به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
شاید در سفرهای خود در هاستل‌ها و مهمانخانه‌های کوچک و ارزان قیمت اقامت می‌کنید و از این لحاظ، خودتان را زیرک می‌دانید.
"خیبرآنلاین" - شاید در سفرهای خود در هاستل‌ها و مهمانخانه‌های کوچک و ارزان قیمت اقامت می‌کنید و از این لحاظ، خودتان را زیرک می‌دانید. شاید هم به آن گروهی تعلق دارید که فهرستی بلندبالا از استراحتگاه‌های مختلف در دست دارند و پول زیادی خرج اقامت در هتل‌های لوکس می‌کنند. آیا سفر به بالی و هتل های اندونزی هم جایی در فهرست بلندبالای شما دارد؟ آیا در این شهر، در خانه‌ای شبیه به یک قایق بادبادنی بوده‌اید؟ یا در کلبه‌ای به‌سبک سافاری‌های آفریقایی یا در هتلی کمپ‌مانند؟


به گزارش دانشجو، کجارو، در ادامه، برخی از هتل‌های بی‌نظیری که هرگز تصور نمی‌کردید متعلق به بالی باشند را معرفی می‌کند. برای رزرو هتل در بالی، می‌توانید فهرست کاملی از هتل‌های بالی و سایر شهرهای اندونزی را در سایت کجارو پیدا و با کمی جستجو در سایت، بهترین و ارزان‌ترین تور بالی را از میان انواع متعدد تور اندونزی رزرو کنید. این تورهای متنوع که از امکاناتی متنوع برخوردار هستند با کمک آژانس‌های معتبر تهیه شده‌اند و تلاش شده است مسافرتی رویایی و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنند.

علاوه بر امکان رزرو هتل در بالی و خرید بلیط هواپیمای اندونزی، کجارو، راهنمای کاملی از سفر به اندونزی را، شامل قیمت تور بالی، جاهای دیدنی بالی، هزینه‌ی سفر به بالی، سوغاتی‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های بالی، فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید با خیالی راحت برای سفر به اندونزی برنامه‌ریزی کنید و از تماشای مناظر زیبای اقیانوس هند و زمین‌های سبز و شاداب این کشور پهناور شرق آسیا لذت ببرید.

۱. اقامت در یک حباب در ساحل؛ هتل بابل (Bubble Hotel)
 

آیا می‌توانید در خیال خود تصور کنید که صبح‌ها در امتداد سواحل شنی و نرم دریا بیدار شوید و شب را در حالی خوابیده باشید که آب‌های ساحل تنها چند متر با شما فاصله دارند؟ خیمه‌ی حباب‌مانندی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، سبک جدیدی از هتل است که در چند کشور شکل گرفته و از قضا، محبوبیت بسیاری هم یافته است. محل اقامت مسافران در این هتل، به معنای واقعی کلمه، حبابی است که روی ساحل بنا شده است.

به‌خاطر شفاف بودن خیمه، هیچ رازی در آن نهفته نیست. هتل، تنها شامل تختوابی بزرگ است که در فاصله‌ی ۱۰ متری با دریا درون یک حباب جاسازی شده است. نیازی به گفتن نیست که هیچ‌گونه امکاناتی برای تهویه‌ی هوا در آن وجود ندارد.

هر حباب، ظرفیت دو نفر را دارد و در صورت نیاز، کارکنان می‌توانن سه حباب دیگر هم در همان نزدیکی برپا کنند. صبحانه، نوشیدنی، شام زیر نور شمع و آتش هم در صورت درخواست مسافران مهیا خواهد شد. برای نگهداری وسایل و چمدان‌ها محلی امن و محیطی خصوصی هم در کنار درختان به‌عنوان حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

همان طور که روی تخت دراز کشیده‌اید، از منظره‌ی آب‌های اقیانوس که پیش چشمان شما قرار دارد و آسمان پرستاره و خیره‌کننده لذت ببرید. اطراف شما را درختان زیبا و سرسبز بالی فرا گرفته است و اگر تمایل به آشپزی در ساحل داشته باشید، می‌توانید درخواست کنید که یک باربکیو برای‌تان مهیا کنند.

قیمت اقامت در این هتل از ۸۴ دلار شروع می‌شود و فاصله‌ی ۲۰ الی ۲۵ کیلومتری Seminyak قرار دارد.

۲. هتل فایرفلای روی نهرهای آب و مزارع برنج (Firefly Eco Lodge)

عجیب‌ترین هتل‌های بالی اندونزی

هتل فایرفلای اکو لاگ (Firefly Eco Lodge) که در روستای اوبود قرار دارد، مجموعه‌ای از کلبه‌هایی از جنس بامبو است که درون شالیزارها بنا شده‌اند. دیوارها و سقف این کلبه‌ها به‌طور کامل از جنس بامبوی به هم بافته شده است و ساکنانش، عصرها نسیم خنک بالی و صبح‌ها، گرمای تابش خورشید را احساس می‌کنند.

صبحانه، در پاسیویی سرو می‌شود که اشراف کامل به مزارع برنج دارد و اگر تمایل به صرف شام زیر آسمان پرستاره‌ی شب‌های بالی داشته باشید، آشپزهای هتل غذاهای سنتی اندونزیایی را با استفاده از مواد غذایی تازه و محصولات باغ ارگانیک خودشان برای شما تهیه خواهند کرد.

در زمان اقامت در هتل‌ فوق، مسحور آرامش این کلبه‌ها خواهید شد. صدای نهر کوچکی که از زیر پاهای شما می‌گذرد، به خوبی شنیده می‌شود و شب‌ها، کرم‌های شب‌تاب زیادی را در محیط خواهید دید که شب را روشن می‌کنند. در کنار جای خواب راحت و یک انباری کوچک، کلبه‌ها دارای حمامی مجهز به دوش و سرویس بهداشتی مدرن هستند. آن‌ها از تزئیناتی متفکرانه و دکوراسیونی دوست‌داشتنی مانند گل‌های همیشه بهار تازه و سرحالی برخوردار هستند که کنار تخت‌خواب گذاشته شده‌اند. وقتی که در میان مزارع قدم می‌زنید، مراقب باشید بزهای منطقه را نیازارید. پنیر تازه‌ای که به‌عنوان صبحانه میل می‌کنید، محصول این حیوان دوست‌داشتنی است.

قیمت هتل فایرفلای اکو لاگ از ۲۴ دلار در ازای هر شب آغاز می‌شود و در روستای اوبود، یکی از محبوب‌ترین روستاهای گردشگری اندونزی، قرار دارد که مملو از تراس‌های برنج و شالیزارهای طبقه‌طبقه است.

۳. بازگشت به شالیزارها و جنگل‌های در هتل نیوارث هیون اکو دوم (NewEarth Haven Eco Dome)


عجیب‌ترین هتل‌های بالی اندونزی

یکی از جدیدترین پروژه‌های نیو ارث هیون (NewEarth Haven) برای ساخت اقامتگاه در بالی، گنبدهای دو طبقه‌ای با رویکرد زیست محیطی است که در دل زیبایی‌های مست‌کننده‌ی طبیعت بالی جای گرفته‌اند. کریستال دام (Crystal Dome) با معماری زیبای خود طوری ساخته شده است که مهمانان بتوانند در محیطی پرانرژی و البته، پر از آرامش، به تجدید روحیه بپردارند.

کلبه‌های دام کرستال با استفاده از بامبو و مواد طبیعی ساخته شده‌اند و احترام به محیط زیست، از مولفه‌های مهم در طراحی آن است؛ به‌نحوی که این کلبه‌ها دارای یک سرویس بهداشت کمپوست و منبع آب محلی هستند. اما زندگی کردن با این چشم‌اندازهای زیست محیطی به معنی فاصله گرفتن از رفاه و آسایش مدرن نیست. امکاناتی مانند وای فای، پریز برق و تسهیلات روشنایی لمسی در اختیار مهمانان قرار دارد. همچنین، فضایی اختصاصی به‌عنوان فضای کاری هم در طبقه‌ی هم‌کفت وجود دارد تا از زمان خود به بهترین نحو ممکن برای حضور در طبیعت، کار کردن و تفریح استفاده کنید.

یک تختخواب شاهانه‌ی کالیفرنیایی در اتاق‌های خواب گذاشته شده است و شما در همان حینی که در آن دراز کشیده‌اید، می‌توانید ازطریق پنجره‌ی سقفی بالای گنبد به آسمان پرستاره‌ی شب‌های بالی نگاه کنید. می‌توانید در طبقه‌ی دوم روی صندلی‌های کنار پنجره بنشینید و از چشم‌اندازهای پر آرامش مزارع برنج اطراف گنبد و جنگل‌های دورتر لذت ببرید.

اگر استراحت و تمدد اعصاب، اشتهای شما را تحریک کرده است، کافی است چند دقیقه در میان شالیزارهای پیاده‌روی کنید تا به رستوران آکاشا (Akasha Restaurant) برسید. شهرت این رستوران به‌خاطر غذاهای خوشمزه‌ی گیاهی و دسرهای خام آن است. مزه آن پلو پز اوتوماتیک (عمدتا گیاهی) و دسر خام شناخته شده است.

هزینه‌ی هر شب اقامت در کلبه‌های گنبدی شکل کریستال دام، ۷۷ دلار است و آن‌ها را می‌توان در روستای اوبود یافت.

۴. خوابیدن در کنار شیرها در مارا ریور سافاری لاگ (Mara River Safari Lodge)


عجیب‌ترین هتل‌های بالی اندونزی

تا به حال به این فکر کرده بود که ناهارتان را در کنار کرگدن‌ها بخورید؟ برای تحقق بخشیدن به این رویا، نیازی نیست که حتما تا آفریقا سفر کنید تا در تورهای سافاری آن شرکت کنید. می‌توانید به اندونزی بروید و یک شب در هتل مارا ریور سافاری لاگ (Mara River Safari Lodge) اقامت کنید. این استراحتگاه که در پارک سافاری و مارین بالی (Bali Safari and Marine Park) قرار دارد با برنامه‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، اقامتی فراموش‌ناشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

نه تنها به‌راحتی می‌توانید از بالکن خود به گورخرها، کرگدن‌ها و فیل‌ها غذا بدهید، می‌توانید با فاصله‌ای کم چرای آن‌ها را نیز از داخل استخر محل اقامت خود کنید یا در رستوران تساوو لیون (Tsavo Lion Resturant) در کنار شیرها غذا بخورید.

فرقی نمی‌کند که زوج جوانی هستید که می‌خواهید ماه عسلی رویایی برای خود بسازید یا برای گذراندن تعطیلات با خانواده سفر می‌کنید؛ استراحتگاه فوق برای هر نوع سفری مناسب است. زوج‌ها از فضای رمانتیک رستوران لذت خواهند برد و ماجراجویان می‌توانند عطش خود را برای تجربه‌ی هیجان در سافاری‌های شبانه و تماس نزدیک با حیوانات درنده را در این استراحتگاه فرو بنشانند. کودکان نیز عاشق باغ‌وحش جالب آن، بازی‌های علمی و نمایش‌های پرجنب‌وجوش آن خواهند شد. همچنین، غرفه‌ای برای فروش صنایع دستی در این استراحتگاه وجود دارد. حتما باید به اینجا سفر کنید تا شگفتی‌های این مکان را از نزدیک ببینند و باور کنید.

مطمئن باشید که از سفر به بالی و اقامت در هتل مارا ریور سافاری لاگ پشیمان نخواهید شد. قیمت یک شب اقامت در این هتل از ۱۴۸ دلار شروع می‌شود و در منطقه‌ی جیانیار بالی قرار دارد.

تجربه‌ی جهانی دیگر در مخفیگاه‌های اکو بامبو هوم (Eco Bamboo Home)، مجهز به چرخ آبی
اگر با سرگذشت رابینسون کروزوئه آشنا هستید و می‌خواهید زندگی مانند او را تجربه کنید، هایداوت (Hideout) دقیقا همان محلی است که دنبالش هستید. این کلبه‌های چوبی دورافتاده که روی ارتفاعات گونانگ آگونگ قرار دارند، همه‌ی آنچه که از حریم خصوصی و انزواطلبی در ذهن دارید و حتی بیشتر از آن را، برای شما آماده کرده است. اینجا، محلی کاملی دور از چشم است؛ اما این تنها دلیلی نیست که باعث منحصربه‌فرد بودن آن می‌شود.

هایداوت، کلبه‌ای چوبی است که تنها با استفاده از دست ساخته شده و تمام اصول پایداری زیست محیطی در آن رعایت شده است. باور نمی‌:نید؟ می‌توانید به آنجا بروید و چرخ آبی خارق‌العاده‌ی آن را از نزدیک ببینید. این تدبیر باشکوه تنها راه تامین آب و برق این معجزه‌ی کوچک چوبی در دل جنگل است.

علاوه بر آن، فضای گرم و نرم کلبه نیز طوری طراحی شده است که به شما، احساس در خانه بودن را ببخشد و هر چیزی که شاید به آن احتیاج پیدا کنید در خانه مهیا است. قیمت یک شب اقامت در این کلبه هم می‌تواند انگیزه‌ای برای انتخاب این کلبه برای اقامت در سفر به بالی باشد. قیمت‌ها از ۴۶ دلار در ازای یک شب اقامت آغاز می‌شود و کلبه، در منطقه‌ی سلات در بالی قرار دارد.
برچسب ها: هتل ، بالی ، اندونزی ، هاستل ، تور ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: