به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
دفتر تحکیم وحدت در نامه‌هایی خطاب به نخست وزیر ژاپن نوشت: حضور شما به نمایندگی از دولت آدمکش ایالات متحده آمریکا در ایران برای ملت ما پیام قابل اهمیتی در پی ندارد.
"خیبرآنلاین" -  دفتر تحکیم وحدت در نامه هایی خطاب به نخست وزیر ژاپن نوشت: حضور شما به نمایندگی از دولت آدمکش ایالات متحده‌ی آمریکا در ایران گرچه برای ملت ما پیام قابل اهمیتی در پی ندارد؛ اما به راستی برای ملت ژاپن که زخمه‌های سیطره‌ اقتصادی و نظامی آمریکا را چشیده سخت دردناک خواهد بود.


نخست وزیر محترم کشور ژاپن
سلام علیکم

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مطلع شدیم جنابعالی برای اولین بار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، قصد سفر به جمهوری اسلامی ایران کرده اید و برای حضور در کشور اسلامی و مستقل ایران پیام‌هایی از دولت مستکبر و ظالم ایالات متحده‌ آمریکا به همراه دارید و در اولین حضور خود در سرزمین پرافتخار و کهن ایران در چهل سال اخیر نقش میانجیگری ایفا می‌کنید.
 
بدینوسیله به نمایندگی از دانشجویان جوان ایران اسلامی در حالیکه نتیجه‌ این سفر پیشاپیش برای ما روشن است چند جمله‌ای را جهت اطلاع حضرتعالی به استحضار می‌رسانیم.

ایالات متحده‌ آمریکا کشوری است که از ابتدای تکوین خود تا به امروز عامل جنگ‌ها و جنایات گوناگونی بوده است و در هر کشوری که توانسته است دست یازی کرده و خود یا ایادی خود را بر ملت‌های مظلوم مسلط کرده است. قطعا عنایت دارید که از کشوری سخن می‌گوییم که در جریان جنگ جهانی دوم هیروشیما و ناکازاکی را به وسیله‌ی بمب اتم با ۲۲۰ هزار کشته به توبره کشید و طعم تلخ ظلم و جنایت را به مردم ژاپن نیز چشانیده است و بر اساس همین ایدئولوژی مستکبرانه از پیش از انقلاب اسلامی و همچنین پس از آن در کشور ایران نیز جنایات مختلفی را به انحای گوناگون بر ملت ایران روا داشته است و از این روست که مردم ایران نیز آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ و دشمن درجه‌ی یک خود می‌شناسند.
 
حال معتقدیم حضور شما به نمایندگی از دولت آدمکش ایالات متحده‌ آمریکا در کشوری که چهل سال است به یمن وزیدن نسیم حکومت اسلامی در آن از شرق و غرب وارسته و بر پای خود ایستاده است؛ گرچه برای ملت ما پیام قابل توجه و با اهمیتی در پی ندارد، اما به راستی برای ملت ژاپن که زخمه‌های سیطره‌ اقتصادی و نظامی آمریکا را در طول تاریخ خود چشیده است سخت دردناک خواهد بود.

در هر صورت با توجه به تجربه‌ چندین ساله ملت و جوانان مسلمان ایرانی در مواجه با آمریکا لازم به ذکر است که ملت مظلوم و مقتدر ایران هرگز با ظالم‌ترین کشور دنیا یعنی آمریکا بر سر هیچ موضوعی مذاکره و توافق نخواهد کرد و ما دانشجویان جوان ایرانی نیز همچون مواضع رسمی اعلام شده از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران بر جبران خسارت‌های وارد شده به ایران در خصوص برجام و رفع تحریم‌های فرا سرزمینی آمریکا علیه جمهوری اسلامی تاکید نموده و تنها عرصه‌ نتیجه بخش برای حضور جنابعالی در تهران را تلاش برای تحقق این دو اصل می‌دانیم.

منبع:دانشجو
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
عجیب است اصلاحطلبی( دفتر تحکیم وحدت)که فتنه کوی دانشگاه تهران را درکارنامه دارد و تا چندی پیش اصرار داشت حتی شده با فتنه ،فتف را تصویب کند اصلاحطلبی که در سال 91با شناور کردن سیستم قیمت ارز اهرم فشاری برای مذارکره با امریکا ساخت و برجام نافرجام به بار آورد حالا داعیه امریکا ستیزی دارد! درست است که مذاکره با امریکا ابدا نباید صورت گیرد چون قبلا مذاکره خسارت باری کردیم تا به زعم همین اصلاحطلبان بهانه از دست امریکا خارج شود اما اصلاحطلب چه نقشه ای در سر میپروراند که نمایش امریکا ستیزی بازی میکند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: