به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
با توجه به آشوب‌ها و آسیب‌های فتنه و تعطیلی برخی مراکز خدماتی در برخی شهرها اعم از سوخت‌رسانی، درمانی، بهداشتی، اقتصادی، رفاهی و غیره، ستادی را مأمور شناسایی و کمک به راه‌اندازی مجدد آنها در اسرع وقت با حمایت فوری بانک‌ها نمایید تا زندگی عادی مردم مجدداً به چرخه‌ی معمول بازگردد

بِسمِ‌الله الرَّحمَنِ الرِّحیمِ

وَ مَکَروا وَ مَکَرَاللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

در پی اعلام افزایش قیمت بنزین، نگرانی‌هایی در میان مردم ایجاد شد. نگرانی‌هایی که با اعتراضاتی همراه بود و آشوبگران با موج‌سواری بر آن سعی کردند امنیت را از استان سلب کنند و از این طریق، مطالبات مشروع مردم را به انحراف بکشانند.

بر کسی پوشیده نیست که نه‌تنها اعتراض حق مدنی مردم است، بلکه تمامی مقامات نظام و در رأس همه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) بر این حق و نیز بر لزوم توجه و رسیدگی مسئولین به این اعتراضات تأکید داشته و دارند، اما فصل تمایز اعتراض با آشوب، همین رفتارهای غیرمدنی است که عده‌ای از اشرار با تبعیت از تصمیمات اتاق فرمان فتنه در سازمان‌های مخوف اطلاعاتی نظام سلطه و گوش‌به‌فرمان رسانه‌های وابسته‌ی غول‌پیکر، به جان و مال مردم رحم نکرده و با هدف قرار دادن امنیت جامعه، پیگیر پایان دادن به اقتدار همه‌جانبه‌ی داخلی و منطقه‌ای نظام و فروپاشی حاکمیت‌اند.

نکته تأسف‌برانگیز این فتنه، هدف قراردادن همزمان اموال عمومی و نیز دارایی‌های مردم بوده که با توجه به خشونت ذاتی اشرار نقاب‌دار حرفه‌ای، چیزی جز تداعی بروز تفکر و منش داعش‌های جدید در اذهان متبادر نمی‌شود.

اما جدای از آنچه که بر ما گذشت که به مدد الهی و نفس قدسی نایب الامام عجل الله تعالی فرجه الشریف خنثی شد و دشمن نتوانست طراحی فتنه‌ی جدیدش را به نتیجه برساند، لازم می‌دانم ضمن تشکر از مردم شریف و بصیر و ولایت مدار استان که صفوف خود را از اشرار جدا کرده و اجازه سوءاستفاده به خناثان ندادند و سپاسگزاری از تمامی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، سپاه و بسیجیان عزیز استان که در کنترل و خاموش کردن فتنه مجاهدانه تلاش کردند، به مسئولین اجرایی استان تحت اشراف و نظارت استاندار محترم مواردی را متذکر شوم:

۱- در اسرع وقت به داد کسانی که قربانی این فتنه شده و مال و جان آنها مورد تعرض قرارگرفته و دچار خسارت شده‌اند، رسیدگی نموده و مسیر درمان مجروحان و جبران خسارات دیدگان را به مدد نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط و نیز مشارکت مردمی و میدان‌داری خیرین هموار نمایید.

۲- با تشکیل یک قرارگاه عملیاتی متشکل از مدیران ارشد و کارشناسان زبده به‌طورجدی مانع سوءاستفاده فرصت‌طلبان در افزایش خودسرانه قیمت‌ها شده و با متخلفان به شکل جدی و عبرت‌آموز برخورد نمایید.

۳- با توجه به آشوب‌ها و آسیب‌های فتنه و تعطیلی برخی مراکز خدماتی در برخی شهرها اعم از سوخت‌رسانی، درمانی، بهداشتی، اقتصادی، رفاهی و غیره، ستادی را مأمور شناسایی و کمک به راه‌اندازی مجدد آنها در اسرع وقت با حمایت فوری بانک‌ها نمایید تا زندگی عادی مردم مجدداً به چرخه‌ی معمول بازگردد.

۴- استاندار محترم با درایت اجرایی و مدیریتی خویش، شخصاً مقدماتی را فراهم آورد تا اولاً مانع از احتکار و اختفای کالاها در انبارها و ایجاد بازار سیاه و گرانی‌های مصنوعی شده و ثانیاً علاوه بر بازگرداندن امنیت کامل اجتماعی، امینت روانی جامعه نیز تقویت نماید.

حسینی همدانی
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: