به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تهیه کننده سریال «شهید حججی» گفت: سریال‌هایی با موضوع شهدای مدافع حرم در اولویت تولیدهای سازمان صداوسیما قرار دارند.
"خیبرآنلاین" - «سعید کمانی» تهیه‌کننده تلویزیونی درباره توقف تولید سریال «شهید حججی» گفت: مصاحبه‌ای با من در یکی از خبرگزاری‌ها کار شد که از قول من نوشته بود اولویت تلویزیون موضوعاتی از این دست نیست! و سریال‌هایی با موضوع مدافعین حرم اولویتی در تلویزیون ندارد. من همین جا چنین موضوعی را تکذیب می‌کنم، چراکه گفته بودم در شرایط فعلی سازمان و با کاهش بودجه‌ای که داشتند، اولویتشان با کارهایی است که در میانه راه تولید هستند نه کارهایی که در مرحله نگارش به سر می‌برند که برداشت اشتباهی از صحبت من شده بود.

آخرین اخبار از سریال «شهید حججی» / تولید مجموعه‌ای 60 قسمتی درباره شهدای مدافع حرم

به گزارش فارس، وی در همین زمینه نیز بیان داشت: در ابتدا رسول صانعی‌فر نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال شهید حججی را به عهده داشت و من نیز تا جایی که از دستم برآمد در زمینه پیدا کردن منبع به وی کمک کردم. در نهایت قصه‌ای که به سیما فیلم تحویل داده شد مورد پسند قرار نگرفت و همان زمان سیما فیلم این پروژه را به من سپردند و گفتند که ما دوست داریم سریالی درباره شهید حججی بسازیم حال می‌خواهید قصه را خودتان بنویسید یا اینکه از همان قصه استفاده کنید.

این تهیه کننده ادامه داد: من با نویسنده دیگری کار را ادامه دادم و قرار شد تا قصه را در سوریه و درگیری بین بچه‌ها بپردازیم و داستان حول زندگی فرمانده شهید حججی (شهید حسین قمی) بود. اواخر سال گذشته بودجه سازمان صداوسیما کاهش پیدا کرد و بالطبع بودجه سیما فیلم هم کم شد و سیما فیلم اولویت کارهایش را با کارهای در حال تولید گذاشت نه کارهای در حال نگارش.

کمانی همچنین با اشاره به هزینه‌های بالای تولید این سریال افزود: بخشی از تولید ما باید در خارج از کشور انجام می‌شد و بودجه زیادی نیاز داشتیم که نمی‌توانستیم با این شرایط سازمان ادامه دهیم و کار ما نیز مثل بقیه کارها متوقف شد و پرونده این پروژه بسته شد.

وی در ادامه بیان داشت: ساخت سریال «شهید حججی» تنها کار تلویزیون درباره شهدای مدافع حرم نبود و باید بدانید در حال حاضر در حال نگارش سریالی هستیم که قرار است داستان زندگی و شهادت شهید حججی را هم در آن کار داشته باشیم. اگر تلویزیون مخالف ساخت این سبک سریال‌ها بود، الان سریال جدید ما را در ۶۰ قسمت در دستور کار قرار نمی‌داد که موضوع شهدای مدافع حرم داشته باشد.

این تهیه کننده با تاکید بر تولید مجموعه‌ای که با موضوع دفاع از حرم و محور مقاومت بوده است، افزود: دو سال از نگارش این کار ۶۰ قسمتی می‌گذرد و این روزها مراحل پایانی نگارش و شروع پیش تولید را سپری می‌کنیم که یکی از کارگردان و نویسنده‌های مطرح سینما و تلویزیون به طور همزمان نگارش این سریال را به عهده دارد. همچنین تلویزیون تاکید کرده با توجه به اینکه نتوانستیم قصه خوبی درباره شهید حججی در کارهای قبلی در بیاوریم در این سریال به آن بپردازید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: