به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
آقای همه فن حریف که به هیچ پست و مقامی نه نگفته است، این بار دعوت شبکه بین المللی سحر را لبیک می گوید، اما باید دید که مهدی زاده به این برنامه دعوت یا سفارش شده است؛ البته بعید نیست که صداوسیما برای دلبری از آقای رئیس جمهور، دامادش را به این سازمان دعوت کرده باشد تا خدایی نکرده بودجه اش قطع نشود.
"خیبرآنلاین" - شبکه بین المللی سحر از کامبیز مهدی زاده فرساد برای گفتگوی خبری پیرامون اهمیت راهبردی تنگه هرمز از منظر ترانزیت انرژی  دعوت کرده و به نظر می رسد پخش برنامه های کارشناسی با مهمانان غیر کارشناس از صداوسیما برای مردم عادی شده است و دیگر خیلی از این اتفاق غافلگیر نمی شوند.

به گزارش راه دانا، اما کامبیز مهدی زاده فرساد کیست؟ جوان ۳۳ ساله ای که یک پایش در حوزه نفت ، (برنامه ریز مالی پژوهشگاه صنعت نفت ، مشاور مدیر عامل شرکت توسعه نفت و یک پایش در حوزه ورزش )  مشاور فدراسیون تکواندو، عضو هیئت رئیسه ورزشهای رزمی IMARO) و یک پایش در حوزه فرهنگ( عضو شورای مرکزی کشورهای اسلامی ، رییس ستاد نخبگان کشورهای اسلامی ، مشاور سازمان ملی جوانان) بوده است.

846845 Gahar ir بیوگرافی کامبیز مهدی زاده داماد روحانی رئیس جمهور

چندی پیش نیز کامبیز مهدی‌زاده فرساد طی حکمی به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد، گفته می شود مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان است اما خود وی معتقد است که بر اساس شایستگی ها و رزومه علمی در این سمت منصوب شده است.



آذر ماه سال گذشته خبری مبنی بر انتصاب کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی در رسانه ها منتشر شد؛ در همین راستا طی پیگیری های خبرنگار دانا مشخص شده بود که چندی پیش کامبیز مهدی‌زاده فرساد طی حکمی به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شده بود.

گفته می شود مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان است اما خود وی معتقد است که بر اساس شایستگی ها و رزومه علمی در این سمت منصوب شده و این جابجایی ها از یک پستی به منصبی بالاتر نشان می دهد که روابط فامیلی بسیار موثرتر از شایستگی های فردی بوده است.

814120 Gahar ir بیوگرافی کامبیز مهدی زاده داماد روحانی رئیس جمهور

سید مهدی صدرالساداتی از فعالان مجازی و یکی از منتقدان سوء استفاده این ژن برتر از جایگاه پدرخانم خود بود و در همین راستا نوشته بود: دوست ندارم قضاوت کنم که آیا این نخبه جوان یا حتی داماد رییس جمهور قبلی که رییس استاندارد شد، شایستگی به آنچه رسیده‌اند را داشته‌اند یا نه؟ . اما می‌توانم بگویم انسان باید هوش اجتماعی بسیار بالایی داشته باشد تا هم از سیاست‌های دولت‌های 9 و 10 حمایت کند و هم داماد رییس دولتهای 11 و 12 بشود، هم در ورزش باشد، هم نفتی باشد هم فرهنگی! .

در شرایطی که مشکلات اقتصادی زیادی برای مردم به وجود امده و بسیاری از جوانان تحصیل کرده و کارآفرین به خاطر این مشکلات بیکار شده اند، همچنان موضوع ژن های برتر در کشور دردسر بزرگی ایجاد کرده و برخی را افراد به واسطه نسبت خانوادگی با مسئولان بدون هیچ رزومه یا پشتوانه ای به جایگاه های مدیریتی و کلان دست پیدا می کنند، تعدادی از پست های مهدی زاده در چند سال اخیر در تصویر زیر آمده است.

461699 Gahar ir بیوگرافی کامبیز مهدی زاده داماد روحانی رئیس جمهور

آقای همه فن حریف که به هیچ پست و مقامی نه نگفته است، این بار دعوت شبکه بین المللی
سحر را لبیک می گوید، اما باید دید که مهدی زاده دعوت شده یا به سفارش به این برنامه دعوت شده است؛ البته بعید نیست که صداوسیما برای دلبری از آقای رئیس جمهور، دامادش را به این سازمان دعوت کرده باشد تا از یک سو تعارضات به وجود آمده بین دولت و صدا و سیما بعد از گاندو را حل و فصل کند و از سوی دیگر مانع از قطع بودجه شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: