به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کدام مسئول عاقل و خادمی، با دست خود، کشوری آرام و مردمی نجیب را اینگونه دچار التهاب و خشم می‌کند؟
"خیبرآنلاین" - 6.5 سال دورویی، نفاق، دروغگویی، جیب زنی از مردم، فریب ملت، ایجاد شبهات دینی و اعتقادی، تلاش برای القای دوگانگی در حاکمیت، بازکردن راه های نفوذ برای دشمنان این مرز و بوم، میدان دادن به جاسوسان، امضای قراردادهای خفت بار همچون برجام و fatf و رفتن زیر بار فضاحت سند 2030 و دهها موضوع مخفی دیگر که به مرور از پرونده های مفتضح آنها رونمایی خواهد شد، حقوق های نجومی، ایجادبدبینی در جوانان نسبت به نظام و انقلاب، سیاه نمایی نسبت به اکثر مسئولان و نهادهای انقلابی و دولت های مردمی سابق و هزاران نکته ی دیگر، و حالا بی تدبیری در اقدام مشکوک گران کردن 300 درصدی بنزین بدون اقناع مردم و مسئولان! دیگر چه باید بکنند؟!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، همانگونه که امروز دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی در سعودی و لندن و آمریکا و تیرانای آلبانی با سوءاستفاده از فضای بی دروپیکر مجازی، اعتراضات مردم را به آشوب می کشند و پیاده نظام خود را جهت ایجاد ناامنی و تخریب اموال شخصی و عمومی به خط می نمایند، طی 6.5 سال گذشته نیز، با همکاری مستقیم طیف موسوم به اصلاح طلب نماها و اقلیتی از اصولگرانماهای کاسب و با همراهی آشکار سران فتنه 88، بخشی از مردم را فریب دادند تا در زمان تصمیم گیری، انتخاب متفاوتی داشته باشند.

حالا همان مردم، از عملکرد جماعتی که انتخاب کرده اند، به ستوه در آمده اند. چه باید بکنند؟ آیا درست است بگوییم تر و خشک باید با هم بسوزید و حالا که جماعتی، فلان فرد را برای حکمرانی موقت برگزیده اند، حق هیچ اعتراضی ندارید؟
مردم چگونه به اقدامات دولت اعتراض کنند که ضدانقلاب خطاب نشوند؟!

در ماجرای بنزین به شعور مردم توهین شده و مجریان بدون توجه به نظرات و وضعیت زندگی مردم، حتی بدون اطلاع به سایر مسئولان تصمیم گیر در کشور، دست به یک اقدام تعجب آور زده اند. آیا ملت حق اعتراض ندارد و باید سریعا به آنها برچسب ضدانقلاب بخورد؟

امروز مردم 2 دسته و 2 قطب نیستند؛ حزب اللهی و غیرحزب اللهی همه نسبت به این اقدامات معترضند و پیگیر حقشان هستند، چرا باید به واسطه ی خشونت مشتی اراذل و اوباش، حق واقعی 80 میلیون ایرانی نادیده گرفته شود؟

از کجا معلوم همین تخریب گران و اشراری که اعتراضات مسالمت آمیز را به خشونت مبدل کرده اند، خود اجیر شده ی نفوذی هایی نباشند که با تصمیمات مشکوک و ضدمردمی و ضدانقلابی، کشور آرام ایران را به چنین وضعیتی انداخته اند؟

مگر آن مسئول رسمی در قوه قضائیه به نقل از "فرد موردنظر" نگفته بود که اعلام کرده اگر به برادر مفسدش دست بزنند، اعلام جنگ می کند؟ مگر آن برادر مفسد را با تسامح و تساهل دادگاهی و بازداشت نکردند، آیا نباید این اقدامات تفرقه افکنانه ی "فرد موردنظر" را اعلام جنگ در کشور قلمداد کرد؟

کدام مسئول عاقل و خادمی، با دست خود، کشوری آرام و مردمی نجیب را اینگونه دچار التهاب و خشم می کند؟

در این کشاش، تکلیف مردم چیست؟ چگونه اعتراض کنند که بازداشت نشوند؛ ضدانقلاب به حساب نیایند، و البته بتوانند به حق واقعی و قطعی خود برسند؟ تکلیف آن بی خردی که در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی، اینگونه آب در آسیاب منافقین و ضدانقلاب و اشرار می ریزد، چه می شود؟

مسئولان محترمی که هنوز دل در گروی انقلاب دارند، به سوالات افکار عمومی پاسخ دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
لبریز به چ قیمتی بقیمت کشته شدن دختر عموی بیگناه من 25 ابان تو فلکه پنج فردیس گناهش چی بود چون از مهمونی میوند...کی جواب میده (...) ،رییس فاسد (...) انگلیسی (...)،نیروی انتظامی،کمرمون شکست،خدا باعث و بانیشو لعنا کنه،خدا خون بیگناه رو از بین نبر
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
البته هدف (...) ایجاد آشوب بود تا برادرش را آزاد کند و نظام هم گفت بگرد تا بگردیم. سیم اینترنت را می کشیم تا نتوانی آشوب کنی. اما یادمان باشد بخش بزرگی از مردم ما صرفا تحت تاثیر رسانه های دشمن و فضای مجازی تبدیل به زامبی می شوند. فقر و گرانی هم صرفا برایشان بهانه است. حالا هر قدر که شما دوست دارید آنها را هموطن بنامید اما آنها اهریمنهایی هستند در قیافه انسان.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
یک وقت جوانان ما بخاطر عصبانیت به فروشگاه ها و بانک ها سنگ پرتاب میکنند حالا باید گفت ضد انقلاب هستند؟ آدم های معمولی نبودند؟ خود مسئولین هم علی الخصوص تو این چند سال معمولی نبودند (...) خودش نمونه واقعی ضد انقلاب و معمولی نبودن است خودشان با خارج و ضد انقلاب در ارتباط هستند نه مردمی که میگویند سهمیه بنزین کم است و قیمت بنزین هم بالا
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Romania
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته هم که احزاب مجوز تظاهرات اعتراضی می گیرند حتما چند چیز باید مشخص باشد والا با مجازاتهای سنگین مواجه می شوند. اول باید موضوع اعتراضها و شعارهایش به تایید وزارت کشور یا نهادهای مسوول برسد و حق ندارند خارج از آن موضوع و شعارها اعتراضی بکنند دوم زمان و مکان اعتراضات باید مشخص باشد و حتی یک کوچه آنطرف تر نباید بروند. سوم اینکه همراه داشتن هرگونه سلاح و یا ایجاد راه بندان و آسیب زدن به اماکن و آتش زدن و.. هم با شدیدترین شکل سرکوب می شود. به نظر شما کدام یک از این سه شرط در ایران قابل اجرا است؟ آیا شعارها فورا به شعارهای براندازانه تبدیل نمی شود و یا معترضان قصد کشاندن اعتراضات را به کل شهر ندارند و یا اساسا حاضرند بدون لاستیک آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: