به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گوی امروز خود با برنامه سلام صبح بخیر از انتقاد کنندگان به طرح پیراهن تیم ملی و توپ های لیگ حمایت کرد.
"خیبرآنلاین" -  دو موضوع توپ های لیگ برتر و طراحی پیراهن تیم ملی در یک هفته گذشته تبدیل به نشانه های بی برنامگی و تصمیمات باری به هر جهت در فوتبال ایران بودند که این مسئله با واکنش جدی هواداران فوتبال مواجه شده است.

به گزارش ورزش3، امروز مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویش با برنامه سلام صبح بخیر تاکید کرد اگر اجماع روی این باشد که توپ های لیگ برتر کیفیت ندارند، این توپ ها عوض می شوند. او سپس درباره طرحی که به عنوان طرح نهایی پیراهن تیم ملی معرفی شده نیز گفت: صبر کنید. حتما طرحی برای پیراهن تیم ملی انتخاب می شود که زیبا و شکیل باشد.

طرح پیراهن تیم ملی در ادامه انتقاداتی است که به نماینده ایرانی کمپانی آل اشپورت وارد می شود. این تاجر ایرانی مقیم امارات البته از طرح های این برند در رقابت های باشگاهی و همچنین پیراهن تیم ملی دفاع و در پاسخ به اتهام کپی، از کلمه الگوبرداری استفاده کرده است.

بعد از انتقادات از سه طرح آل اشپورت برای پرسپولیس (طرح پیراهن پرتغال با برند نایکی)، استقلال (منچستر یونایتد با برند آدیداس) و نساجی (چلسی با برند نایکی)، طرحی از پیراهن تیم ملی منتشر شده که به هیچ وجه قابل دفاع نیست. این در حالی است که خود آل اشپورت به عنوان یک کمپانی مطرح آلمانی کاتالوگ بزرگ و مناسبی برای تامین کیت های ورزشی باشگاهی و ملی دارد که در کمال تعجب  هیچ یک از آنها در این کیت ها مورد استفاده قرار نگرفته است.

البته مسئله آل اشپورت و فوتبال ایران و ارتباط با نمایندگی اصلی در آلمان به مسائلی مثل تحریم نیز باز می گردد و طبعا وحید جعفری که تامین کننده البسه بسیاری از تیم های ایرانی است، تمهیدات مخصوص به خود را برای این کار دارد که در نهایت نارضایتی هواداران فوتبال ایران را باعث شده اما مورد پسند باشگاه ها است چرا که ضمن تامین منافع مالی، باری را هم از روی دوش آنها برمی دارد.



اینکه پیراهن تیم ملی با چه طرحی به هواداران معرفی خواهد شد، هنوز مشخص نیست اما بعد از دوران آدیداس پوشی تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش در سه سال گذشته، آل اشپورت باید مراقب تصویر برند خود باشد. طرفداران فوتبال در ایران با توجه به سابقه این برند و درگیری با کی روش انتظار کیفی بیشتری از حامی پیراهن بعدی تیم ملی خواهند داشت. خیلی بیشتر از طرحی که آنقدر زشت هست که حتی یک نفر آن را تایید نکند

اگر قرار باشد برند جدیدی جانشین آدیداس بشود، یک مراسم، رونمایی و طراحی آبرومند، کف خواسته های هواداران فوتبال ایران است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: