به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر امروز دومین کارت زرد خود را به وزیر اقتصاد نشان دادند.
"خیبرآنلاین" - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی‌عصرامروز(دوشنبه 11 شهریور) از پاسخ‌های فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به سؤال محمدرضا صباغیان مردم مهریز قانع نشدند.

به گزارش راه دانا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، در سؤال ملی خود از امور اقتصادی ودارایی درباره عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق شاغلان دستگاه‌های اجرایی بود.

 Ø¯ÙˆÙ…ین کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد در یک روز

از 207 نماینده حاضر در صحن پارلمان 93 نفر پاسخ‌های دژپسند را قانع‌کننده تشخیص داد و 95 نماینده اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی را قانع کننده ندانست،‌ ضمن اینکه رأی سه نماینده هم ممتنع بود.
 
با قانع نشدن نمایندگان، وزیر اقتصاد در یک روز دومین کارت زرد را از مجلس دریافت کرد. دقایقی پیش از آن هم نمایندگان از پاسخ‌های وزیر به سوال منصور مرادی درباره کارمزد سامانه پیامک بانکی قانع نشده بودند.
 
فرهاد دژپسند ویر امور اقتصادی و دارایی امروز دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد در حالی که قرار است حسن روحانی فردا به پارلمان بیاید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: