به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مجید قناد مجری برنامه‌های کودک تلویزیون درباره آیتم کوتاهی که در برنامه «صبح بخیر ایران» برای کودکان در دست تولید دارد توضیحاتی ارائه کرد.
"خیبرآنلاین" -  مجید قناد پس از مدتی دوری از تلویزیون و برنامه‌های کودک این روزها با یک آیتم صبحگاهی به تلویزیون بازگشته است. برنامه «صبح بخیر ایران» یک آیتم صبحگاهی برای کودکان در نظر گرفته است که « عمو قناد » مجری آن است و به همراه گروهی از بازیگران هر روز صبح بچه‌ها را بیدار کرده و روانه مدرسه می‌کند.


بازگشت مجری مشهور با برنامه پرطرفدارش به تلویزیون

به گزارش مهر،  از آخرین برنامه‌های قناد «یه گله جا» بود که در شبکه دو سیما روی آنتن می‌رفت و حالا او به شبکه یک آمده است که اتفاقا چند سالی است هیچ برنامه‌ای برای کودکان ندارد و حالا با یک آیتم کوتاه به این نسل توجهی دوباره نشان داده است.

قناد در گفتگویی کوتاه درباره این آیتم صبحگاهی توضیح داد: برنامه ما در این آیتم هر روز صبح قبل از رفتن بچه‌ها به مدرسه و معمولا ساعت ۶:۳۰ صبح شروع می‌شود و ما سعی می‌کنیم بچه‌ها را به سوی مدرسه هدایت کنیم.

برنامه‌های کوتاه برای بچه‌ها از مسابقه تا نمایش

وی با اشاره جزئیات این آیتم گفت: ما در این آیتم برای بچه‌ها مسابقه تلفنی داریم و با گروه «بیدار شو» که چهار نفر هستند، نمایش اجرا می‌کنیم.

قناد به دغدغه‌های بچه‌های دبستانی اشاره و بیان کرد: هر روز صبح با موضوعاتی که برای بچه‌ها مهم است این برنامه را آغاز می‌کنیم مثل رفتن به مدرسه، بیدار شدن از خواب، سرویس مدارس، بهداشت و... و به این ترتیب مسائلی را هم مطرح می‌کنیم که نیاز بچه‌هاست تا بدانند چه باید بکنند که دچار مشکل نشوند. حتی برخی از بچه‌ها با دوچرخه به مدرسه می‌روند و یا برخی در روستاها و شهرهای دور پیاده می‌روند و ما سعی می‌کنیم نکاتی را برای آن‌ها هم بیان کنیم.

هر روز ۱۵ دقیقه شاد و پرانرژی

 این مجری قدیمی تلویزیون که در کنار پدرام کریمی مجری اصلی «صبح بخیر ایران»، آیتم را اجرا می‌کند، ادامه داد: ما یک ایتم ۱۵ دقیقه‌ای در هر روز داریم که شاد و پرحرکت است و برای انرژی دادن به کودکان است ما قرار نیست کودک را مقابل تلویزیون نگه داریم بلکه می‌خواهیم همراه او باشیم تا به مدرسه برود.

وی درباره تفاوت این آیتم صبحگاهی با برنامه‌های کودک عصرگاهی اظهار کرد: بچه‌ها صبح که از خواب بیدار می‌شوند چند باری خمیازه می‌کشند و انرژی نیاز دارند و ما سعی می‌کنیم با گفتار و رفتار در بازه زمانی کوتاه این آماده سازی را برایشان فراهم کنیم و این کار فرق مشهودی با برنامه عصرگاهی دارد که زمانشان طولانی‌تر است و کودک می‌نشیند تا با آرامش برنامه ببیند.

قناد که به گفته خودش ۲۰ سال است مجری برنامه‌های زنده بوده است، گفت: فکر می‌کنم در زمان صبحگاهی چنین برنامه‌ای با رویکرد توجه به مدرسه بچه‌ها نداشته‌ایم، در قالب سریال و کارهای داستانی، مجموعه‌هایی مثل «بازم مدرسه‌ام دیر شد» بوده است اما در قالب برنامه‌سازی نبوده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که باکس برنامه کودک شبکه یک بازگردد و از تلاش مدیران شبکه یک برای همین آیتم هم تشکر کرد که در نبود بودجه چنین برنامه‌هایی راه اندازی می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: