به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مجری طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک گفت:با همکاری بنیاد مستضعفان و یک سری از دانشجویان خوش ذوق به اسم دهکده هوشمند یک نرم افزاری طراحی شد که بتوانیم فعالیت های جزیره را هوشمند سازی کنیم.
"خیبرآنلاین" - مسعود حیدروند مجری طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک درباره طرح هوشند سازی جزیره لارک گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان و یک سری از دانشجویان خوش ذوق به اسم دهکده هوشمند یک نرم افزاری طراحی شد که بتوانیم فعالیت های جزیره را هوشمند سازی کنیم این نرم افزار یک نوع استارت آپ شتاب دهنده وبومی جزیر لارک است.



به گزارش دانشجو، وی ادامه داد: این سامانه دهکده هوشمند اپلیکیشنی است که روی سیستم موبایل و یا کامپیوتر نصب می شود و تمام مردم می توانند با مراجعه به دهیاری جزیره آن را در اختیار بگیرند و استفاده کنند، دراین نرم افزار یک سری آموزش های لازم از طریق دوره های آنلاین به هموطنان داده خواهد شد مانند چگونگی تفکیک زباله و یا مطلع شدن از منبع درآمدی که از تفکیک زباله می توان داشت.
 
حیدروند در خصوص کمک این سامانه هوشمند در جذب توریست گفت: تردد شناورها در این منطقه همیشکی نیست از همین رو خیلی از مردم معطل آمدن شناور می شوند اما در این سامانه هوشمند طرحی در نظر گرفته شده است که می توانند تردد شناورها را مشاهده کنند ومردم سر زمان مناسب به اسکله بیایند و این یعنی اینکه زمان تلف نخواهد شد.
 
مجری طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک با اشاره به همکاری های لازم در هوشمد سازی جزیره گفت: بنیاد مستضعفان از این طرح دانش بنیان حمایت کرده و ما نیز جهت توسعه کسب و کار به مردم و استفاده از خدمات دانش بنیان با این شرکت همکاری کردیم تا به این  منطقه بیاید و این نرم افزار را راه اندازی کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این نرم افزار برای استفاده عموم طراحی شده است و مردم می توانند نظرات خودشان را به دهیاری جزیری اطلاع رسانی کنند همچنین باید بگویم استفاده از این نرم افزار به زودی امکان پذیر خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: