به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بایدن گفت: او قلدرترین شخصی است که من در کل زندگی‌ام می‌شناسم. او قلدری است که من همیشه در مقابلش ایستاده ام. او قلدری است که وقتی من بچه بودم، لکنت زبان مرا به سخره می‌گرفت و من باید به او تو دهنی می‌زدم.
"خیبرآنلاین" -   جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و معاون سابق باراک اوباما روز گذشته (جمعه) در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و او را انسانی قلدر توصیف کرد.

به گزارش افکار، وی در این مصاحبه گفت: این شخص «تقسیم‌کننده کل قواست» (به جای استفاده از واژه فرمانده) این شخص با سیاست‌های نژادپرستانه‌اش اقدام می‌کند. این شخص به سمت گسترش نفرت پیش می‌رود. این تنها راهی است که او می‌تواند موفق شود.

بایدن در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: او قلدرترین شخصی است که من در کل زندگی‌ام می‌شناسم. او قلدری است که من همیشه در مقابلش ایستاده ام. او قلدری است که وقتی من بچه بودم، لکنت زبان مرا به سخره می‌گرفت و من باید به او تو دهنی می‌زدم.

بایدن در بخش دیگری از این مصاحبه به مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد که در آن زمان ترامپ پشت سر کلینتون ایستاده بود و این مسئله جنجال برانگیز شده بود. وی با اشاره به آن زمان گفت: من منتظر این مرد هستم. در مناظره پشت سر من می‌ایستی. بیا اینجا مرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش توییت زدن‌های مکرر دونالد ترامپ را به سخره گرفت و گفت: زمانی که او (ترامپ) در حال توییت کردن است، چین به فناوری نسل پنجم (۵G) دست می‌یابد.

دونالد ترامپ و جو بایدن تاکنون بار‌ها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده‌اند. بایدن پیشتر اعلام کرده بود دونالد ترامپ ارزش‌های آمریکا را تکه تکه کرده است. بایدن حتی سال گذشته میلادی در یک سخنرانی در دانشگاه میامی اعلام کرده بود اگر با ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بود، به خاطر اظهارات تحقیرآمیز او علیه زنان تا می‌خورد، او را کتک می‌زد. دونالد ترامپ هم در واکنش به این اظهارات بایدن گفته بود او (بایدن) هم از نظر بدنی و هم عقلی آدم ضعیفی است و او می‌تواند سریع و سخت او را به گونه‌ای به زمین بزند که تمام مسیر را گریه کند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: