۳۰ درصد از تولیدات‌شان بر پایه گازسوز کند

وی اضافه کرد: اگرچه تاکنون شرکت نفت با خودروسازها برای گازسوز کردن بخشی از خودروسازها تعامل نکرده است و عملکرد انها از این جهت قابل نقد است، اما معتقدم این کار از قدرت وزارت نفت خارج است و مجلس باید این تکلیف را ایجاد کند بدین صورت که خودروسازها مکلف شوند ۳۰درصد از تولیدات خود را با پایه گازسوز تولید کنند.

اعتراض‌های جایگاه‌داران یکی از دلایل گرانی CNG

قره‌خانی همچنین با اشاره به گران شده ۱۰درصدی CNG از ابتدای خردادماه، ادامه داد: یکی از دلایل گرانی CNG را باید اعتراض‌های جایگاه‌داران دانست چراکه جایگاه‌داران سوخت سی.ان.جی معتقدند که حق‌العمل‌شان بسیار پایین است به همین دلیل اداره جایگاه برای آن‌ها مقرون به صرفه نیست لذا خواهان گرانی CNG شده‌اند البته این مقدار افزایش قیمت در سطح کلان نمی‌تواند درآمد آنچنانی ایجاد کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: