به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
وزیر خارجه فرانسه با درخواست از ایران برای بازگشت به اصول برجام، ابراز امیدواری کرد که واشنگتن در اقدامی عاقلانه برای هیأت ایرانی جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل روادید صادر کند.
"خیبرآنلاین" -  «ژان ایو لو دریان» وزیر امور خارجه فرانسه امروز (جمعه) با تکرار ادعا‌های پیشین درباره توافق هسته‌ای ایران، خواستار بازگشت تهران به اصول برجام شد.


به گزارش دانشجو به نقل از خبرگزاری «رویترز»، لودریان با بیان اینکه مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی برای کاهش تنش‌ها در منطقه است، اظهار داشت: «امیدواریم ندای عقلانیت در موضوع اعطای روادید به رئیس‌جمهور ایران برای حضور در مجمع عمومی [سازمان ملل]پیروز شود».

وی در ادامه از برنامه «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای دیدار با «حسن روحانی» همتای ایرانی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.

وزیر خارجه فرانسه همچنین افزود: «ایران باید به صورت کامل به پایبندی به توافق هسته‌ای باز گشته و برای مذاکره درباره دیگر مسائل نیز پذیرا باشد».

لودریان درباره عملیات پهپادی چند روز مقاومت یمن علیه تاسیسات نفتی عربستان سعودی نیز مدعی شد: «ادعای حوثی‌ها در برعهده گرفتن این عملیات، فاقد اعتبار لازم است».

ارتش یمن صبح روز شنبه با ۱۰ پهپاد مسلح به دو پالایشگاه شرکت آرامکوی عربستان سعودی حمله کرد که در پی آن روند تولید و صادرات نفت سعودی‌ها با اختلال مواجه شد. در این حملات دو پالایشگاه نفتی «بقیق» و «خریص» شرکت آرامکو در شرق عربستان هدف قرار گرفتند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد این عملیات یکی از بزرگترین عملیات‌هایی است که نیرو‌های ما در عمق سعودی انجام داده و پس از رصد اطلاعاتی دقیق و همکاری افراد شریف و آزاده در داخل عربستان سعودی صورت گرفته است.

این در حالی است که «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه ضمن اتهام‌زنی بی‌سند و مدرک به تهران در جریان عملیات یمنی‌ها علیه تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان، مدعی شد هیچ شواهدی از اینکه این حمله از سمت یمن انجام شده باشد وجود ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: