به‌روز شده در: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
اگر توقف عمدی چند خودروی عمومی یکی از عوامل تشدید اغتشاشات هفته گذشته بود، باید گفت که در تهران به طور متوسط روزانه شاهد خرابی 300 دستگاه اتوبوس هستیم که این اتفاق به علت فرسودگی و عدم جایگزینی رخ می‌دهد
"خیبرآنلاین" - محسن هاشمی در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با بیان این که هفته گذشته کشور دچار التهابات ناشی از تصمیمات جدید در سهمیه بندی بنزین بود، گفت: علاوه بر خسارات قابل توجهی که به اموال عمومی وارد شد، ایجاد اختلال در خدمت رسانی دستگاهها و کسب و کارهای مربوط به فضای مجازی نیز سبب شد که بخشی از هموطنانمان نیز آسیب ببینند که امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات در خدمات عمومی سریعا رفع شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه یکی از مهمترین پیامدهای سهمیه بندی بنزین افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر است، ادامه داد: متاسفانه طی دهه اخیر با  وجود مصوبات مثبت شورای اقتصاد و هیات وزیران درباره افزایش حمل و نقل عمومی، اما به دلیل گره‌های بروکراتیک و عدم هماهنگی دستگاههای مسئول، همچون وزارتخانه‌های نفت و کشور، بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و غیره این مصوبات بر زمین ماند و حتی 1 دستگاه اتوبوس هم طی 6 سال گذشته از سوی دولت تحویل شرکت واحد نشده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر توقف عمدی چند خودروی عمومی یکی از عوامل تشدید اغتشاشات هفته گذشته بود، باید گفت که در تهران به طور متوسط روزانه شاهد خرابی 300 دستگاه اتوبوس هستیم که این اتفاق به علت فرسودگی و عدم جایگزینی رخ می‌دهد.

وی با بیان این که انتظار مردم و رهبری از مسئولان و دستگاههای مختلف این است که حداکثر مساعدت برای کاهش مشکلات مردم و افزایش اشتغال و تولید صورت گیرد، گفت: حوادث هفته گذشته نشان داد که آستانه صبر عمومی کاهش یافته و اگر تدبیری برای حل مشکلات و کاهش فشارها به جامعه اندیشیده نشود، انباشت نارضایتی‌ها مجددا ممکن است با جرقه‌ای مشتعل شود و در حوزه‌ی مدیریت شهری نیز انتظار جدی ما از شهرداری تهران افزایش توان اجرایی و عملگرایی برای به نتیجه رساندن اقدامات در جهت ارتقای خدمات به شهروندان است و نباید با تزلزل، انفعال، فرافکنی و غیره در حل مشکلات کوتاهی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: