به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی
تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روز‌های اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.
"خیبرآنلاین" - سردار سرلشکر «حسین سلامی» صبح امروز در حاشیه دومین همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا چند سالی است که بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کردیم.

به گزارش میزان، وی بیان کرد: تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روز‌های اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.

سردار سلامی افزود: امیدواریم با این قبیل فعالیت‌های سپاه و بسیج و شهرداری شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم؛ مردم رکن اساسی مقاومت انقلابی در مقابل دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نقش مردم متعین است؛ نقشی که امروز مردم با اتصال به رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است؛ زیرا نقطه تمرکز فشار‌های دشمن روی مردم ما است و این مردم هستند که می‌توانند مثل گذشته و حال با شکیبایی و صبر انقلابی و تبعیت از رهبری، پاسخی محکم به دشمن دهند و دشمن را ناامید و متوقف و شکست خورده کنند.

سرلشکر سلامی: آزمایش موشک جدید موفقیت‌آمیز بود

فرمانده کل سپاه همچنین درباره وضعیت امنیت در منطقه خلیج فارس گفت: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز عنوان کرد: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روز‌های موفق این ملت بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: