به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۹ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
"خیبرآنلاین" - قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۶/۱۲| نرخ ۲۶ ارز نزولی شد

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه دوازدهم شهریورماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۵۰۶ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار و ۵۴۹ ریال و هر یورو نیز با ۲۲۶ ریال افت نسبت به روز گذشته ۴۵ هزار و ۹۳۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۲۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۶۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۰۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۶۱ ریال، روپیه هند ۵۸۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۶۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۷۹۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۵۰۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۷۶ ریال قیمت خورد.


از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۳۵۴ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۷۵۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲۵ ریال، روبل روسیه ۶۲۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۱۰۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۳۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۱۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۴ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۲۵۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۱۷ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۴۷ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۴۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۶ هزار و ۹۷۵ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۴۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۵۳۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۱۲ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۶۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۸۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۳۲۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.
برچسب ها: ارز ، دلار ، صرافی ، بانک ، یورو ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: