به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نصیری با بیان اینکه مخاطبان بسیاری خواستار تکرار سریال تلویزیونی «گاندو» بدون حذفیات از شبکه افق شده‌اند گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شده بعد از پایان سریال «وضعیت سفید» که در حال حاضر روی آنتن شبکه افق است، شاهد پخش گاندو باشیم.
"خیبرآنلاین" - حسین نصیری با حضور در برنامه تلویزیونی «به خانه بر می‌گردیم» شبکه پنج سیما، با اشاره به ویژگی‌های شبکه افق اظهار کرد: این شبکه سراسری بنا به نیاز‌هایی که در کشور وجود داشت تاسیس شد و روند رو به رشد خود را طی این سال‌ها طی کرده است.

به گزارش دانشجو، وی افزود: برنامه‌های شاخصی در شبکه افق سیما تولید و روانه آنتن شده‌اند که برخی از آن‌ها از شبکه‌های دیگر هم بازپخش شده‌اند؛ برنامه‌هایی مانند مستند مسابقه «فرمانده» که در حال حاضر تکرار آن از شبکه افق پخش می‌شود و جای خود را بین بینندگان به خصوص قشر نوجوان و جوان باز کرده است.



مدیر روابط عمومی شبکه افق در بخش دیگری از این گفتگو به ساعت پخش روزانه شبکه افق سیما اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های این شبکه هر روز ساعت ۱۷:۰۰ شروع می‌شوند و تا ساعت ۲۴:۰۰ ادامه می‌یابند، از این زمان تا ساعت ۱۷ روز بعد تکرار باکس اصلی روی آنتن می‌رود مگر اینکه ویژه برنامه‌های زنده و مناسبتی تدارک دیده شده باشند.

وی با بیان اینکه نیاز مخاطبان به تحلیل‌های ویژه از رخداد‌های روز، موجب شکل‌گیری برنامه تلویزیونی «جهان آرا» در شبکه افق شده است گفت: این برنامه طی سه دوره پخش قبلی خود جایگاه ویژه‌ای بین مخاطبان پیدا کرده و سری جدید آن هم از دو هفته پیش روی آنتن رفته است.

مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما تصریح کرد: «جهان آرا» برنامه‌ای است که هم روی آنتن به خوبی دیده می‌شود و هم بازخورد مناسبی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دارد به همین دلیل روابط عمومی شبکه افق این بخش از انعکاس رسانه‌ای برنامه را با اولویت ویژه‌ای در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: «جهان آرا» در حال حاضر شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت ۱۷:۳۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

نصیری با اشاره به پخش زنده برنامه «عصرانه» از شبکه افق عنوان کرد: این برنامه با محوریت تحلیل رویداد‌های روز ایران و جهان بر اساس آنچه در فضای مجازی، خبرگزاری‌ها، نشریات و روزنامه‌ها به چاپ رسیده پخش می‌شود همچنین گزارش‌هایی برای پیگیری مطالبات مردمی و گفت‌وگوی تلفنی با مسئولان هم در این برنامه جایگاه خاص خود را دارد.

مدیر روابط عمومی شبکه افق ویژه برنامه‌های تابستانی این شبکه را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برنامه طنز «حرفشو نزن» با محوریت رویکرد طنازانه به مسائل و رخداد‌های روز جامعه تولید و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: چندین سری مستند مسابقه «خانه ما» نیز از شبکه افق سیما پخش شده و در حال حاضر هم سری جدید این برنامه که در شهر شیراز ساخته شده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن می‌رود؛ استقبال از این برنامه از سوی خانواده‌های ایرانی بسیار خوب بوده و واکنش‌های مثبتی را دریافت کرده‌ایم.

نصیری خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی «افق ایران» یکی از طرح‌های جدید شبکه افق است، به این ترتیب که ابتدا یک موضوع تعیین می‌شود و سپس از مخاطبان می‌خواهیم ویدئو‌های خود با محوریت آن مسئله را برای شبکه ارسال کنند تا با استفاده از همین کلیپ‌ها، برنامه تلویزیونی ساخته شود.

مدیر روابط عمومی شبکه افق افزود: در سری جدید «افق ایران» حضور یک مجری پیش‌بینی شده تا با ارسال‌کنندگان ویدئو‌ها نیز تماس تلفنی داشته باشیم و پیگیر معضلات و مشکلاتی باشیم که مخاطبان خواستار رفع آن‌ها یا توجه بیشتر مسئولان به مبحث مورد نظر هستند.

وی با اشاره به پخش سریال‌های تلویزیونی ایرانی از شبکه افق عنوان کرد: این سریال‌ها که قبلا از سایر شبکه‌ها پخش شده‌اند به درخواست مخاطبان بازپخش می‌شوند.

نصیری با بیان اینکه مخاطبان بسیاری خواستار تکرار سریال تلویزیونی «گاندو» بدون حذفیات از شبکه افق شده‌اند گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شده بعد از پایان سریال «وضعیت سفید» که در حال حاضر روی آنتن شبکه افق است، شاهد پخش گاندو باشیم.
برچسب ها: گاندو ، افق ، پخش ، مجدد ، سریال ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: