به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، از ساخت ادامه «گاندو» خبر داده و گفته است که این سریال در حال حاضر پربیننده ترین مجموعه در حال پخش تلویزیون است
"خیبرآنلاین" - مستند واقعی پرونده جیسون رضاییان جاسوس ایرانی- آمریکایی، از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

به گزارش فارس، این مستند که برگرفته از واقعیت پرونده این جاسوس آمریکاست، به ابهامات بسیاری پاسخ خواهد داد و کسانی که مدعی بودند در این سریال چیزی متفاوت از حقیقت تصویر شده، با دیدن این اثر با آنچه که در واقعیت روی داده، بیشتر آشنا خواهند شد.

همچنین پیش از این مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو، در میزگردی که با موضوع همین سریال برگزار شد، درباره این مستند گفته بود: البته باید یک خبر ویژه هم به شما بدهم که به واسطه مصاحبه جیسون رضاییان و انتشار کتابش در آمریکا، مستند واقعی فعالیت او و خیانتی که به کشور کرده، آماده پخش است که پس از پایان سریال به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار که داستان واقعی از پرونده جاسوسی به نام جیسون رضاییان را در ایران روایت می کرد، در زمان پخش خود با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان همراه شد اما در کنار آن به مذاق برخی ها هم خوش نیامد و اعمال فشار بر سازمان صداوسیما آغاز شد.

در این میان برخی مسئولان نیز واکنش هایی داشتند که از جمله آنها می توان به حسام الدین آشنا اشاره کرد که نوشته بود: موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی مستقل است یا وابسته به یک نهاد عمومی است؟ هیات امنا، هیات مدیره و مدیر عامل این موسسه چه کسانی هستند و توسط چه کسانی و چه ساز و کاری منصوب می شوند و به چه کسانی پاسخگو هستند؟ بودجه سالانه این موسسه چقدر است و چگونه تامین می شود؟

پس از انتشار این مطلب توسط مشاور رئیس جمهور، مجتبی امینی تهیه کننده سریال تلویزیونی گاندو، در توئیتی خطاب به حسام‌الدین آشنا نوشت: جناب سرهنگ آشنا! همه می‌دانند مؤسسه‌ای مزین به نام سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، چیست و کجاست؟ اما همه نمی‌دانند یک روحانی ترک لباس کرده که از مدیران ارشد امنیتی سابق وزارت اطلاعات بوده در حوزه فرهنگ و هنر چه می‌کند و به دنبال چیست؟

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و سخنگوی وزارت خارجه کشورمان هم در این باره گفت: اسناد مکاتبات و مذاکرات وزارت خارجه در داخل و خارج کشور موجود است و اگر به ما می گفتند، اسناد را به آنها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی‌تر باشد. فیلم به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم بدی نیست و من هم نگاه می‌کنم ولی ای کاش تقوا در آن پررنگ‌تر می‌شد که متأسفانه در آن نیست.

این اظهارنظرها در حالی صورت گرفته که محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، از ساخت ادامه «گاندو» خبر داده و گفته است که این سریال در حال حاضر پربیننده ترین مجموعه در حال پخش تلویزیون است.

پخش این مستند پاسخی به همه ابهامات و اتهاماتی خواهد بود که به سازندگان این مجموعه تلویزیونی زده شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: