به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، ۲۰ آذر آخرین فرصت ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
"خیبرآنلاین" - در پی افزایش قیمت بنزین در روزهای پایانی آذر ماه از سوی دولت، طرح یارانه حمایت معیشتی برای جبران بخشی از هزینه‌های خانواد‌ه‌ها در دهک‌های پایین جامعه اجرا شد و مسئولان دولتی اعلام کردند که 18 میلیون خانواده‌ها شامل 60 میلیون نفر از ایرانیان مشمول یارانه حمایت معیشتی دولت خواهند شد.

به گزارش تسنیم، دولت  نیز در سه  بازه زمانی 27 و 29 آبان و 2 آذر مبالغ تعیین شده را به حساب سرپرستان خانوار وریز کرد که این مبالغ بر اساس بُعد خانوار به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

بنابر اعلام دولت، مبلغ حمایت معیشتی برای خانوارهای یک‌‌نفره 55 هزار تومان، برای خانوارهای دونفره 103 هزار تومان، خانوارهای سه‌نفره 138 هزار تومان،‌ خانوارهای چهارنفره 172 هزار تومان و خانوارهای پنج‌‌نفره و بیشتر 205 هزار تومان در نطر گرفته شده است.

پس از واریز نخستین مرحله از یارانه حمایت معیشتی تعدادی از خانواده‌ها به عدم دریافت یارانه اعتراض کردند و در ادامه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی سامانه‌ای را برای ثبت اعتراضات  خانواده‌های معترض راه‌اندازی کرد،  بر همین اساس سامانه #6369* فعالیت خود را از سوم آذر رسما آغاز کرد و تا 10 آذر سرپرستان خانوار فرصت داشتند که در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند.

پس از پایان ثبت‌نام در سامانه ذکر شده، سایت Hemayat.mcls.gov.ir از سوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که در واقع سرپرستان خانوار پس ثبت اعتراض خود در سامانه #6369* باید پس از دریافت کد رهگیری در مرحله بعدی اعتراض خود را در این سایت ثبت‌ و پیگیری کنند.

بنا بر گفته حسین میرزایی؛ سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی؛ سرپرستان خانوار تا چارشنبه هفته جاری 20 آذر فرصت دارند در سایت اشاره شده ثبت‌نام کنند و زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

همچنین بر اساس اظهارات میرزایی قرار است تا قبل از واریز مرحله بعدی یارانه حمایتی وضعیت خانواده‌های معترض در رابطه با عدم دریافت این  یارانه تعیین تکلیف شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: