به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر مدرسه‌ای خارج از ضوابط تعیین شده توسط آموزش و پرورش اقدامی انجام دهد مدیر مدرسه متخلف محسوب خواهد شد و بسته به میزان تخلفی که صورت گرفته از تذکر کتبی و درج در پرونده تا ارجاع به هیات تخلفات اداری و حتی تعلیق از کار ممکن است اجرا شود.
"خیبرآنلاین" -  مسعود ثقفی در پاسخ به این سوال که برخورد آموزش و پرورش استان تهران با مدیران متخلف ۲۷ مدرسه دولتی چیست؟ گفت: اگر مدرسه‌ای خارج از ضوابط تعیین شده توسط آموزش و پرورش اقدامی انجام دهد مدیر مدرسه متخلف محسوب خواهد شد و بسته به میزان تخلفی که صورت گرفته از تذکر کتبی و درج در پرونده تا ارجاع به هیات تخلفات اداری و حتی تعلیق از کار ممکن است با توجه به میزان تخلف تعیین و متناسب با آن هم اجرا می‌شود.



به گزارش میزان، وی در ادامه بیان کرد: در تمام مناطق اموزش و پرورش تهران ستاد فرعی ثبت نام داریم و هر منطقه و یک سیستم ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایت دارد که هر منطقه موضوع خود را ارزیابی می‌کند و تمام مدارس را تحت کنترل خود دارد و نهایتا بعد از بررسی موضوع به اداره کل ارجاع می‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه درباره بیشترین شکایات گفت: شکایت در زمینه اخذ شهریه بیشترین حجم شکایات را در بر گرفته است. متناسب با قانون با مسئولین مدارس متخلف برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پرونده ۲۷ مدیر مدرسه دولتی که اقدام به اخذ وجه در هنگام ثبت نام کرده اند به هیات رسیدگی به تخلفات ارجاع شده است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه گفت: اولیا دانش آموزان تهرانی می‌توانند شکایت خود را به شماره تلفن ۸۸۹۶۴۰۰۶ که مربوط به ستاد مرکزی ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران و اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران است؛ اعلام کنند، تا همکاران ما بلافاصله تیم‌های بررسی موضوع و صحت و سقم ماجرا را جهت برخورد مناسب با تخلفات به مدارس اعزام کنند.

ثقفی گفت: نظارت بر مدارس به صورت مستمر صورت بگیرد و وزارت آموزش و پرورش از طریق هیات‌های بازرسی در سطح شهر تهران نظارت‌های دقیق و مستمر را انجام می‌دهد هم هیات‌های مرتبط با اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش پرورش تهران و هیات‌هایی که از طرف وزارت آموزش و پرورش از مدارس به صورت سرزده بازدید می‌کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
سلام تو این وضع کرونا ما رو کشاندن مدرسه که پول مشارکت بدین مگه از اول مدرسه دانش آموز رگه مدرسه دیده پول میخوایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
با سلام مدرسه ابتدایی زمزم تو منطقه ۱۴ تهران مدرسه ودخترانه در وضعیت کرونا پول میگیرن دست کسی به جایی نمیرسه همه میترسن نمره بچه هاشون کم شه چیزی نمی گن ترو خدا رسیدگی کنین تو این اوضاع مالی از کجا بیارن خانواده ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: