به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
آیا ملت بزرگ و متمدن ایران شایسته‌ی این همه تحقیر توسط دولتمردان خود است؟ طی این 6 سال چه کرده‌اند با عزت و استقلال و عظمت ایرانی!
"خیبرآنلاین" - از سال 1392 و با روی کارآمدن باند حسن روحانی و حمایت تیم مشترک علی لاریجانی، محمد خاتمی، علی اکبر ناطق نوری، علی اکبر ولایتی، حسن مصطفوی و لیدر همه ی آنها که در استخر غرق شد، کشور و مردم معطل مذاکراتی شده اند که تاکنون جز خسارت و ضرر و از دست دادن فرصت و زمان، هیچ عایدی دیگری برای ایران نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، غربگرایان که نقاب اعتدال بر چهره زده اند و آمیخته ای از کاسبان 2 جریان اصولگرا و اصلاح طلب هستند، با اختیار کاملی که از جانب نظام به آنها تفویض شد، خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند و برخلاف تمام قواعد حقوقی و کارشناسی و در مسیری مغایر با منافع ملی، زیر بار توافقی رفتند که مملو از اشتباه و ایراد بود.

6 سال است کشور را معطل نگاه داشته اند و هر بار، طی هماهنگی با طرف غربی، به مردم وعده ی جدیدی می دهند و البته آنها را شرطی بار آورده اند تا اگر فلان فرد به ایران بیاید و فلان مذاکره به نتیجه برسد، بهمان اتفاق در اقتصاد ایران رخ خواهد داد!

از برجام سراغ fatf رفتند و از آن به سمت اینستکس آمده اند. توپخانه ی رسانه ای این باند صاحب قدرت و ثروت نیز به صورت شبانه روزی، با تخریب تمام بنیان های فکری و عزت آفرین، مشغول فریبکاری مردم هستند و هر بار به دستور اتاق عملیات روانی کارکشته و امنیتی آن، تیتر و سوژه و مطلبی را برای سرگرم سازی ملت منتشر می کنند.

اما به نظر می رسد تنها عایدی این 6 سال انفعال و سرسپردگی و غربزدگی، همان تجربه ی گرانسنگی باشد که در ابتدای مسیر برجام، امام خامنه ای آن را مژده داده بودند و حالا، حنای غربزده ها نزد مردم رنگ باخته است و به عبارت دیگر، مردم از این دولت بی عمل رسما عبور کرده اند.

دولتی که با یک تصمیم اشتباه و در راستای منافع دلالان و اختلاسگران، با ماجرای ارز 4200 تومانی، عملا ثبات اقتصادی را از بین برد و همزمان، پایه ی قیمت دلار را به شکل بی سابقه ای بالا کشید، چه کاری می تواند برای مردمش انجام دهد؟ آیا موضوع ارز 4200 تومانی هم به برجام و اینستکس و fatf و مذاکره و... مربوط می شود؟

دولتی که وزیر پرادعا و کم بازده اش، با صراحت اعلام افتخار می کند که حتی یک خانه هم تحویل مردم نداده و این روزها، موج فزاینده و سرسام آور افزایش 2 برابری اجاره منزل به مستاجران فشار آورده، توانایی خدمت به مردم را دارد؟

و دهها نمونه ی مشابه دیگر که از حوصله ی این وجیزه خارج است و توده های ملت در زندگی روزمره ی خود با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

حالا، همین جماعت که بیش از 30 سال از 41 سال عمر انقلاب را در مسند قدرت و ثروت بوده اند، باز هم طلبکارانه سخن می گویند و اعلام می کنند که اگر fatf تصویب نشود، در تبادل پول به مشکل می خوریم و همزمان با آن، همه چیز را به توهین بزرگ اینستکس مشروط کرده اند.

اینستکس چیست؟ تحقیر ملت ایران توسط اروپا با این روند که نفتتان را می خریم، پولش را به شما نمی دهیم، در مقابل به شما اجازه می دهیم به اندازه ی محدود، فقط دارو و غذا تهیه کنید تا نمیرید!

آیا ملت بزرگ و متمدن ایران شایسته ی این همه تحقیر توسط دولتمردان خود است؟ طی این 6 سال چه کرده اند با عزت و استقلال و عظمت ایرانی!

همانطور که عرض شد، حنای غربزده ها برای عموم مردم دیگر رنگی ندارد و حتی بازار نیز دست از واکنش به این سخنان و اتفاقات برداشته و عملا مسیر دیگری را برای خود برگزیده است. مردم هم از این دولتِ شرطی عبور کرده اند و فقط هر روز به تقویم نگاهی می افکنند که چند روز تا پایان این جماعت و رها شدن مردم از قفسی که البته خود در ایجاد آن موثر بوده اند، باقی مانده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: