به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فیلم‌های سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و «جان‌دار» به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری از این هفته روی پرده سینماها می‌روند.
"خیبرآنلاین" - فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» در گروه آستارا، «۲۳ نفر» در گروه باغ کتاب و «جان‌دار» در گروه آزادی از چهارشنبه، بیستم آذر اکران می‌شوند.


به گزارش دانشجو، به گفته غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش، اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» طبق آیین نامه می‌تواند تا سه هفته دیگر ادامه داشته باشد. همچنین سینماهایی که آثار کودک و نوجوان را اکران کرده‌‌اند، موظفند یک سانس از ساعت ۱۵ تا ۱۹ را به آن فیلم اختصاص دهند.
 
«تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر با واکنش‌های منفی روبه‌رو شد. همین موضوع سبب تغییرات اساسی در تدوین فیلم شد و به گفته حاضران در اکران خصوصی اخیر این فیلم، «تیغ و ترمه» به اثری معقول تبدیل شده است.

«۲۳ نفر» که روایت اسارت ۲۳ رزمنده نوجوان ایرانی در سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی است، اثری درخشان و گیرا به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی شد. پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک نوجوان اصفهان و فیلم برگزیده یونسکو در ایران از دیگر افتخارات «۲۳ نفر» است.

 



 فیلم پربازیگر «جان‌دار» اثر دو نویسنده و کارگردان جوان است که با رویکرد ضدقصاص ساخته شده و در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به دلیل ایراد حقوقی در فیلمنامه (سپردن حضانت فرزند به عمو) و همچنین شائبه‌هایی درباره سرمایه‌گذاری محمد امامی در آن ـ که از سوی تهیه‌کننده رد شد ـ نشست خبری پرحاشیه‌ای را تجربه کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: