به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که شعار «تَکرار می‌کنم» دولتی را رقم زدند و باید پاسخگوی معیشت مردم و گرانی افسارگسیخته باشند، بی‌شرمانه طلبکار جامعه شده‌اند.
"خیبرآنلاين" - اعضای شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تازه‌ترین نشست هفتگی خود ضمن تبریک 12 آذر روز جهانی معلولین، تلاش‌های این گروه از هموطنان برای بهتر زیستن را ارج نهاد و تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های شگفت خدادادی برای فائق آمدن بر ناتوانی‌ها، هنری است که معلولان و جانبازان نمونه‌های شگفتی از آن را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.

آنها که «تَکرار می‌کنم» را رقم زدند بی‌شرمانه طلبکار شده‌اند

به گزارش فارس، این جمعیت با اشاره به قهرمانی‌هایی که معلولان تاکنون در پارالمپیک از خود به جای گذاشته‌اند، به قهرمانی در دیگر عرصه های گوناگون در عرصه تحصیل، پژوهش و کارآفرینی و غلبه بر موانع پیش‌رو اشاره کرد و ضمن تحسین‌برانگیز خواندن آن، در عین حال به مسائل ناشی از «معلولیت شهر» برای پذیرش این قشر از جامعه پرداخت.

جمعیت جانبازان با تاکید بر اینکه اگر ظرفیت‌ها و فرصت‌های اجتماعی در مقابل وضعیت جسمی معلولان و جانبازان انعطاف لازم را نداشته باشند، این جامعه پرتلاش قادر به شکوفا کردن استعدادهای خود نخواهند بود، افزود: میدان‌داری فرهیختگان معلول و جانباز در این عرصه می‌تواند موقعیت‌های بیشتری را در دسترس این جامعه قرار دهد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچنین در آستانه ۱۶ آذر، روز دانشجو، این روز را نماد عدالت خواهی، استکبارستیزی، تحول‌خواهی و نقد شرایط موجود برای رسیدن به آینده بهتر توصیف و خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه و انقلابی دانشجویان در مقابله با رژیم ستم‌شاهی و آمیخته شدن جریان دانشجویی به افق‌های بلند اندیشه های حکومتی حضرت امام (ره) چنان سرعتی به پیروزی انقلاب بخشید که تئوریسین‌های نظام سلطه هرگز قادر به پیش‌بینی نتایج آن نبودند.

این جمعیت یادآور شد: روحیه انقلابی، نواندیش و جهادی نسل جوانی که در نهادهای برآمده از انقلاب، طلایه‌داران امنیت، هویت، سیاست و اداره کشور شدند، شگفتی‌های بزرگی در عرصه سازندگی کشور و دفاع از حریم سرزمینی را رقم زد.

به باور جمعیت جانبازان، کارنامه جریان دانشجویی با اشغال لانه جاسوسی و شکستن هیبت و هیمنه پوشالی آمریکا چنان معمار بزرگ جمهوری اسلامی را به تحسین از این حرکت وا داشت که آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول توصیف کرد.

این جمعیت در ادامه با یادآوری اینکه کارنامه ممتاز ۴۰ ساله جریان دانشجویی نشان از تناور شدن شجره‌ای را دارد که نظام همواره می‌تواند به صداقت و عزم آن در گره‌گشایی از مسائل جامعه و تبدیل تهدیدها به فرصت امیدوار باشد، تصریح کرد: جنبش دانشجویی همواره در خط مقدم این عرصه‌ها بوده و خواهد بود.

اعضای شورای هماهنگی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همین زمینه تاکید کردند: اعتماد مقام معظم رهبری برای رقم خوردن گام دوم انقلاب با انرژی جوان در صحنه، امید به آینده روشن را در میدان پیش‌رو نشان می‌دهد.

جمعیت جانبازان در بخش دیگری از جلسه خود به تازه‌ترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت و با اشاره به سرمایه‌گذاری آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش برای موثر شدن فشار حداکثری بر ملت ایران با تحمیل جنگ تمام عیار اقتصادی، افزودند: بی نتیجه بودن این سرمایه‌گذاری حاصل ایستادگی و مقاومت ملتی است که همواره عهد خود را با مکتب امام (ره) و امامت جامعه به درستی نشان داده‌اند.

جمعیت جانبازان تاکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی عبری، غربی، عربی طی سال‌های گذشته طراحی اقدامات پیچیده‌ای را برای فروپاشی نظام دنبال کردند اما آنچه امروز پیش‌روی آنهاست کشوری مقتدر، با نفوذ در منطقه، پشتیبان جبهه مقاومت اسلامی و بی‌اعتنا به تهدیدهای حداکثری آمریکاست.

این جمعیت با تاکید بر اینکه با وجود دامن زدن دشمن به آشوب‌ها، سازمان حرفه‌ای آشوبگران در 48 ساعت فروپاشید، افزود: این امر نشان از عمق اقتدار نظام در تحلیل و تهدید‌های امنیتی دارد.

جمعیت جانبازان همصدایی منافقان نقابدار داخلی با دشمن در جریان‌های اخیر برای تکمیل پازل دشمن را ادامه تئوری‌های نخ‌نما شده فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا و نافرمانی مدنی زمان دولت اصلاحات دانست که اکنون با صافکاری و نقاشی جدید می‌خواهد جای «قاتل» و «شهید» را عوض کند.

این جمعیت خاطرنشان کرد: کسانی که شعار «تَکرار می‌کنم» دولتی را رقم زدند که باید پاسخگوی معیشت مردم، گرانی افسارگسیخته، بیکاری، قاچاق کالا و... باشد، بی‌شرمانه طلبکار جامعه شده‌اند و با صدور بیانیه‌های زنجیره‌ای می‌خواهند با گروگان گرفتن معیشت مردم، مشکل آمریکا را در اعمال فشار حداکثری حل کنند و شروط 12 ماده ای پمپئو را برای مذاکره با ایران کارسازی کنند؛ ولی غافل از اینکه نه آنها می‌توانند همچون دهه هفتاد و هشتاد در چهره پیروان امام (ره) مردم را بفریبند و نه آمریکا قادر است گریبان خود را از پنجه‌های قدرتمند جمهوری اسلامی بیرون بکشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: