به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رییس سازمان ملی کارآفرینی اعلام کرد: در جریان جلسات این سازمان با مسئولان قوه قضاییه بنا شده مشکلات مربوط به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه نوآوری و فناوری اطلاعات به آن‌ها ارائه شود.
"خیبرآنلاین" - حسین سلاح‌ورزی اظهار کرد: همانطور که پیش از این در بخش‌هایی از اقتصاد مقاومتی در اهمیت فعالیت شرکت‌های فعال در نوآوری و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از حوزه‌های اقتصاد ایران صحبت شده، در سال‌های گذشته سازمان ملی کارآفرینی تلاش کرده مقدمات فعالیت گسترده این شرکت‌ها را فراهم کند و با پیگیری از دستگاه‌های مختلف، مقدمات لازم برای حضور آن‌ها را به وجود آورد.


به گزارش دانشجو، وی با اشاره به نقش استارت‌آپ‌ها در افزایش تاب‌آوری اقتصاد کشور در شرایط تحریم، اظهار کرد: سازمان ملی کارآفرینی به کمک اتاق بازرگانی ایران تلاش کرده با یک برنامه‌ریزی مدون، موارد و موانع موجود در مسیر کسب و کار‌های دانش‌بنیان را شناسایی کند و برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.

نایب رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به جلسات سازمان ملی کارآفرینی ایران با معاونت پیشگیری و دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، اظهار کرد: در جریان این جلسات که به طور منظم برگزار شده، چگونگی حمایت قوه قضاییه از این کسب‌وکار‌ها مطرح و بررسی‌ها درباره چگونگی رسیدن به یک راه‌حل قابل قبول در دستور کار قرار گرفته است.

سلاح‌ورزی در پایان خاطرنشان کرد: از همه تشکل‌ها و کسب‌وکار‌های نوآور و دانش‌بنیان می‌خواهیم که مشکلات خود در حوزه فعالیت و توسعه کسب‌وکارهایشان را به سازمان ملی کارآفرینی ارائه کنند تا در جریان جلسات آتی با مسئولان قوه قضاییه، این مسائل مطرح و در صورت امکان‌پذیر بودن مشکلات این حوزه برطرف شود.

گفتنی است، در ماه‌های گذشته با توجه به محدودیت‌هایی که از تحریم نفت ایران به وجود آمده، دولت اعلام کرده فضای قابل توجهی برای فعالیت به اقتصاد غیرنفتی ارائه خواهد کرد و در این بین کسب‌و کار‌های نوین و دانش‌بنیان اهمیت زیادی دارد.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: