به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سید حسین حسینی درباره عکسی که علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اینستاگرام خود منتشر کرد و از حسینی به عنوان بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس یاد کرد، خاطر نشان کرد: آن عکسی که علیپور گذاشت، چیزی به جز یک شوخی نبود.
"خیبرآنلاین" -  سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران که امروز در دفتر این باشگاه حاضر شده بود، اظهار کرد: قراردادی امروز امضا نشد، اما جلسه‌ی خوبی را با فتحی داشتم و قرارمان بر این شد که فردا به صورت رسمی قراردادم را با استقلال امضا کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او در خصوص اینکه چرا همین امروز قراردادش را با استقلال امضا نکرده است، تصریح کرد: یک مشکل خیلی کوچک پیش آمد، اما باید از فتحی و منزوی که مثل پدر برای من در استقلال هستند، تشکر کنم که مشکلاتم را برطرف می‌کنند. امروز نیز فتحی درخواست داشت تا قراردادم را با استقلال تمدید کنم و از طرفی من نیز از خدایم است که در استقلال بمانم. فرداد قراردادم را با استقلال تمدید می‌کنم.



او درباره اینکه گفته می‌شود برای تمدید قرارداد با استقلال شرط و شروطی داشته است، تاکید کرد: قبلا در این باره صحبت هایم را مطرح کردم و هیچ شرطی برای تمدید قرارداد با اسقلال ندارم. اینکه گفته شد می‌خواهم قبل از تمدید قرارداد با استقلال پولی را دریافت کنم نیز درست نیست. اما همه می‌دانند که در باشکاه استقلال مشملات مالی زیادی وجود دارد که البته فتحی در تلاش است تا آن ها را برطرف کند.

دروازه بان استقلال تهران در خصوص پست اینستاگرامی که اخیرا در صفحه شخصی او منتشر شده و حواشی زیادی نیز با پا کرده است، گفت: به نظر من بهتر است برخی موارد در درون یک خانواده مطرح و حل و فصل شود.

او درباره عکسی که علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اینستاگرام خود منتشر کرد و از حسینی به عنوان بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس یاد کرد، خاطر نشان کرد: آن عکسی که علیپور گذاشت، چیزی به جز یک شوخی نبود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: