به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
متاسفانه‌د پس از بازگشت به ایران با توجیه رفتار وقیحانه و ضدفرهنگی خود، به عنوان فعال فرهنگی به کار خود ادامه می دهند، در صورتی که باید بابت این رفتار و عمل زشتشان مورد برخورد قرار بگیرند و حداقل ممنوع الکار شوند اما در کمال ناباوری می بینیم که باز هم به فعالیت خود ادامه می دهد به گونه ای که انگار نه انگار آب از آب تکان خورده است.
"خیبرآنلاین " - در حالی که چند روزی از ماجرای رامبد جوان و همسرش که برای زایمان به کانادا سفر کرده اند می گذرد و نگار جواهریان با پوششی خارج از عرف جامعه و دین ما و بدون حجاب در کنار همسرش راه می رود عکسی از آنها در فضای مجازی منتشر شد و حاشیه هایی را به دنبال داشت، یک فیلم جنجالی از ستاره اسکندری دیگر بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شد که در ترکیه بدون حجاب و پوششی نامناسب می گردد.

نتیجه تصویری برای نگار جواهریان بی حجاب

به گزارش راه دانا، این فیلم که توسط یک زن ایرانی در کشور ترکیه به طور اتفاقی با دیدن این بازیگر ضبط و پخش شد، واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.



 




در نگاه اول به سختی می توان او را تشخیص داد اما فرد فیلمبردار با خطاب "سلبریتی خائن" باعث عکس العمل ستاره اسکندری می‌شود؛ دختری که مشغول فیلمبردای از اسکندری است چندباری او را سلبریتی خائن خطاب می‌کند.

پس از انتشار این فیلم گفتگوی منتشر شده ستاره اسکندری در سال 93 در مورد حجاب در فضای مجازی دست به دست می‌شود. ستاره اسکندری در این گفتگو درباره حجاب می‌گوید: "من در جامعه خودم پوششی دارم که آن را دوست دارم و حتی مانع کارم هم نمی شود اما به لحاظ حقوق اجتماعی بحث بسیار مفصلی است و یک کار کارشناسی می طلبد. من شاید اگر در جامعه ای غیر از اینجا می بودم و زندگی می کردم هرگز در این عرصه پا نمی گذاشتم اما الان شرایط برای کسی که مانند من فکر می کند، مهیاست تا بتواند در عرصه بازیگری قدم بگذارد ."

جالب آن جا است که برادرش در کلیپی به دفاع از خواهرش برخواسته و می گوید که چرا ستاره را تقبیح می کنید و او را خائن می خواندیف در صورتی که ستاره هرگز در مورد حمایت از حجاب و علیه بدحجابی حرفی نزده است.

عده ای از کاربران با انتشار این بخش از گفتگوی ستاره اسکندری به تناقض رفتار سلبریتی ها در داخل و خارج از ایران اشاره می‌کنند. مثلا کاربری به نام احمد نوشته: "ستاره در ایران و ستاره در ترکیه؛ این کجا و آن کجا"، سلبریتی ها منتظرن باد کجا بوزرد، همان جا می‌روند. امان از دورویی و نفاق و ناراستی".

برخی دیگر نیز به پایان کار ستاره اسکندری در تلویزیون اشاره می‌کنند. " کاربری نوشته با این روند دیگر بازیگری در تلویزیون نمانده است. همه دارند کشف حجاب می‌کنند".

روزنامه کیهان نوشت: باز هم تصاویری از یک بازیگر زن مشهور شده به وسیله سریال‌های صداوسیما منتشر شده است که حاکی از کشف حجاب وی در خارج از کشور است؛ قبلا چهره‌های هنری و بازیگران، حتی خارج از کشور نیز حد و حدودی را رعایت می‌کردند، اما مدتی است که برخی از این افراد موقع خروج از کشور، با وقاحت تمام کشف حجاب می‌کنند؛ این مسئله درباره بازیگرانی که از بودجه و امکانات عمومی و دولتی ارتزاق می‌کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است، چون آن‌ها نماینده فرهنگ ایرانی محسوب می‌شوند. اما کشف حجاب یا رفتار‌های هنجارشکنانه آن‌ها نوعی دهن‌کجی به این فرهنگ است.

قبل از ستاره اسکندری که تصاویری مربوط به کشف حجاب او در خارج برملا شد؛ افراد دیگری، چون نگار جواهریان، آزاده نامداری و... موقع خوشگذرانی با پول‌های به‌دست آمده از بیت‌المال در خارج از کشور، به فرهنگ و ارزش‌های ایرانی و اسلامی پنجه کشیده بودند.

پرستو صالحی دیر بازیگر کشورمان در صفحه اینستاگرامش به دفاع از ستاره اسکندری برخواست که در تصویر زیر می بینید:




متاسفانه این افراد پس از بازگشت به ایران با توجیه رفتار وقیحانه و ضدفرهنگی خود، به عنوان فعال فرهنگی به کار خود ادامه می دهند، در صورتی که باید بابت این رفتار و عمل زشتشان مورد برخورد قرار بگیرند و حداقل ممنوع الکار شوند اما در کمال ناباوری می بینیم که باز هم به فعالیت خود ادامه می دهد به گونه ای که انگار نه انگار آب از آب تکان خورده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: