به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت کار و رفاه اجتماعی در خصوص حذف یارانه‌ها گفت: در سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری و با توجه به باز شدن مجلس، نمایندگان تذکر خود را به دولت در خصوص حذف یارانه برخی از افراد اعلام می‌کنند.
"خیبرآنلاین" - محمدحسین قربانی با بیان اینکه دولت باید در خصوص حذف یارانه دهک‌های بالا با دقت بیشتری عمل کند، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مجلس زمزمه‌هایی در دولت مبنی بر حذف یارانه دهک‌های بالا به گوش می‌رسید که دولت باید در این خصوص با دقت بیشتری عمل کرده تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

تذکر مجلس به دولت در خصوص حذف یارانه افراد با درآمد متوسط و کم

به گزارش فارس، وی با انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت کار و رفاه اجتماعی در خصوص حذف یارانه‌ها گفت: به دلیل عملکرد ناقص و اطلاعات نادرست وزارت کار در حذف یارانه‌ها، شاهد حذف یارانه افراد کم‌درآمد بودیم که جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اذعان به اینکه دولت هنوز آمار کافی در خصوص پایش یارانه‌ها را در اختیار ندارد، تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در چند روز گذشته یارانه آن‌ها حذف‌شده، تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده و باعث اعتراض مردم شده که این امر به دلیل عدم اطلاعات و آمار کافی دولت در خصوص پایش یارانه‌هاست.

قربانی با اشاره به تذکر مجلس به دولت در خصوص حذف یارانه افراد کم‌درآمد تصریح کرد: در سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری و با توجه به باز شدن مجلس، نمایندگان تذکر خود را به دولت در خصوص حذف یارانه برخی از افراد اعلام می‌کنند تا دولت بتواند آمار و اطلاعات خود را در خصوص پایش یارانه‌ها ارتقا دهد.

وی با تأکید بر لزوم توجه دولت به حل حذف یارانه افراد کم‌درآمد بیان کرد: بسیاری از مردم ازجمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با توجه به شرایط بیکاری کشور با دریافت یارانه، بعضی از مشکلاتشان حل‌شده و زندگی خود را اداره می‌کنند که بی‌تدبیری وزارت رفاه باعث نارضایتی این افراد شده است.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با درخواست برای حذف یارانه سه دهک بالای جامعه گفت: انتظار ما از دولت این است که در خصوص حذف یارانه سه دهک بالا با داشتن آمار و اطلاعات کافی به‌خوبی عمل کند و یارانه افراد کم‌درآمد تحت پوشش و یا کارمند که با حقوق دو و نیم میلیون تومانی به زندگی خود ادامه می‌دهند را پرداخت کند.

قربانی با اشاره به معرفی سامانه برای حل مشکل حذف یارانه افراد با درآمد متوسط و پایین تصریح کرد: سامانه‌ای که دولت برای حل مشکل اعلام کرده خوب است ولی تمام مشکلات را حل نمی‌کند لذا از دولت درخواست دارم که با محوریت وزارت کشور، سازمان ثبت‌احوال و اسناد در مراکز استان و شهرستان‌ها یک سامانه جامع را برای تعیین افراد با دهک‌های بالا و افراد با درآمد متوسط و کم مشخص کند تا دیگر شاهد این‌گونه اتفاقات نباشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: