به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رییس کمیته اخلاق که به اهواز سفر کرده درمورد حواشی فینال جام‌حذفی گفت: با صدور آرای بازدارنده و سریع می‌توانیم از وقوع بسیاری از اتفاقات جلوگیری کنیم.
"خیبرآنلاین" -  رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره نشست امروز عنوان کرد: از شب گذشته و پس از اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش، پرونده‌ای در کمیته اخلاق در این ارتباط تشکیل شد.

واکنش رئیس کمیته اخلاق به اتفاقات جنجالی فینال جام حذفی

به گزارش میزان، اخبار ورزشی- امروز هم از طرف فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دادستانی کل کشور به اهواز عزیمت کردیم و جلساتی را با مسئولان ارشد مختلف انجام دادیم. مجموعه گزارش‌های دریافتی را در نهایت در اختیار رییس محترم فدراسیون فوتبال قرار خواهیم داد که هم اینک در کنگره فیفا و کنفدراسیون و همچنین هیات رییسه‌ ای‌اف‌سی حضور دارند.

وی ادامه داد: مسئولیت برقراری امنیت ورزشگاه‌ها با سازمان لیگ نیست و نهاد‌های دیگری نظیر نیروی انتظامی، شورای تامین استان و دیگر مراجع ذیصلاح وظیفه تامین امنیت ورزشگاه‌ها را بر عهده دارند. شورای تامین در ارتباط با برگزاری مسابقه تشکیل شده بود، اما در بحث اجرا مسائلی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در این ارتباط به نظر می‌رسد از سوی برخی نهاد‌ها کوتاهی رخ داده است.

وی بیان کرد: تجهیز نبودن ورزشگاه‌ها به دوربین و بحث امکانات فروش بلیت الکترونیک از مباحثی است که به صورت جدی باید مورد بررسی قرار بگیرد. بلیت فروشی از لحاظ ضوابط انجام شد و در حالی که ظرفیت ورزشگاه ۲۸ هزار نفر می‌بود، برای ۲۰ هزار نفر بلیت فروشی صورت گرفت. با این وجود متاسفیم که می‌بینیم بیش از ۳۰ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و در قسمت‌های خطرناکی مانند نرده‌ها بعضا استقرار یافتند.

وی ادامه داد: قطعا وقتی فروش بلیت به صورت الکترونیک باشد و دوربین‌های مدار بسته نیز در ورزشگاه‌ها استقرار یابند کنترل نیروی انتظامی بیش از پیش خواهد بود؛ لذا انتظار از وزارت ورزش و جوانان این است ضمن تاکید بر حقوق فوتبال ورزشگاه‌ها را به امکانات مدرن مجهز کنند.


رئیس کمیته اخلاق تصریح کرد: در بخش سازمان لیگ و کمیته مسابقات نیز در هفته اخیر و در بازی‌های حساس مشکلاتی داشتیم و بر این اساس لزوم تقویت این بخش‌ها هم به صورت جدی لازم به نظر می‌رسد.

تورک در پایان گفت: از سوی دیگر لزوم تقویت ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز موضوع بسیار حائز اهمیتی است که در این باب کمیته انضباطی با صدور آرای بازدارنده و سریع میتواند از وقوع مباحث این چنینی جلوگیری کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: