به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
حتی اگر احمدی نژاد آن دیوی بود که برای ملت ساخته‌اید، اما چرا تدبیری نکردید تبعات دیوسازی‌تان، گریبان دولتمردان خادم و دلسوز و انقلابی و راهگشا را نگیرد تا امروز ملت اسیر جماعتی نشوند که می‌کوشند کشور را وارد کوچه‌ی بن بست کنند؟
"خیبرآنلاین" - روز جمعه بعد از مدتها عدم توفیق، به نمازجمعه ی تهران رفتم و البته همین ابتدا عرض کنم که بخش قابل توجهی از این عدم توفیق به گردن گردانندگان نمازجمعه است که انگیزه های حضور را از اکثریت مردم سلب کرده اند.

پس از نماز، چند تن از وزرای دولت محمود احمدی نژاد را بدون کمترین تشریفات و در میان مردم دیدم و البته با برخی هم همکلام شدم. از قضا خطیب جمعه هم یکی از اعضای کابینه ی احمدی نژاد بود. همین افراد و همکارانشان را در دوران مسئولیتشان در وزارت نیز دیده بودم؛ هیچ تغییری نکرده بودند.

راه مصلا تا منزل را در فکر بودم و با خودم کلنجار می رفتم که چرا؟! چرا از آن دولت و چنان دولتمردانی، به دولت فعلی رسیدیم؟ از یک دولت ساده زیست و مردمی به دولتی اشرافی و مردم گریز!

برای نوشتن این چند خط هم در درونم سروکله می زدم؛ اگر بنویسم، شاید باز هم توسط نابخردان به قرابت با جریان موهوم انحرافی انگ زده شوم و اگر ننویسم، از انصاف خارج خواهم شد.

می نویسم چون از ابتدا با مخاطبان همراه خود وعده کرده بودیم: ما انقلابی هستیم نه دیپلمات!

یکی از دلایل ابتلا به اتفاقات فعلی در کشور - در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و بین المللی - تقاص ظلمی است که به دولت احمدی نژاد وارد آمد. اینجا با شخص او و مشایی و بقایی کاری ندارم؛ او اگر اندکی تدبیر انقلابی داشت، همه چیز را فدای این 2 نفر و فدای توهمات انحراف گونه نمی کرد و در واقع اولین ظالم در حق دولت احمدی نژاد و مردم، شخص اوست.

اما بقیه چه؟ از هاشمی رفسنجانی و لاریجانی و آملی گرفته تا جناح کاسب راست و چپ و بولتن نویس های امنیتی و...! این جبهه ی گسترده ای که برای تخریب آن دولت به خط شده بودند، نیز در حق مردم و دولتشان ظلم کردند. همچنین، رسانه هایی که البته نانشان توسط همان طیف های مذکور پخت می شد و می شود، آن قدر احمدی نژاد را سیاه کردند که این رنگ سیاهی به همکارانش در دولت نیز پاشیده شد.

آش تا حدی شور شده بود که بسیاری از جوانان حزب اللهی و انقلابی، تنها به جرم حضور در مدیریت های میانی و حتی پایین تر در دولت احمدی نژاد، با برچسب جریان انحرافی از انتخابات های مختلف ردصلاحیت شدند؛ افرادی که تنها گناهشان مدیرکلی فلان اداره در فلان استان یا شهرستان بود!

برای روشن شدن موضوع، لطفا اسامی زیر که تعدادی از اعضای دولت احمدی نژاد بودند، را بخوانید و یک به یک آنها را با نفرات دولت فعلی مقایسه نمایید تا متوجه شوید از کجا به کجا رسیده ایم:
غلامحسین الهام، علی سعیدلو، مسعود زریبافان، محمود فرشیدی، علیرضا علی احمدی، محمد سلیمانی، محسنی اژه ای، حسین صمصامی، سید شمس الدین حسینی، منوچهر متکی، مسعود میرکاظمی، کامران باقری لنکرانی، محمد عباسی، محمدرضا اسکندری، مصطفی محمدنجار، حمید بهبانی، عبدالرضا مصری، علی اکبر محرابیان، محمدمهدی زاهدی، محمدحسین صفارهرندی، سید مهدی هاشمی، کامران دانشجو، صادق محصولی، محمد سعیدی کیا، پرویز فتاح، پرویز داوودی، حسین دهقان، فرهاد رهبر، محمدجواد حاج علی اکبری، حمیدرضا حاجی بابایی، رضا تقی پور، علی نیکزاد، حیدر مصلحی، مهدی غضنفری، مرضیه وحیددستجردی، اسدالله عباسی، صادق خلیلیان، مرتضی بختیاری، احمد وحیدی، سید محمد حسینی، رستم قاسمی، مجید نامجو، سید محمدرضا میرتاج الدینی، لطف الله فروزنده، سید مجتبی ثمره هاشمی، فریدون عباسی، سعید جلیلی و مهرداد بذرپاش.

کدامیک از افراد کابینه ی روحانی را سراغ دارید که نسبت به افراد فوق در مسئولیت مشابه، از لحاظ تخصص و انگیزه و ساده زیستی و مردم داری و عدم شبهات مالی و خدمت بی منت و... قابل مقایسه باشند؟

وقتی جمعی از طراحان پشت پرده ی عالم سیاست به واسطه ی حب و بغض های سیاسی و باندی، چنان بلایی بر سر جامعه می آورند که کشور از وجود متخصصان دلسوزی که فقط نام سرشناسان آن در بالا آمد، محروم شوند، توقع آبادی میهن را دارید؟ مگر می شود!

مجموعه ای که مهمترین معیار برایشان خدمت بود، را با شدیدترین شکل ممکن از صحنه خارج کنیم و در مقابل، فضا را برای عده ای با ثروت های هزار میلیاردی و دهها پرونده ی باز و بسته ی مالی و تفکرات لیبرال مسلک غربگرا باز کنیم، اتفاقی بهتر از این که همینک در حال تجربه هستیم، نباید می افتاد.

 حتی اگر احمدی نژاد آن دیوی بود که برای ملت ساخته اید، اما چرا تدبیری نکردید تا تبعات دیوسازی تان، گریبان دولتمردان خادم و دلسوز و انقلابی و راهگشا را نگیرد تا امروز ملت اسیر جماعتی نشوند که می کوشند کشور را وارد کوچه ی بن بست کنند؟

معتقدم امروز، تقاص ظلم به دولت احمدی نژاد - و نه فقط شخص او - را پس می دهیم و باید توبه ی جمعی و عملی از ناسپاسی به عمل آوریم؛ شاید فرجی شود و کشور از چنگال غربگرایان نجات یافته و باز هم رایحه ی خوش خدمت وزیدن بگیرد. ما می توانیم...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
صدرالاسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
2
احمدی نژاد را مردم دوست داشتند و دارند چون خادم ملت بود و هست زمان احمدی نژاد هیچ چیز گران نمیشد جز دستمزدها حقوق من پانصد دلار بود تمام کمال میگرفتم امروز همه چیز گران میشود جز دستمزدها حقوق من دویست دلار است که نصفش را باید با شکایت بگیرم این در مورد همه مزد بگیرها صدق میکند چرا؟ چون کفگیر کاسب و تاجر ته دیگ خورده،چرا؟ چون امریکا با امریکا خواست چنین کرده،چرا؟ چون امریکا دشمن مردم ماست، فتنه 88 را دشمنان مردم با پول پاشی و مزدور گرفتن به پا کردند چون نمیخواستند این کشور آزاد و آباد باشد ،امریکا نمیخواهد ایران آباد باشد که از اصلاحطلبان حمایت گسترده کردند ،امروز همه چیز قحط شده از آب و نان بگیر تا حتی اطلاعات ساده نه اطلاعات علمی،این محصول فعلی حاصل خواست امریکاست ،اصلاحطلب را باید جناح امریکا خواست نامید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
2
0
اولا خیلی برای این حرفها دیر شده. ثانیا خودتان را گول نزنید. احمدی نژاد شاید از نظر اینکه استقلال طلب است و خائن نیست و ساده زیست است در مقایسه با روحانی فرشته به نظر آید اما از اساس اعتقادی به تشیع و حتی حاکمیت اسلامی ندارد. اسلام از نظر حکومت سوئیس است. یعنی مردم آزاد باشند در هر فساد و گناهی بغلطتند و دین هم حق دخالت در جامعه و اعمال حاکمیت را نداشته باشد. او تا جایی سقوط کرده عامدانه مفهوم اختیار و حق را جا به جا کرده و علما می گوید هر حکومتی که مردم انتخاب کنند حق است! حال آنکه مردم صرف اختیار دارند اما اینکه از اختیار خود در جهت حق یا باطل استفاده کنند داستان دیگری است.

من خودم کسی هستم که از سال 83 که احمدی نژاد شهردار شده بود تا دو سال پیش یکسره حامی او بودم، می دانم بیشتر اتهامامی که به او در زمینه های مختلف زدند دروغ است. اما اعتقادات او و مخصوصا حرفهایی که بی پرده در این یکی دوسال می زند و با تحریف آشکار آیات قرآن می گوید پیامبر تا مردم را آزاد کند و بگذارد هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند! آنهمه تصاویر او با دختران بی حجاب و یا ماجرهای او با خواننده های آمریکایی و نامه ذلیلانه و زبونانه اش به ترامپ هم نشان می دهد که احمدی نژاد ابدا یک فرد مسلمان انقلابی نیست و حداکثر صرفا یک استفلال طلب نظیر امثال آلنده است.


ضمنا احمدی نژاد چنان ذوب در اطرافیان متملق و چاپلوسش است که هرگز گوشی برای شنیدن حرف حق ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
2
احمدی نزاد عشق ملت است هرچی ظلم و دورغ و فحاشی نسبت به دکتر احمدی نزاد کردند بدتر سر خودشان امد از خربزه به خاک مالیدن و خوردن نظیر مسکن مهر و کارت سوخت و یارنه به ملت دادند احمدی نزاد مرد مردمی و عدالت محور و ساده زیست و رک بود نه اهل کلک و دوروع و غیره
ع ث
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
3
بنام خدا
بهشخص حاج محمود کاری نداریم اما خدا وکیلی کلیت دولت احمدی نژاد در تاریخ ایران بی سابقه بود. وزرای آن دولت مثل مردم بودند اقتصاد درچرخش بود، عزت انقلاب اسلامی در جهان برقرار بود. الحق که خیانت داخلی ها و خارجی ها بود که دولت احمدی نژاد را زمین زد. امروز مردم آرزوی دولت احمدی نژاد را دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
عده ای ممکن است بگویند مشکلات امروز ناشی از تحریمهاست که زمان احمدی نژاد نبود و خود او مسبب این تحریمهاست من از مردم میخواهم برگردند به زمان خاتمی که نه تحریم بود نه مشکلی بود نفت هم در دولت دوم خاتمی گران میشد و دولت اول و دوم خاتمی نیز نفت را ده برابر سهمیه اوپک به صورت پیش فروش و اندکی زیر قیمت می‌فروخت ،چرا زمان خاتمی مثل امروز قحط بود ؟،مراد از قحط ناچیز بودن قدرت خرید درامدهاست این همه جا معیار است. پس درمیابیم مشکلات امروز از تحریم نفت نیست از دولت پرخرجی است که (...) ،اصلاحطلب را امریکا و اروپا از اینرو تایید میکنند که خراج سنگین به غرب میپردازد ،چطور ؟ با بی ارزش کردن پول کشور و صادرات از مایحتاج سرمایه گذاری داخلی و نیاز روزمره مردم
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
سلام . ناسپاس نباشیم این دولت مردانی را که نام بردید چه کسی سر کار آورد، روحانی، خاتمی، رفسنجانی یا احمدی نژاد.
پس در حق آن مرد ظلم نکنید و جانب انصاف را نگه دارید. این دولت دولت احمدی نژاد و نماد احمدی نژاد است و بس.
بلکه مانند خانم دستجری ، اژه ای ، متکی و.. قدر این فرصت را ندانستند و در دام خاندان کثیف (...) افتادند.
حالا ببینیم این ها بدون احمدی نژاد چه کار می کنند.
قدری از اصلاح طلبان یاد بگیر آنها خاتمی، رفسنجانی، کربی، و موسوی فاسد را رها نکردند. اما این ها کسی که انقلاب را به ریل بازگرداند پشت کردید.
خدا بهترین قاضیعادل است.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
ok
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
خود احمدی نژاد هم خوب بود چون اعضای دولتش را خودش انتخاب میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
1
خدا لعنت کند کسانی که به احمدی نژاد ظلم کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: