به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
از این پس، صفحه هر شهروند دلسوز و دغدغه‌مند در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند رسانه دادسرای ارشاد باشد و کاربران می‌توانند با مراجعه به کانال‌های ما در پیام‌رسان‌های داخلی به آدرس @dadsara_ershad محتوای این رسانه را در صفحات خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهند
"خیبرآنلاین" - همزمان با راه‌اندازی کانال‌های دادسرای ارشاد در شبکه‌های اجتماعی، استقبال قابل توجهی از سمت مردم دغدغه‌مند و دلسوز صورت گرفته است که طی پیام‌ها و کامنت‌های متعددی، از دادسرای ارشاد برای راه‌اندازی این طرح مغفول‌مانده قدردانی کرده بودند و کاربران زیادی نیز از اینکه این طرح صرفاً در تهران است، ابراز تاسف کرده بودند که بازتاب این استقبال مردمی، در همین صفحه تقدیم خواهد شد.

به گزارش مهر، اما اتفاق مثبت و قابل توجه دیگری که پس از آغاز به کار این کانال‌ها رخ داده و باعث سهل‌تر شدن فعالیت دادسرای ارشاد شده است، گزارش‌های منفی رسانه‌های معاند علیه این طرح اجتماعی است که باعث تبلیغات منفی و معرفی ناخودآگاه بیشتر آن شده است. چرا که یکی از اصلی‌ترین ملزومات موفقیت این طرح اجتماعی، مطرح شدن هرچه بیشتر آن و معرفی دادسرای ارشاد و وظایف آن برای عموم جامعه بود. جریان‌سازی رسانه‌های معاند علیه این طرح، باعث افزایش جستجوهای اینترنتی و ارجاعات بیشتر مخاطبین به سمت کانال‌های دادسرای ارشاد شده است که بواسطه این مسئله، قدردان حضرت حق هستیم.

این اتفاق، بی‌مشابهت به وقایع صدر اسلام نیست؛ زمانی که مشرکین با تبلیغات منفی خود، باعث معرفی هرچه بیشتر رسالت پیامبر اکرم(ص) می‌شدند و امید است ما نیز بتوانیم با کسب شناخت و معرفی صحیح دیدگاه اسلام در مورد حجاب، سربازی کوچک برای اسلام و در خدمت خانواده‌های ایرانی باشیم و در برابر تلاش دشمن برای نابودی بنیان خانواده، به مقابله برخیزیم.

لازم به ذکر است که اتفاق دیگر در این حوزه، مسدودسازی صفحه دادسرا در اینستاگرام بود که این مسئله نیز خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نخواهد کرد چرا که فعالیت‌ها در پیام‌رسان‌های داخلی با قدرت در حال انجام است و از ابتدا نیز صفحه اینستاگرام، صرفاً محلی برای ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته بود.

از این پس، صفحه هر شهروند دلسوز و دغدغه‌مند در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند رسانه دادسرای ارشاد باشد و کاربران می‌توانند با مراجعه به کانال‌های ما در پیام‌رسان‌های داخلی به آدرس @dadsara_ershad محتوای این رسانه را در صفحات خود در دیگر شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهند.

علاوه بر این، دادسرای ارشاد با هدف حفظ اطلاع‌رسانی خود به کاربران اینستاگرام، از آدرس @dadsara_ershad1 استفاده می‌کند و آدرسهایی غیر از این، به دادسرا تعلق ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: