به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کاروان تیم ملی والیبال ایران بامداد شنبه بعداز ۳۰ ساعت به فرودگاه شیکاگو (آمریکا) رسید. اما ورود سروقامتان با حواشی عجیبی همراه بود و در فرودگاه شیکاگو همان اتفاق سال قبل مجددا تکرار شد و این بار نیز بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال با بدرفتاری و بازجویی آمریکایی‌ها مواجه شدند.
"خیبرآنلاین" - کاروان تیم ملی والیبال ایران بامداد شنبه بعداز ۳۰ ساعت به فرودگاه شیکاگو (آمریکا) رسید. اما ورود سروقامتان با حواشی عجیبی همراه بود و در فرودگاه شیکاگو همان اتفاق سال قبل مجددا تکرار شد و این بار نیز بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال با بدرفتاری و بازجویی آمریکایی‌ها مواجه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می شود سرانجام ملی پوشان والیبال بعداز معطلی چهار ساعته راهی هتل اقامتشان شدند.

بازجویی از ملی پوشان والیبال ایران در آمریکا

خوش‌خبر: اعتراض رسمی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کردیم/ اعضای فدراسیون والیبال آمریکا بخاطر اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کردند

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان درباره اتفاقات رخ داده برای کاروان والیبال ایران هنگام ورود به آمریکا گفت: تیم ما با ۳ پرواز مختلف به آمریکا رسید و شاید اگر یک پرواز بود ۲ تا ۲:۳۰ ساعت طول می‌کشید، اما مجبور شدیم بایستیم تا دیگر اعضای تیم هم به شیکاگو برسند. چیزی که مسلم است نباید توقف می‌کردیم، چون ما روادید گرفته بودیم و فرم‌های بسیار پیچیده و مختلفی را پشت سر گذاشته بودیم، اما مجددا پلیس فقط تیم ایران را نگه داشت تا دوباره پروسه روادید طی شود.

این اتفاق تیم را عصبی و ناراحت کرد

او افزود: این اتفاق تیم ما را عصبی و ناراحت کرد. درست نبود که پلیس مقابل درب هواپیما بایستد، نفرات را جدا کند و با اسکورت به اداره پلیس ببرد و تمام‌این مسائل را تکرار کند.

میزبانی آمریکا زیر سوال رفته است

خوش خبر ادامه داد: ما به این مسئله اعتراض کردیم و آن‌ها هم ناراحت شدند. من گفتم قانون برای همه یکسان است و نباید برای تیم ایران تبعیض قائل شوند. این که نتوانسته اند شرایط مناسبی را به وجود بیاورند تا تیم ایران همانند سایر تیم‌ها وارد خاک آمریکا شود باعث شده میزبانی آن‌ها زیر سوال برود.

بازجویی از ملی پوشان والیبال ایران در آمریکا

اتفاقات شیکاگو روی روحیه بازیکنان تاثیر زیاد داشت

سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران درباره ناراحتی ملی پوشان تصریح کرد: این اتفاق خیلی روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت. بچه‌ها از این که چرا بقیه به راحتی می‌رفتند و ما این مشکل را داشتیم عصبی شده بودند.

اعتراض رسمی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کردیم

او افزود: اعتراض رسمی داشتیم. نامه تندی به فدراسیون جهانی داده شده و خواستیم پیگیر این موضوع شوند که چطور آمریکا میزبانی ۳ سال دوره نهایی را گرفته است. اگر هر سال به این شکل باشد مشکل است. ما با طی مراحل زیادی تیم را به دوبی بردیم، هزینه زیادی پرداخت کردیم و انگشت نگاری و مراحل مختلف انجام شد، اما دوباره این مسائل تکرار شد. این اتفاقات حتی باعث تعجب اعضای فدراسیون والیبال آمریکا هم شده بود و از این اتفاق عذر خواهی کردند و گفتند قرار نبود این اتفاق بیافتد و قرار بود با احترام کامل به آمریکا بیایید. نمی‌دانم این مسئله را پیگیری می‌کنند یا نه. خود خبرنگار فدراسیون جهانی‌هم مصاحبه مفصلی انجام داد و گفت پیگیر این مسئله خواهد بود.

تیم ما با ۳ پرواز و لهستان با ۵ پرواز به آمریکا رسیدند

خوش خبر درباره اعزام کاروان ایران در ۳ گروه تصریح کرد: تیم ایران با ۳ پرواز و لهستان با ۵ پرواز به آمریکا آمدند. دلیل این اتفاق آن بود که فدراسیون جهانی در لحظات پایانی اعلام کرد هزینه پرواز ۲۰ نفر شامل، ۱۴ بازیکنان با بیزنس و ۶ نفر کادرفنی با پرواز اکونومی را می‌پردازد. همین مسئله باعث شد معادلات زیادی هنگام گرفتن پرواز برهم بخورد. همچنین به دلیل فصل تابستان پرواز‌ها بسیار شلوغ بود و خیلی سخت می‌شد شرایط خوب فراهم شود. برای این که به چنین مشکلی برنخوریم باید از خیلی وقت پیش اقدام‌ به این کار می‌کردیم. به همین خاطر تیم‌ها رو‌آوردند از این امتیاز استفاده کنند که با این‌ موضوع رو به رو شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: